no-img
نوین اطلس

دعای آشتی فوری با معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای آشتی فوری با معشوق
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

دعای آشتی فوری با معشوق


با دعاهایی که در این مطلب  از نوین اطلس دات کام معرفی می کنیم می توانید کدورت ها را بین خود و معشوق، همسر و دوستانتان از بین ببرید و با آن ها آشتی کنید. دعای آشتی فوری از راه دور به شما کمک می کند حتی از راه دور با معشوق خود آشتی برقرار کنید. دعا برای آشتی بین دو دوست دلخوری ها را بین شما و دوستتان از بین می برد.

دعا برای آشتی با معشوق رابطه ی بین شما و عشقتان را ترمیم می کند. دعا برای آشتی از راه دور و دعای سریع الاجابه برای آشتی دعاهایی هستند که خیلی زود مورد اجابت قرار می گیرند و کدورت ها را پایان می دهند. دعا برای رفع قهر و دعا برای رفع کدورت کمک می کند قهر بین شما و طرف مقابل پایان پذیرد. ذکر برای آشتی زن و شوهر نیز به دعوای زن و شوهر پایان می دهد.

دعای سریع برای آشتی از راه دور

اگر می خواهید با شحصی که از او دور افتاده اید و بین شما دعوا و قهری پیش آمده است آشتی کنید دعای زیر بسیار مجرب است. نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند این دعا را به مقداری مشک بخوانید و به لباس خود بزنید.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم» «اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم» «اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعا برای آشتی بین دو دوست

دعای زیر یک دعای بسیار قوی برای آشتی کردن با دوستتان می باشد. با ذکر دعای زیر دو دوست دست از دعوا و قهر با یکدیگر بر می دارند و آشتی می کنند.  مقداری عرق لیمو از عطاری تهیه نمایید و آیه شریفه ۳ از سوره مبارکه تغابن را بیست و هفت مرتبه بر آن بخواند و هنگام خواب از این عرق لیمو بر صورت بمالید این عمل را بیست و یک روز ادامه دهید.

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ

آیه ای برای آشتی با معشوق

اگر معشوقتان قهر کرده و با شما آشتی نمی کند می توانید با ذکر دعای زیر او را از خدا طلب کنید تا دعوا ها پایان یابد و با معشوقتان آشتی کنید. این دعا را روزی بار بین نماز مغرب و عشا بخوانید.

عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ» اگر میخواهی دوستت بدارند؛ اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه

دعا برای آشتی از راه دور

برای آشتی از راه دور پس از هر نماز دست ها را به حالت دعا بالا ببرید و کف دست ها رو به آسمان باشد و چهارده مرتبه ذکر شریف (یا جمیل) را بخواند و سپس دست ها را به صورت بکشید . اگر بر این عمل مداومت ورزید زیبایی آشتی برقرار خواهد شد.

همچنین برای آشتی میان دو نفر از راه دور می توانید پس از این کار در ابتدا هفت بار صلوات بفرستید و سپس سوره مبارکه نساء را قرائت کنید و در پایان هم هفت بار صلوات بفرستید. میان آنها صلح و آشتی برقرار خواهد شد.

دعای سریع الاجابه برای آشتی

برای آشتی سریع بین دو نفر novinatlas.com دستورالعمل زیر را پیشنهاد می کند و سه روز آن را تکرار کنید. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از آب پاک بخوانید و سپس قدری از آن آب را بنوشید و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشید. این دعا سریع الاجابه است و خیلی فوری باعث آشتی میان دو نفر خواهد شد.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

ذکر برای آشتی زن و شوهر

برای افزایش مهرومحبت میان زن و شوهر، رفع کدورت ها و آشتی آن دو با یکدیگر، ذکر ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آتش اندازد. خیلی زود دعواها پایان می یابد و زن و شوهر آشتی می کنند.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آشتی)

اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار

دعا برای رفع دلخوری و قهر

برای رفع دلخوری ذکر شریف زیر را روزانه چهل و یک مرتبه بخوانید و بر آن مداومت ورزید. مجرب است.

یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت

هم چنین رفع کدورت و دلخوری بین شما و معشوقتان با دعای قوی و سریع الاجابه ی زیر به سرعت امکان پذیر خواهد شد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید مقاله زیر درباره بازگشت سریع معشوق را نیز مطالعه کنید:

How to make your ex want you back quickly

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع

نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

دعای آشتی زن و شوهر

دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

درمان اختلافات زناشویی

چطور بعد از دعوا آشتی کنیم

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دست رفته از راه دور

معذرت خواهی از عشق



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.