no-img
نوین اطلس

راههای نفوذ به قلب زنان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای نفوذ به قلب زنان
امتیاز 3.25 ( 4 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

راههای نفوذ به قلب زنان


برای نفوذ به قلب زنان راه های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد. در این مطلب نوین اطلس دات کام قصد دارد به شما نشان دهد تسخیر قلب زن چگونه ممکن خواهد بود و به عبارتی چگونه قلب یک دختر را تسخیر کنیم. همچنین می توانید متوجه شوید چگونه در دل یک دختر نفوذ کنیم و راه نفوذ در دل خانم ها چیست. در بخش راه های نفوذ در دیگران نیز می توانید مهر و محبت هر فردی را نسبت به خود افزایش دهید. دعای تسخیر قلب دختر نیز یک دعای مجرب برای رسیدن به دختر مورد علاقه تان می باشد که در کنار تلاش شما می تواند کمک زیادی به نفوذ در قلب دختر داشته باشد.

تسخیر قلب زن

همانطور که می دانید زن ها به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. آن ها نسبت به ظاهرشان بسیار حساس هستند و اگر بتوانید این حساسیت را درک کنید راه شما برای تسخیر قلب زن بسیار هموار خواهد شد. اگر می خواهید قلب یک زن را برای خود تسخیر کنید دو نکته ی زیر را که نکاتی کاملا مربوط به ظاهر آن ها  می باشد هیچ وقت از یاد نبرید.

۱-کاری به برنامه تناسب اندامش نداشته باشید

بدن خانم ها هیچ ربطی به شما ندارد. همه ما می توانیم غذای سالم خورده و هر روز ورزش کنیم یا غذای نا سالم خورده و اصلا ورزش نکنیم.نحوه رفتار ما با بدنمان تنها به خودمان و شاید دکترمان مربوط است!ما می توانیم هرقدر که دوست داریم چاق باشیم!هیچ چیز وحشتناک تر از مردی نیست که در امور مربوط تناسب اندام خانمش دخالت کند.

۲- به او نگویید که باید با اندامش چه کار کند

بدن او به خودش مربوط است! شما می توانید ظاهر باب میل خودتان را داشته باشید (رنگ مو، اندازه مو و…) اما حق ندارید او را از داشتن ظاهر مطلوبش منع کنید.تغییراتی که ما انسان ها بر بدن خود اعمال می کنیم نوعی ابراز شخصیت است.وقتی مردی به زنی در مورد این تغییرات دستور می دهد، در حقیقت جلوی این ابراز شخصیت را می گیرد که کار غم انگیزی است.اگر می خواهید از نظر همسرتان جذاب باشید، از قضاوت نحوه ابراز شخصیتمان دست بردارید.

چگونه قلب یک دختر را تسخیر کنیم

برای اینکه قلب یک دختر را تسخیر کنید نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند به عنوان یک جنس ظریف همیشه احترام او را نگه دارید و دختر بودن او را زیر سوال نبرید. دخترها از اینکه زیر سوال بروند متنفر هستند و باید با آن ها طوری رفتار کنید که به دختر بودن خود افتخار کنند و از اینکه دختر هستند متاسف نباشند. برای اینکه به این هدف برسیددر دست بگیرید و قلب یک دختر را  به نکات زیر توجه کرده و هنگام برخورد با یک دختر این موارد را رعایت کنید:

– کاری نداشته باشید که او چقدر زنانه یا مردانه است

برخی زن ها حوصله آرایش و پیرایش ندارند(از ناخن گرفته تا موهای بدن).پس آنها را سرزنش نکنید! آنها خود به عدم تطبیق خودشان با استاندارد های موجود در جامعه در خصوص زیبایی آگاهند!پس نیازی به سرزنش اضافی شما نیسـت!اصلاح نکردن دست و کنار آمدن با آن در این دوره و زمانه شجاعت بسیاری می خواهد!.ز سوی دیگر با رفتار های ((دخترانه)) زنان مخالفت نکنید.اگر از آرایش کردن و لباس صورتی پوشیدن لذت می برند، مانعشان نشوید!

– حامی او باشید

خود را با او برابر بدانید.او را کنترل نکنید.اینکار باعث ایجاد احساس عدم امنیت در برابر جنس مخالف در زن می شود.مردانی با احساسات نا امن(شکاک) زن را سرد مزاج می کنند؛ مخصوصا وقتی سعی می کنند به زن بقبولانند که برای ایجاد حس مردانگی در یک مرد باید تحت سلطه و کنترل او در بیاید.

