no-img
نوین اطلس

به دست آوردن کلید قلب مرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

به دست آوردن کلید قلب مرد
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

به دست آوردن کلید قلب مرد


نوین اطلس دات کام در این مطلب قصد دارد راهکارهایی برای به دست آوردن کلید قلب مرد و به دست آوردن دل پسرها به شما ارائه دهد. این راهکارها به به دست آوردن دل مردان برای ازدواج و به دست آوردن دل پسر مغرور کمک زیادی می کند. راههای تسخیر قلب پسران به شما نشان می دهد چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟ همچنین در این مطلب یاد می گیرید چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم تا با شما ازدواج کند. چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم یکی دیگر از موضوعات این مطلب است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

به دست آوردن دل پسرها

برای به دست آوردن دل  پسرها نوین اطلس دات کام چندین راهکار مناسب به شما ارائه داده است. این راهکارها را می توانید در مقابل هر پسری با هر ویژگی شخصیتی به کار بگیرید و نتیجه ی آن را ببینید. این راهکارها کلی هستند و خیلی زود تاثیر آن ها را خواهید دید:

۱. اجازه دهید متوجه شود چقدر وجودش برای شما اهمیت دارد.

۲. حتی اگر با شما مخالفت می کند، باز هم به صحبت های او گوش دهید.

۳. از او تقاضای کمک کنید.

۴. به او بگویید که او را دوست دارید و به وجودش افتخار می کنید.

۵. بگذارید برای خود سرگرمی داشته باشد.

۶. به او اعتماد داشته باشید.

به دست آوردن دل مردان برای ازدواج

معمولا افراد رازهای دل و اسرارشان را به نزدیکانی که خیلی دوستش دارند می گویند. پس از این طریق شما می توانید دل طرف مقابل را به دست اورید. اگر می خواهید دل مردان را برای ازدواج به دست بیاورید باید کاری کنید که با صحبت کردن با شما درباره ی رازهای زندگی اش وابستگی بیشتری نسبت به شما پیدا کند و همین وابستگی باعث افزایش علاقه او نسبت به شما می شود. به یک داستان واقعی در این باره توجه کنید:

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «مدتی است در محل کارم با دختری آشنا شدم. از همه لحاظ او را پسندیده ام و حتی می خواستم درخواست ازدواج هم بدهم اما مسئله ای باعث شده که کمی عقب نشینی کنم.

چند روز پیش به او گفتم کاری بهتر با حقوق و مزایای بیشتری پیدا کردم و احتمالا از اینجا خواهم رفت. چون این موضوع قطعی نبود نمی خواستم فعلاً دیگر همکارانم بفهمند. اما او به دیگر همکاران گفته بود بعد از این هر کس مرا می دید می گفت: دلمان برایت تنگ می شود، کجا می خواهی بروی، بگو ما هم بیاییم.

البته گاهی هم دیده ام خبرهای دیگر کارمندان را به این و آن می گوید. حالا من چکار کنم؟ او را خیلی دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم همسر آینده ام رازدار باشد.»

می بینید! این پسر با اینکه دختر را پسندیده بود و می خواست از او خواستگاری کند ولی به خاطر اینکه دختر همراز خوبی نبوده منصرف شد. او می گفت نمی خواهم بعداً اسرار زندگی مشترکمان را از دهان این و آن بشنوم.

برای اینکه بتوانید خود را در دل نامزدتان جا کنید باید کاری کنید تا او حرف های دلش را با شما در میان بگذارد. در این صورت است که وابستگی اش به شما بیشتر خواهد شد و تنها شما را بهترین همراه برای طی ادامه مسیر زندگی خواهد دید.

به دست آوردن دل پسر مغرور

برای به دست آوردن دل پسر مغرور نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند تفاوت های خود را با او درک کنید و اجازه ندهید این تفاوت ها شما را از هم دور کند. سعی کنید به زبان او حرف بزنید و به دید او به مسائل نگاه کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دهید ادامه ی مطلب را با دقت مطالعه کنید:

