no-img
نوین اطلس

۸ دعای زبان بند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۸ دعای زبان بند
امتیاز 4.06 ( 16 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

۸ دعای زبان بند


در این مطلب می خواهم در مورد ۸ دعای زبان بند قوی صحبت کنم که می توانید این دعا ها را از راه دور در ازدواج خود بکار بگیرید. این دعاها برای بستن زبان دیگران و جلوگیری از دخالت آن ها بسیار کاربرد دارد. همه این دعا ها دعاهایی در قران هستند و برای همه به کار گرفته می شوند به خصوص برای شوهر.

دعای۱: دعای زبان بند قوی از راه دور

دعاهای قوی را که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد باید به آرامی خوانده شوند. نیت کنید که می خواهید زبان شخص مورد نظرتان را از راه دور ببندید و سپس سکوت و عدم دخالت وی را در ذهن تصور کنید. این دعاها را نوین اطلس در اختیار شما قرار می دهد. 

َتذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا
رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ
یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا
انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا

دعای ۲: دعای زبان بند قوی برای شوهر

هدف از این دعا بستن زبان شوهر است. خواندن این دعا به شما کمک می کند همسر خود را در برابر خود مطیع و سرسپرده کنید. به عبارت دیگر سایت نوین اطلس دات کام این دعا را در برای شما آماده کرده است تا به شما در افزایش حرف شنوی و اطاعت شوهر کمک کند. برای نتیجه بهتر این آیه را بر روی یک تکه کاغذ نوشته و در پایان آن نام شوهر خود را بنویسید و با خود به همراه داشته باشید.

 

دعای ۳: دعا برای بستن زبان مخالفان ازدواج

اگر دشمنانی دارید که سعی می کنند سنگ جلوی پای ازدواج شما بیندازند پس بهترین پاسخ به آن ها دعا برای بستن و خنثی کردن زبان بد آن ها است. بر اساس سایت نوین اطلس دات کام برای اینکار باید به مدت ۱۶ روز سوره و الیل را هر روز ۱۰ مرتبه بخوانید و آیه مبارکه زیر را نیز ۵۰ بار تکرار کنید:

سُبحانَ اللّهِ کَما یَنبَغیِ للّه و الحَمدللّه

دعای ۴: دعای زبان بند قوی سکاکی

دعای سکاکی برای بستن زبان از قوی ترین دعاهای موجود می باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم در مجموعه ۸ دعای زبان بند قوی آن را نیز اضافه کنم. برای اجرای این دعا اول وضو بگیرید و سپس یک تکه کاغذ را برداشته و نام فرد مورد نظر خود را بنویسید. سپس دعای زیر را ۱۰ مرتبطه در آن کاغذ نوشته و هر روز از روی آن بخوانید. همراه داشتن آن نیز توصیه می شود.

وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ

دعای ۵: دعای زبان بند فوری از راه دور در قرآن

اگر قصد دارید به سرعت و خیلی زود جلوی تهمت و افترای شخصی خاص را بگیرید. یا کاری کنید از مسخره کردن و توهین های وی در امان باشید حتما دعای زیر را تلاوت کنید. این دعا برای جلوگیری از تاثیرات منفی پدر و مادر بر ازدواج و روابط عاطفی نیز به کار گرفته می شود. برای بدست آوردن بهترین نتیجه ۴ دعای زیر را حفظ کرده و هر شب قبل از خواب دو مرتبه آرام بخوانید:

ـ … وَلا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً اَیُحِبُّ اَحَدُکُمْ اَنْ یَأْکُلَ لَحْمَ اَخیهِ مَیْتاً
فَکَرِهْتُمُوه.   (حجرات ـ ۱۲)

۲ـ وَیْلٌ لِکُلِّ هُمَزَه لُمَزَه.   (همزه ـ ۱)

۳ـ اِنَّ الَّذینَ یُحِبُّونَ اَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِى الّذینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ اَلیمٌ فِى الدُّنْیا وَ الاْخِرَهِ.   (نور ـ ۱۹)

۴ـ لا یُحِبُّ اللّهَ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ اِلاّ مَنْ ظُلِمَ وَ کانَ اللّهُ
سَمیعاً عَلیِماً.   (نساء ـ ۱۴۸)

دعای ۶: دعا برای راضی شدن خانواده و مخالفان ازدواج

نوین اطلس دات کام موفقیت صد در صد شما آن هم فقط با دعا خواندن را تایید نمی کند. اما ازدواج امری مقدس است و اگر دو نفر واقعا یکدیگر را دوست داشته باشند و قصد ازدواج کنند نباید با آنها مخالفت کرد مگر آنکه دلیلی محکم وجود داشته باشد. اگر احساس می کنید شرایط ازدواج را دارید و عشق خود را خوشبخت خواهید کرد ولی خانواده یا افرادی هستند که با این وصلت مخالفند پس آیه زیر می تواند به شما کمک بسیاری کند. ده صفحه از روی این دعا نوشته و تا ۱۲ روز، روزی ۳۰ بار بخوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی  مبارک باد به اسم فلان بنت فلان( در اینجا اگر معشوق مرد است باید فلان بن فلان نوشته شود. فلان اول نام معشوق و فلان دوم نام مادر معشوق)  یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله.

دعای ۷: دعای زبان بند صم بکم

یکی دیگر از قوی ترین و معروف ترین دعای های زبان بند برای بستن زبان بدگویان در نوین اطلس دات کام دعای صم بکم است. اگر این دعا را بر روی کاغذ بنویسید و همیشه به همراه خود داشته باشید به شما کمک می کند از تیغ زبان افرادی که بدطینت هستند و خصمانه برخورد می کنند در امان باشید. این یک دعای حفاظت است که به شما کمک می کند هیچکس به شما بدی نکند.

صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

دعای ۸: دعا برای رام کردن و مطیع کردن افراد

تاکنون در نوین اطلس دات کام در مورد بستن زبان دیگران و مقابله با تاثیران منفی بدگویان دعاهایی را تلاوت کردیم. اما اکنون می خواهیم با دعایی آشنا شویم که هدف آن لطافت بیشتری دارید و به جای دور کردن زبان بد، زبان بد را به زبان خوب تبدیل می کند. به عبارت دیگر این دعا برای رام کردن، مهربان کردن و افزایش اطاعت افراد به کار گرفته می شود. خواندن این دعا هر روز ۲۰ بار توصیه می شود. در روز های جمعه ۴۰ بار بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»به نام خداوند بخشنده مهربان« توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه ۳۰ و ۳۱)   «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین» «اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه ۱۰)

 

توصیه می شود دعا های زیر را نیز بخوانید:

دعای زبان بند برای کار

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

دعای تسخیر دل برای ازدواج

دعا برای دور شدن دشمن بد طینت

دعا برای مسخر کردن افراد

نماز برای ازدواج

دعای زبان بند در قرآن



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.