no-img
نوین اطلس

دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور
امتیاز 2.50 ( 4 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور


در این مطلب از سایت نوین اطلس در مورد دعاهای مفید جهت آشتی زن و شوهری که از هم دور هستند صحبت می کنیم. دعاهایی که در این مطلب بیان می کنم شامل دعا برای جلب محبت شدید از راه دور و دعا برای جلب محبت پسر از راه دور برای افرایش مهر و محبت و  بیقرار کردن مطلوب از راه دور می باشد. همچنین طلسم احضار عشق از راه دور را معرفی می کنیم که به دوری شما پایان می دهد. دعای جلب معشوق از راه دور معشوق را به سمت شما می کشاند. دعا برای جذب دختر برای رفع دلخوری دختر می باشد و ذکر برای آشتی نیز یکی از ذکرهای مجرب برای از بین رفتن کدورت ها و رفع دلخوری است.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

برای اینکه محبت معشوق خود را از راه دور جلب کنید دعای زیر مجرب است. این دعا باعث جلب محبت خیلی شدید معشوق نسبت به شما می شود. این دعا را هر روز به یک ظرف مسی یا سفالی بخوانید و از آن آب بخورید.

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا .

دعا برای بیقرار کردن و جلب محبت پسر از راه دور

در روایت ها آمده است برای بیقرار کردن و جلب محبت پسری که از شما دور است دعای زیر را به پارچه ای بخوانید و روی پارچه اسم پسر مورد علاقه تان را بنویسید و آن را همیشه همراه خود داشته باشید.

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

طلسم احضار عشق از راه دور

نوین اطلس دات کاک پیشنهاد می کند برای اینکه عشقتان به شما احضار شود و دوری بینتان پایان یابد دعای زیر بسیار مجرب است.  دعای شریف زیر را بر یک لیوان آب پاک بخوانید و آن آب را همه جای خانه ی خود بپاشید . سپس یک بار دعا را در کاغذ بدون خط بنویسید و در خانه پنهان سازید. به لطف خدا خیلی زود عشقتان را می بینید.

و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ .یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .

دعای جلب معشوق از راه دور

جلب معشوق از راه دور و عزیز شدن نزد او از فایده های دعای زیر می باشد که novinatlas.com آن را به شما توصیه می کند. با خواندن این دعا معشوق بی قرار و دیوانه ی شما می شود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم لإیلافِ قُرَیْشٍ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ رضی الله عنهم و خیرا ولد خیر البریه حواء و هم عند ربهم جنات عدن تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ابدا رضی الله عنهم و رضوا عنه و له حسبی ربه

دعا برای جذب دختر

اگر می خواهید دختر مورد علاقه ی خود را جذب کنید و دل او را به دست آورید دعای زیر یک دعای بسیار مفید می باشد. آیه ی شریفه زیر را بنویسید و در آب حل کنید و پنج نوبت در روز بنوشید. همچنین در کاغذ بدون خط بنویسید و به خود بیاویزید.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

ذکر برای آشتی

با ذکر زیر می توانید کدورت ها را از بین ببرید و با همسر خود آشتی کنید. این ذکر یکی از اذکار بسیار قوی برای از بین بردن دلخوری ها و رفع کدورت و آشتی کردن می باشد. این ذکر را هر روز یک دور تسبیح بخوانید و پس از آن ۱۲۰ مرتبه یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت بگویید.

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای آشتی زن و شوهر

دعا برای برگرداندن شوهر

طلسم احضار عشق از راه دور

معذرت خواهی از شوهر

آشتی با شوهر مغرور

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.