نیازها یکی‌ است؛ زبان آدم‌ها متفاوت است
اصلی به عنوان «اصل تفاوت‌های فردی» در روانشناسی وجود دارد که بر این اساس، نیازهای انسان‌ها تفاوت چندانی با هم ندارد بلکه آدم‌ها به خاطر تفاوت در فرهنگ‌های متفاوت، به شیوه‌های مختلفی رشد می‌کنند و مثل هم نیستند، بنابراین نیازهایشان به شیوه‌های مختلفی بیان می‌شود و تفاوت آنچنانی با هم ندارد. در واقع همه آدم‌ها نیازهای زیستی، روانی- اجتماعی و عاطفی دارند اما به‌دلیل سبک متفاوت زندگی‌شان، نحوه بیان نیازهایشان هم با هم متفاوت است. وقتی آدم‌ها با خصوصیات و هیجان‌های دیگران، با شیوه و سبک زندگی که در آن بزرگ شده‌اند، آشنا نباشند، در روابط بین‌فردی خود دچار مشکل می‌شوند و این اتفاق به‌صورت پررنگ‌تری در روابط بین زن و شوهرها خود را نشان می‌دهد. برای جلوگیری از این مشکلات، باید چند نکته را به خاطر بسپاریم: در بحث‌های مختلف زندگی، مهارتی به عنوان حل مساله وجود دارد و اولین اصل حل مساله این است که بپذیریم «من و همسرم دو آدم متفاوت هستیم و دلیلی ندارد مثل هم باشیم» و این تفاوت ناشی از سبک‌های زندگی و شیوه‌های متفاوت تربیتی است.

شما زنانه می‌بینید و او مردانه!
دومین اصل حل مساله این است که بپذیریم من و همسرم دو جنسیت متفاوت داریم و بسیاری از ویژگی‌های رفتاری افراد، مرتبط با جنس‌شان است، جنس زنانه و جنس مردانه. به همین دلیل نوع نگاه افراد در قالب جنسیت بسیار متفاوت از یکدیگر است و مساله‌ای که برای یک خانم بسیار جذاب است ممکن است برای همسرش جذاب نباشد یا ماجرایی که برای یک آقا جالب است، لزوما مورد پسند همسرش نیست! پس باید دقت کنیم که جنسیت در نوع نگاه، بیان و ابراز احساسات‌مان متفاوت است. اما همه اینها آموختنی است و تمام این رفتارها از بروز عواطف و احساسات، نحوه صحبت کردن، ابراز وجود، درک کردن دیگران و همچنین نحوه مذاکره همه مهارت‌های آموختنی هستند، بنابراین مسائل ژننتیکی نقشی در آنها ندارند و غیرقابل‌حل نیستند.

اصولا مردها به‌دلیل فرهنگ تربیتی که در جامعه ما رایج است، همیشه فکر می‌کنند که باید از جنس زن حمایت کنند و مسئولش باشند به همین دلیل دوست ندارند جمله‌های دستوری و تحکمی از خانم‌ها بشنوند و با همین فرهنگ بزرگ می‌شوند، بنابراین توصیه به خانم‌های عزیز این است که وقتی وسیله جدید یا خودروی تازه‌ای خریده‌اند و می‌خواهند این موضوع را در جمع دوستان یا خانواده‌ها مطرح کنند، نگویند: «دیروز رفتم بازار و یک یخچال جدید خریدم!» چراکه بیان این جمله‌ها با فعل مفرد، باعث واکنش منفی همسرشان می‌شود و آقا تصور می‌کند که خانمش خود را برتر می‌داند و نقش او را در این میان نادیده گرفته! از آنجا که این دو نفر با هم زندگی مشترک دارند، بنابراین بهتر است خانم بگوید: «با هم رفتیم بازار، یک یخچال جدید خریدیم.» وقتی با این نگاه به مسائل بپردازیم و کارهای مشترک‌مان را با «ما» شروع کرده و با فعل «جمع» تمام کنیم، نیاز عاطفی و اجتماعی مردها را درک کرده و پاسخ داده‌ایم.

راههای تسخیر قلب پسران

برای تسخیر قلب پسران راههای مختلفی وجود دارد که novinatlas.com دو مورد از مهم ترین و پر کاربرد ترین آن ها را به شما معرفی می کند. این دو مورد به وابستگی های عاطفی و غرور مرد مربوط می شود که به شرح زیر است. اگر این راه ها را به کار بگیرید هر پسری را در اختیار خود خواهید داشت:

«دستکاری عاطفی» ممنوع!
این مورد فقط مخصوص آقایان نیست و در مورد خانم‌ها هم صادق است: همه ما ایرانی‌ها به شدت به خانواده‌هایمان وابسته‌ایم و به اعضای خانواده‌مان علاقه‌مندیم. بنابراین وقتی یک خانم از خواهرشوهر، برادرشوهر یا مادرشوهر گله‌مند است، نباید به محض ورود همسرش به منزل بگوید: «امروز مادرت زنگ زد و فلان حرف را به من گفت!» اصولا یکی از عواملی که باعث بروز اختلال در روابط بین‌فردی می‌شود، «گزارش‌دهی» یا همان «راپورت» است. دلیلی ندارد که یک خانم تمام اتفاقاتی که در روز برایش می‌افتد، برای همسرش بازگو کند که «خواهرت فلان گفت و خاله‌ات بهمان!» چراکه شوهرش به خاطر وابستگی عاطفی که به اعضای خانواده‌اش داشته، دچار «دستکاری عاطفی-روانی» می‌شود و در واکنش به این مساله، گارد می‌گیرد و سعی می‌کند از خانواده‌اش، دفاع و حمایت کند. این فرد ممکن است خودش از خانواده‌اش به‌دلیل رفتارهایشان بازخواست کند اما وقتی دیگری از خانواده او انتقاد می‌کند، نمی‌تواند پذیرای حرف‌هایش باشد. به همین دلیل نیاز نیست گزارش‌های این چنینی را در روابط زن و شوهری منتقل کنیم.

