no-img
نوین اطلس

آموزش جذب مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آموزش جذب مردان
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

آموزش جذب مردان


توضیحاتی که در این مطلب از نوین اطلس دات کام ارائه می دهیم آموزش جذب مردان می باشد. در این مطلب به شما نشان می دهیم برای جذب مردان به خود چه باید کرد؟.  راه های جذب مردان مغرور را معرفی می کنیم و در مورد قانون جذب مردان صحبت خواهیم کرد. اگر به همکار مرد خود علاقه دارید راهکارهایی برای جذب همکار مرد در اختیار شما می گذاریم و عامل جذب مردان را معرفی می کنم.

برای جذب مردان به خود چه باید کرد؟

نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند برای جذب مردان به خود و رسیدن به عشق با قانون جذب توصیه های زیر را به شدت جدی بگیرید. اگر می خواهید بدانید برای جذب یک مرد یا پسر چه باید کرد باید بگویم پاسخ شما ساده است: باید بتوانید به او نشان دهید با ارزش هستید و به دست آوردن شما سخت است. برای نشان دادن ارزش خود راهکارها و توصیه های زیر را به کار بگیرید:

۱. هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید
برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

۲. اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید
بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد.

اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید.

ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.

۳. برای او غذا درست نکنید، برایش کادو نخرید و هزینه رستوران و تفریحات را پرداخت نکنید
بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. اگر مرد از اینکه همیشه هزینه ها را او پرداخت می کند به شما شکایت کرد، به او بگویید برایتان مهم نیست او خرج های سنگین انجام دهد، شما فقط دوست دارید در کنار او باشید و می توان این با هم بودن را بدون هزینه پول هم انجام داد. به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و … کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را رقم زد.

اما مراقب باشید برای مثلا پیک نیک رفتن شما غذایی درست نکنید. از بیرون یک خوراکی ساده و ارزان بگیرید و در کنار هم در پارک آن را میل کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر بی جهت به یک مرد هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید. این از حس های مردانه ای است که در وجود زنان است هست. این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست.

راه های جذب مردان مغرور

دو چیز برای جذب مردان مغرور و مخصوصا شخصیت‌های خودشیفته بسیار اهمیت دارد؛ یکی ارزش شما و دیگری توجه شما. اگر بتوانید به این نکته توجه دقیق داشته باشید و از پس آن بر بیایید این مرد مغرور تحت سلطه ی شما خواهد بود:

ارزش: یکی از مهمترین نکاتی که در علاقمند کردن شخصیت خود شیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می‌باشد؛ برای مثال اگر طرف مقابلتان برای شما از موفقیت‌های خود گفت در درجه اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اید (نشان دادن توجه) و سپس شما نیز به موفقیت‌های خود اشاره کنید ( نشان دادن ارزش). باید توجه کنید که ارزش‌ها بسته به هر شخصی متفاوت هستند و شما باید در برخوردهایی که داشته‌اید این موضوع را متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابلتان به چه معنی است. این ارزش‌ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا حتی ارزش‌های اخلاقی باشد.

توجه: برای جذب مردان مغرور بهتر است در کنار نشان دادن ارزش‌هایتان به وی توجه نیز نشان دهید. اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد. به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود جذب کنید باید به یاد داشته باشید توجه به همراه بی توجی به خصوص در اوایل رابطه می‌تواند محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد.

قانون جذب مردان

قانون جذب مردان قوانین مشابهی با قانون جذب کلی دارد. novinatlas.com به شما توصیه می کند قوانینی را که برای جذب مردان در ادامه معرفی می کنیم با تمرکز انجام دهید و در هنگامی که روی این هدف متمرکز شده اید ذهنتان را از هر چیز دیگری خالی کنید، زیرا یکی از شرایط مهم در هنگام اجرای قوانین جذب تمرکز کامل به هدف می باشد:

۱ – خود را بشناسید.
پیش از اینکه مردی را به خود جذب کنید ابتدا باید خود را بشناسید تا یقین حاصل کنید که با شرایط شما چه مردی برای همسری شما مناسب است. همه انسان ها به مرور زمان تغییر می کنند، نظام باورها و ناخودآگاهشان تغییر می یابد، شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. شاید به این نکته بی توجه بوده اید ولی برخی از خصوصیات شمای اکنون با شمای سال قبل تفاوت فاحشی را داراست.

شناختن خود به شما کمک می کند تا راحت تر و با اعتماد به نفس تر باشید. وقتی شما از اولویت های درونیتان آگاه باشید راحت تر می توانید روی آنها تمرکز کرده و فردی با ایده آل های خودتان را جذب نمایید.