– زن ستیز نباشید

چنین جمله ای تا به حال از دهان هیچ زنی خارج نشده : “عزیزم من عاشق وقتی هستم که به من می گویی کارم فقط پخت و پز و رفت و روب است و جایگاهی در اجتماع ندارم”!

چگونه در دل یک دختر نفوذ کنیم

برای اینکه در دل یک دختر نفوذ کنید novinatlas.com راهکارهایی ساده اما تاثیر گذار برای شما گردآوری کرده است. این راهکارها اصلا نیاز به تلاش به خصوصی ندارند اما می توانید با به کار بردنشان در کمترین زمان در دل دختر مورد علاقه ی خود نفوذ کنید.

باید قدم پیش گذاشته و با او حرف بزنید. اگر یاد نگرفته اید که چگونه به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید، ما در این قسمت چندین روش عملی به شما ارائه می دهیم تا به راحتی بـتوانید زن دلخواه خود را جذب کنید.

به این روشها در اصطلاح “یـخ شکن” اطلاق خواهیم کرد. سلاح اصـلی هـمـواره هـنـر سـازگـاری و انـطـبـاق پذیری خواهد بود.پیش از شروع باید تشخیص دهید که در چه شرایطی قرار دارید: “گرم” یا “سرد”. موقعیت گرم هنگامی است که او شما را مورد توجه قرار داده و با یک سری از علائم (مانند حرکات چشم و زبان جسمانی ) چراغ سبز را نشان داده است. موقیعت سرد زمانی است که آشنایی قبلی با هم نداشته و این اولین برخـورد شـمـا محسوب می گردد. این موقیعت کمی مشکل تر به نـظر میرسد چرا که به علاقمندی او نسبت به خود مطمئن نیستید. اکنون به یخشکن ها می پردازیم:

برای جذب زنان:خودتان را معرفی کنید .

بسیار واضح است. تا زمانی کـه خـود را به او معرفی نکنید، متوجه وجود شما نخواهد شد. همیشه دوستی ها با یک معرفی ساده و صمیمی شـروع می گردند. تصادفا” بسمت وی قدم برداشته و خود را معرفی نمایید.
بگویید
” من آرش هستم. از دیدنتون خوشحالم” “من آرش هستم. فکر نمی کنم همدیگرو بشناسیم.”

برای جذب زنان:برایش آبمیوه بخرید

چه در رستوران باشید و چه در باشگاه شبانه، یکی از یخشکنهای معروف ، خریدن یک نوشیدنی خنک برای او می باشد.از گارسون بخواهید یک نوشیدنی دیگر مشابه با آنچه که قبلا روی میزش در حال نوشیدن آن بوده ( و یا اگر می خواهید خیلی پر جنب و جوش باشید مشابه با نـوشیدنی که خود شما در حال خوردن آن هستید ) برایش بیاورد.سینی این نوشیدنی را با تکه ای کاغذ حاوی مطلبی با مزه به همـراه شماره تلفن خود مزین کنید. از گارسون بـخـواهید کـه حتـما به او اطلاع دهد که آن نوشیدنی از طرف کیست. هنگام خارج شدن از محل کنار میز او توقفی کوتاه نموده و خود را به می معرفی کنید. این برخوردی شجاعانه است، بدون ابراز خشونت. بگویید “امید وارم از نوشیدنی لذت برده باشید.” “این نوشیدنی مورد علاقه منه. فکر کردم شما هم خوشتون میاد.

برای جذب زنان:بپرسید مجرد است یا خیر

شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن. در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد.
بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟

برای جذب زنان:بی پرده باشید

این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان:محیط اطراف را توصیف کنید

هرکجا به او برخورد کنید، پیرامـون شـما چـیـزهایـی وجود خواهد داشت. از آنها برای باز کردن سر صحبت استفاده کنیـد. به محیط اطراف خود نگاه کرده و موضوع جالبی را برای گفتگو انـتـخـاب نـمـایـیـد. این راه کار محدود به اشیاء نمیگردد. اگر متـوجـه شـدید فردی روز سهتی را در محل کارش گذرانده ، می تـوانـید جـمـله ای بـه وی بگویید که تنشها و خستگی ها را از تـنـش بـیرون کند. این باعث می گردد کـه او خـودش را سـبک و سر صحبت را باز کند. با این حـال قـبـل از مـراجـعـه بـه او، مـطمـئن شوید که سرش شلوغ نباشد. بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز خیلی خوبی داشتی” ( اگر خسته بنظر میرسید، با گوشه و کنایه به او بگویید)