غرور مرد را نشکنید
در مقایسه‌های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل جربزه، عرضه داشتن و لیاقت داشتن را نباید دستکاری کرد. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می‌گوید: «ما و فلانی، هر دو همزمان ازدواج کردیم؛ اما ببین وضع زندگی آنها چطور است و زندگی ما چطور!» نباید فراموش کنیم که توانمندی، هوش و امکانات آدم‌ها با هم متفاوت است و همین تفاوت‌هاست که باعث ایجاد فاصله‌های اجتماعی، اقتصادی و طبقاتی می‌شود. اگر همیشه قرار باشد یک خانم همسرش را سرزنش کند، این حرف‌ها نه‌تنها کمکی به رشد همسرش نمی‌کند، که اعتماد به‌نفس او را کاهش داده، از توانایی‌هایی که هم که دارد کم می‌کند و به شدت احساس خشم و کینه نسبت به فردی که با او مقایسه شده از خود نشان می‌دهد و این رفتار را در قالب بی‌احترامی، پرخاشگری و… نسبت به کسی که با او مقایسه شده، بروز می‌دهد. در ضمن، وقتی آقایی ببیند که مدام با دیگران مقایسه می‌شود، اول از همه از همسرش منزجر می‌شود چون فکر می‌کند خانم برایش ارزش قائل نیست و داشته‌هایش- مهربانی و… – را نادیده می‌گیرد و فقط امکانات مادی زندگی دیگران را به رخش می‌کشد، سایه‌اش بر روابط عاطفی بین فرد و همسرش می‌افتد: محبتش کم می‌شود، واژه‌های سردی در روابط با همسرش به کار می‌برد و به تدریج شکاف عاطفی بین فرد و همسرش و همچنین بین فرد و کسانی که با آنها مقایسه می‌شود، شکل می‌گیرد. افرادی که این کار را انجام می‌دهند و همسرشان را با دیگران مقایسه می‌کنند، فکر می‌کنند با این کار به غیرت فرد برمی‌خورد و برای رسیدن به هدف دلخواه‌شان تلاش بیشتری می‌کند اما فرد دچار آسیب‌های روانی می‌شود.

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

برای این که بتوانید دل یک پسر را به دست بیاورید باید رفتاری مهربان داشته باشید و سعی کنید او را ناراحت نکنید. البته در هر رابطه ای ناراحتی پیش می آید زیرا دو نفر کاملا شبیه هم نیستند و ممکن است اختلافاتی داشته باشند. اما شما باید به هنگام ناراحتی ها سعی کنید کدورت را از بین ببرید. برای این این کار را انجام دهید به نکات زیر توجه کنید.

۱.لبخند بزنید (البته نه موذیانه و نه نگاه عاقل اندر سفیه)

۲.فراموش نکنید که نام هرکس برای او شیرین ترین و مهمترین واژه است. موقع اظهار تاسف و عذرخواهی به نام صدایش کنید.

۳.یاد بگیرید که گوش بدهید تا طرفتان را سر شوق آورید که از احساسش بگوید و ناراحتی که در او ایجاد کردید را شرح دهد. اینطوری عذر خواهی راحت تر می شود.

۴.صمیمانه و صادقانه اهمیتش را برای خودتان آشکار سازید تا بداند که چقدر برای شما ارزشمند است.

۵. خیلی ساده حرف بزنید و بگویید از گفته و کرده تان پشیمان هستید. از گفتن واژه “ببخشید” نترسید باور کنید که معجزه می کند.

چگونه دل دوست پسرمان را به دست آوریم

اگر می خواهید دل دوست پسرتان را به دست آورید تا با شما ازدواج کند و زندگی مشترکتان را شروع کنید می توانید راه های زیر را امتحان کنید. درواقع این راه ها به شما کمک می کند هر پسری را برای ازدواج به خود جذب کنید:

تعارفات صادقانه
شاید ساده نباشد، اما اگر دوروبری‌هایتان مدتی است که از شما دوری می‌گزینند این‌ ترفند می‌تواند مفید فایده باشد. بیایید از زاویه دیگری به آنها نگاه کنیم، مسلماً موردی در آنها خواهید یافت که قابل تحسین و تمجید باشد. شاید اگر قدری نگاه مثبتی نسبت به آنها داشته باشید، یخ روابطتان آب شده و بتوانید به نتیجه بهتری برسید. بدین‌ترتیب شما به آنها بهانه‌ی خوبی می‌دهید تا از این موقعییت خصمانه دور شوند و به بازتعریف رابطه و ارزیابی مجدد فردی شما پرداخته و نامتان را از لیست سیاه خود بیرون آورند.