از طرفی موجب می شود تا خصوصیات خوب و بدتان را شناسایی کرده و به مرور ویژگی های خوبتان را بهبود بخشیده و ویژگی های بدتان را از بین ببرید، این هم سبب می شود که از نظر مردان زنی جذاب و ایده آل به نظر برسید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور)

۲ – حسود نباشید.
بنا بر ضرب المثل قدیمی “هر آنچه بکاری را درو می کنی!” که همه ما آن را شنیده ایم و بارها در شرایط مختلف مورد استفاده قرار داده ایم بازتاب هر کاری به خود ما برمی گردد. خیلی از خانم ها با دیدن خوشبختی افراد دیگر حسادت کرده و با افسوس به زندگی آنها می نگرند و حسرت می خورند. خب این احساس حسادت و حسرتی که در شما ریشه کرده در نهایت به ضرر خودتان تمام می شود. چون احساس حسادت مانع بزرگی ست در قانون جذب مردان . با این احساس شما اذعان می دارید که شایستگی جذب همسری ایده آل و جذب خوشبختی را ندارید. پس بهتر است کم کم حسادت را کنار بگذارید. باور داشته باشید که شما شایسته بهترین ها هستید، شایسته زندگی و همسری بهتر از آن کسی که به او حسادت کرده اید.

برای اینکه حسادت را ترک کنید باید روی نکات مثبت زندگیتان تمرکز کنید. هر گاه که احساس حسادت به سراغتان آمد لبخند بزنید و برای شخصی که به او حسادت کرده اید آرزوی خوشبختی کنید، سپس حواستان را با انجام فعالیتی مورد علاقه یا گوش دادن به یک موسیقی آرامش بخش یا شاد پرت کنید.
به هیچ وجه اجازه ندهید احساس حسادت بیشتر از یک دقیقه شما را درگیر کند چون ارتعاش منفی این احساس بسیار قوی است و سد محکمی می شود برای جذب خواسته هایتان.

۳ – ایده آل هایتان را یادداشت کنید.
اگر می خواهید با استفاده از قانون جذب مردان همسری برازنده را جذب خود نمایید باید مشخص کنید که همسری ایده آل از نظر شما چه کسی است؟ تمام خصوصیاتی که برای همسر آینده تان در نظر دارید را یادداشت نمایید، به طور مثال خصوصیات اخلاقی، وضعیت شغلی، میزان درآمد و… البته در نظر داشته باشید هیچکس کامل نیست پس توقع نداشته باشید مردی که از هر نظر ایده آل است را جذب کنید، یقیق داشته باشید همچین مردی وجود ندارد. هر مرد (یا هر زنی) نقاط ضعف و قوتی دارد و نباید توقع داشته باشید که همسر شما مظهر تمامی صفات نیک و خالی از هر گونه خصوصیات بدی باشد.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق و ازدواج)

۴ – روی ایده آل هایتان تمرکز کنید.
وقتی خصوصیات یک همسر ایده آل را یادداشت کردید وقت آن فرا می رسد که روی آنها تمرکز کنید و فرکانس هایی برای جذب همسر ایده آلتان ارسال نمایید. به هیچ وجه این مرحله را دست کم نگیرید، تمرکز یکی از مهمترین مراحل قانون جذب مردان است. شب ها قبل از خواب خیالبافی کنید. خود را مجسم کنید که در کنار همسرتان هستید و با هم می خندید و تفریح می کنید.

برای اینکه افکارتان ملموس شود می توانید از فیلم های عاشقانه ایده بگیرید و ببینید یک زوج عاشق چگونه زندگی می کنند، سپس روی فعالیت هایی مشابه آنها تمرکز نمایید.

جذب همکار مرد

اگر همکار مردی دارید که مجرد است و به او علاقه مند شده اید باید برای ارتباط با او راهی محتاطانه را انتخاب کنید. همانطور که می دانید محیط کاری محیطی بسیار حساس است و باید در چنین محیط هایی مواظب رفتارهای خود باشید. در نتیجه برای جذب مرد همکار خود باید خیلی غیر مستقیم این کار را انجام دهید. طبق قانون جذب معشوق برای جذب غیر مستقیم مردان باید نیازهای ناخودآگاه آن ها را بشناسید و به آن ها نشان دهید می توانید این نیازها را برآورده کنید. برخی از این نیازهای ناخودآگاه به صورت زیر است:

یکی از مهم ترین پیش نیازهای زیبایی ظاهری در خانم ها، سلامتی جسمانیست، چرا که اگر وی مشکل جسمی نداشته باشد و به سلامتی خود اهمیت دهد، همواره رنگ صورت و انرژیک بودن او، وی را جذاب تر نشان می دهد. رعایت یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش های منظم، سلامتی و شادابی وی را تضمین می کند. علاوه بر این مانع از اضافه وزن و چاقی در اندام آنها می شود.
یکی دیگر از عوامل جذابیت، رفتار و ظاهری با ظرافت زنانه است که مردان را بسوی خود جذب میکند، نوع لباس، مدل مو، و… همواره باید زنانه باشد نه مردانه.
چرا که از قدیم الایام یکی از بارزترین تفاوتها بین زنان و مردان، بلند بودن موی آنهاست. موی بلند با پیرایش و رنگها و مدلهای متنوع در یک زن، می تواند هر مردی را بسوی وی جذب کند.
نوع پوشش در خانمها بسیار مهم است، متأسفانه امروزه بیشتر آنها تصور می کنند حتماً باید تنها طبق مدلهای عجیب و غریب و تبلیغاتی در مجلات و تلویزیون لباس بپوشند، در حالی که این طور نیست، یک زن با پوشیدن لباسهایی زنانه و ظریف که مدرن هم باشد، بسیار نزد مردها جذاب تر جلوه می کنند. درست است که جذابیت اندام یک زن، مرد را بسوی خود می کشد، ولی با پوشیدن لباسهای نیمه عریان و .. در جمع، ممکن است مورد سوء برداشت و گرایش های گذرا از طرف عدّه ای روبرو شود. در واقع پوشش، نشانه شخصیت یک خانم است.
زیبایی درونی
برتری رفتار و زیبایی درونی برای یک زن به همان میزان زییایی ظاهری وی مهم است، البته مبحث معیارهای درونی، خود، مقوله ای است بس عمیق، که در اینجا تنها به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:
مهربانی و دلسوزی در زنان است که باعث شکوه و احترام آنها می شود. حقیقت این است که بیشتر مردان جذب مهربانی، فروتنی، و تفکرات عالی یک زن می شوند و همواره این گونه خانم ها از ارزش و جایگاه ویژه ای در ذهن همگی برخوردارند. در یک خانم محترم، پاکدامنی و نجابت در رفتار و کلامش موج می زند.
برای بیشتر زنان باور کردنی نیست که از نظر روانشناسی آن چیزی که هر مردی جدای از جذابیت ظاهری، بسوی او گرایش پیدا می کند، نیازهای عاطفیست، هر مردی دوست دارد در سایه ی مهر و محبت او، آرامش و نیازهای عاطفی خود را ارضا کند. آنان عاشق صفاتی چون، انعطاف پذیری، گذشت و فروتنی در زنان هستند و حقیقت این است که بیشتر مردها نمی توانند از جذابیت درونی یک خانم مهربان و عاطفی همراه با صفات فوق الذکر، براحتی بگذرند.
یکی دیگر از صفات شایسته ی درونی یک زن، خوشبینی است، یک زن جذاب با وجود تمام صفات فوق، حتی جذابیت ظاهری، اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد، تمام ارزشهای خود را نزد دیگران به تدریج از دست خواهد داد. یک زن خوشبین، با اطمینان به مرد خود، تکیه گاهی محکم برای وی محسوب می شود.

عامل جذب مردان

در این قسمت به برخی از عامل های فیزیکی و ظاهری جذب مردان اشاره می کنیم. همانطور که می دانید مردان بسیار ظاهربین تر از خانم ها هستند وجذابیت های فیزیکی از عامل های مهم جذب آن ها می باشد. برخی از این جذابیت های فیزیکی به شرح زیر است:

موهای بلند: یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان ، داشتن موهایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید ، اگر موهای بلند و مرتبی داشته باشید جذاب تر است. اگر موهای بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است ، می توانید موهای تان را به گونه ای کوتاه کنید که بلند تر به نظر برسد.

کفش های پاشنه بلند: مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پاهای شان در کفش های پاشنه بلند جذاب تر به نظر می رسد اما می دانم این کفش ها راحت نیستند. نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.

لباسی مانند یک خانم!: برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند ، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ آنها کت و شلوار ، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.

لبخند: شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده ای روی قانون جذب عشق مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید ، ما انسانها همواره به سمت کسانی جذب می شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

مطالب مرتبط:

قانون جذب مرد مورد علاقه

جذب مرد مورد علاقه

جذب پسر با رفتار

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

عامل جذب مردان

راههای جذب مردان مغرور

بهترین روش شروع رابطه تمام شده



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.