راه نفوذ در ذهن خانم ها

نفوذ در ذهن خانم ها کلید تسخیر قلب آن ها می باشد. اگر بتوانید به گونه ای رفتار کنید که یک خانم بیشتر از حد ممکن به شما فکر کند می توانید مطمئن شوید که خیلی زود دل او را به دست آورده اید و در قلب او برای خود جایی پیدا کرده اید. برای نفوذ در ذهن یک خانم و مشغول کردن فکر او می توانید راه های زیر را امتحان کنید:

۱- همیشه در را برایش باز کنید

این شـایـد مـهـمتـرین قـانون آداب مـعـاشرت برای مردان باشد. خواه او در حـین ورود بـه خودرو شما، رستوران، باشگاه و یا هر جای در دار باشد، در را هـمـیـشه باید برایش باز نگاه دارید تا او عبور کند.هرگاه چندین در وجود داشت یک به یک آنها را برایش بگشایید.

۲- کمک کنید کتش را بپوشد

همواره به همسر خود در تـن کـردن کـت و یـا اورکـتـش کـمک کنـید. این عمل ساده و در عین حال موثر می باشد.

۳- کمکش کنید بنشیند

هرگاه یک خانم تنها و بـدون هـمـراه خـواسـت کنـار شـما بـنـشیـند، مهم است با بیرون کشیدن صندلی و بازگرداندن آن بسمت جلو ( الـبـته وقـتـی آن خانم کاملا روی صندلی نشست) به وی در نشستن روی صندلی کمک کنید.

۴- جای خود را به او بدهید

هرگاه خانمی نزدیک میز غذا آمد و یا در اماکن و وسائط نـقـلیـه عـمـومـی وارد گـشـت و صندلی خالی موجود نبود، شما باید برخیزید و جای خود را وی تقدیم کنید.

۵- از جای خود برخیزید

همیشه هنگامی که خانمی به اطاق وارد و یا از آن خارج می گردد از جای خود برخیزید و یا حداقل هنگام ورود از جای خود برخیزید.(همچنین نگاه کنید به ۱۵ جمله طلایی برای شیفته کردن زنان)

راه های نفوذ در دیگران

راه های نفوذ در دل دیگران و اصول دوستیابی را بشناسید تا با دانستن آنها در هر محیط و گروهی که قرار می گیرید بتوانید رابطه ای موفق و موثر برقرار کنید. قدرت نفوذ در دل و قلب دیگران حس خوبی ایجاد می کند که آرامش بخش است.

برای نفوذ در قلب دیگران و رهبری موفق این نکات را دنبال کنید:

۱ – انتقاد، شکایت و محکوم نکنید.

۲ – صادق باشید.

۳ – در دیگران انگیزه ایجاد کنید.

۴ – از صمیم قلب و ذاتاً به دیگران علاقه مند باشید.

۵ – همیشه حتی در هنگام مشکلات و سختی ها خنده رو باشید.

۶ – به یاد داشته باشید که نام هر فردی زیباترین و مهمترین کلمه است.

۷ – شنونده خوبی باشید . دیگران را تشویق کنید در مورد خود صحبت کنند.

۸ – بر اساس علایق دیگران صحبت کنید.

۹ – طوری رفتار کنید که دیگران احساس کنند مهم هستند و هر کاری که از دستتان بر می آید صادقانه برایشان انجام دهید.

۱۰ – بهترین راه موفقیت در بحث، اجتناب از آن است.

۱۱ – به « نظر » دیگران احترام بگذارید. هرگز نگویید « اشتباه می کنید »

۱۲ – اگر اشتباه کردید، سریع و صادقانه آن را بپذیرید.

۱۳ – دوستانه صحبت کنید.

دعای تسخیر قلب دختر

برای تسخیر قلب یک ختر آیه ی شریفه ی زیر یکی از دعاهای بسیار مجرب است. این دعا را هر روز به اسم دختر که روی کاغذی نوشته شده است بخوانید و مقداری آب زمزم روی آن بریزید و در جایی پنهان کنید:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

مطالب مرتبط:

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر

راز جذب دختر

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

راه جذب دختر مورد علاقه

خصوصیات متولدین فروردین

دعا برای سربه راه شدن زن

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.