از آنها کمک بخواهید
در این مرحله شایسته است که موضوعی را بهانه کرده و از آنها بخواهید تا در انجام کاری به شما کمک کنند. این توصیه‌ای‌ست که قبلاً بن‌ فراکلین، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که استاد سیاست‌ورزی و ساخت روابط اجتماعی بوده نیز اشاره کرده است.

رابرت کیلدینی در همین رابطه می‌گوید: «حالا شما از قانون خوبی تبعیت می‌کنید که نتیجه آن سازگاری است». در این وضعیت آنها به اقدامی‌که می‌کنند می‌نگرند، به شما کمک کرده یا توصیه‌های لازم را مبذول خواهند کرد و نهایتاً به نتیجه‌ای مثبت خواهند رسید. در اغلب اوقات این‌ ترفند به نتیجه مثبت مورد نظر می‌رسد و آنها شما را دوست خواهند داشت، از همین جا می‌توانید دوستی خود را تعمیق بخشیده یا حتی آن را آغاز کنید.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

برای تسخیر قلب یک پسر همان گونه که در سوره نساء اولین خصلت یک زن صالح را «قانتات » بیان نموده است ،علامه طباطبایی در مورد معنای قانتات می فرماید :قنوت به معنی اطاعت وخضوع دائم است (طباطبایی،ج۸،ص۱۸۱). وهمچنین در بخش روایات حدیثی از تفسیر قمی نقل می کند «امام باقر (ع) فرمودند :قانتات یعنی مطیعات »

اگر می خواهید بدانید پگونه قلب یک پسر را تسخیر کنید رعایت نکات زیر در تحکیم زندگی مؤثر می باشد :

۱ـ اطاعت از همسر در تمام موارد به غیر از انجام کار حرام و یا ترک کار واجب .

۲ـ پیشنهادات خود را با حفظ احترام به او ارائه دهید ،و پا فشاری بر پذیرش آن نداشته باشید .

۳ـ به او دستور ندهید ،اگر نظر اصلاحی دارید بهتر است به این گونه آن را بگویید :من فکر می کنم در مورد فلان موضوع اگر این گونه عمل کنیم بهتر است ،نمی دانم نظر شما چیست ؟ خوب است پیرامون پیشنهاد من هم فکر کنید اگر مناسب می دانید عمل نمایید ،نظر شما چیست ؟

۴ـ در مواقعی که همسرتان در تصمیم گیری اشتباه کرده است ،با احترام ( دقت کنید ،همان گونه که به فرد محترم اشتباه او را تذکر می دهید!) اشکالات تصمیم اورا ملایم (بدون سرزنش و تحقیر ) بیان می کنید و از او می خواهید که پیرامون آن فکر کنند ، وبه همین گونه ارائه طریق درست ومناسب نمایید .

۵ـ هیچ گاه اشتباهاتش را به رخ او نکشید و یا با قیاس به آن ،تصمیم گیری های درست او را تخطئه نکنید .

۶ ـ مهم تر از همه ،همیشه اورا به عنوان رئیس وآقا وسرور خانه بپذیرید .

مطمئن باشید با انجام موارد فوق قلب همسرتان را تسخیر کرده اید و او را به اطاعت خود سوق خواهید داد ،این مطلب را ملا فیض کاشانی آن عارف وعالم ربانی وقتی دخترش به خانه همسرش می رفت این گونه به او آموزش داد

«دخترم ،از آشیانه ای که در آن بزرگ شدی ،به سوی جایگاهی می روی که شناخت کافی نداری وهمنشینی که هنوز با او انس نگرفتی ،در مقابل او متواضع باش تا او مایه سربلندی ات باشد ،به منزله گهواره ای برای او باش تا او تکیه گاهت باشد ؛ازاو اطاعت کن تا او مطیعت باشد. اورا به خشم نیاورد و از او دوری مکن ،اگر به تو نزدیک شد ،تو نیز به او نزدیک شو واگر از تو دوری کرد ،تو نیز از او دور شو »(سلاری فر ،ص۱۰).

مطالب مرتبط:

نفوذ در دل مردان

راههای نفوذ در قلب شوهر

نحوه برخورد با مرد بی توجه

وابستگی مرد به مادرش

چگونه مردان را غیرتی کنیم

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم

مردان چگونه وابسته میشوند

چرا مردها بی احساس هستند

چگونه مردان را غیرتی کنیم

آشنایی با سیاست های زنانه



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.