no-img
نوین اطلس

نشانه های عشق واقعی در زنان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های عشق واقعی در زنان
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

نشانه های عشق واقعی در زنان


گاهی ممکن است نسبت به عشق زنان به خود شک داشته باشید و نتوانید واقعی یا غیر واقعی بودن آن را تشخیص دهید. به همین منظور نوین اطلس دات کام این مطلب را برای شما گردآوری کرده است. در این مطلب می توانید از نشانه های عدم علاقه زن به مرد، نشانه های دوست داشتن زنان و همچنین نشانه های عشق زنان به مردان مطلع شوید. برای متوجه شدن احساس واقعی یک دختر  نشانه های عاشق شدن دختر به پسر را گردآوری کرده ایم. نشانه های علاقه زن به شوهرش نیز به شما نشان می دهد دوام زندگی مشترکتان چقدر خواهد بود. در ادامه علائم هوس در زنان و نشانه های عشق دروغین را معرفی می کنیم تا زنان هوس باز را تشخیص دهید.

نشانه های عدم علاقه زن به مرد

چگونه متوجه شوم همسرم هنوز به من علاقه دارد یا نه؟ این یکی از رایج ترین سوالاتی است که هر مردی ممکن است در شرایط به خصوص از خود بپرسد. در نتیجه نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند با کنار هم گذاشتن نشانه ها متوجه علاقه یا عدم علاقه ی زن به مرد شوید.

همه ی شما لازم است این واقعیت را بپذیرید که همه چیز تحت کنترل شما نخواهد بود، به ویژه احساسات دیگران و انتخاب آن ها در اختصاص دادن توجه و زمانشان به اطرافیان خود.

مدیریت رابطه به ویژه در روابط زناشویی و حفظ هیجان و تازگی در آن یکی از سخت ترین کارهایی است که زوج ها باید در زندگی مشترکشان به آن توجه کنند تا رابطه شان رابطه ای آرامش بخش و پایدار باشد. البته در هر رابطه ای مشاجره ها و روزهای سخت و ناخوشایند پیدا می شود اما باید بتوانید رابطه تان را در سختی ها حفظ کنید.

عادت های ناسالم باعث از بین رفتن علاقه در رابطه ها می شود، با این حال درک از دست دادن علاقه ی همسرتان نسبت به شما کمی دشوار و غیر قابل قبول بوده اما نشانه های زیر تا حدودی در درک این مسئله به شما کمک خواهند کرد.

برای مطالعه ی ادامه ی مطلب به لینک زیر:

اگر این نشانه ها را در همسرتان می بینید،دیگر به شما علاقه ندارد

نشانه های دوست داشتن زنان

زن ها با رفتارهایی ساده دوست داشتن خود را نشان می دهند. آن ها معمولا مردی را که دوست دارند در بالاترین اولویت زندگی خود قرار می دهند و این مسئله کاملا واضح است. برخی از نشانه های دوست داشتن زنان به شرح زیر است:

۱- ‌به او دروغ نمی‌گویید.

‌ ‌۲‌- ‌غرورش را نمی‌شکنید.

‌ ‌۳-‌‌به خانواده‌اش و کسانی که دوست دارد احترام می‌گذارید.‌ ‌همسر شما از دل یک خانواده آمده است که اگر آن خانواده نبود، همسر شما نیز امروز در کنار شما نبود، پس به ‌خاطر وجود همسرتان که دوستش دارید باید از خانواده‌اش سپاسگزار باشید و به خاطر وی به آنها احترام ‌بگذارید و مطمئن باشید که همسر شما قدردان این احترام خواهد بود.

‌‌‌۴-‌ ‌او را به باد نقدهای بیرحمانه نخواهید گرفت.‌‌‌این به معنی تایید همه جانبه همسرتان نیست چون هر کسی ایراداتی دارد، اما اگر کسی بخواهد همیشه تنها ایرادات ‌شما را بگوید قطعا خسته خواهید شد. همیشه نقاط مثبت را در کنار نقاط منفی ببینید تا به همسرتان احساس ‌ارزشمند بودن بدهید و از بهانه گیری و ایرادهای بی‌خود بپرهیزید.

‌ ‌۵-‌ ‌با او لجبازی نمی‌کنید. وقتی همسرتان را دوست داشته باشید در برابر ‌خواسته‌ها و رفتار او موضع گیری و لج نمی‌کنید.

نشانه های عشق زنان به مردان

عشق زنان به مردان هم در رفتارهای روزانه و هم در زبان بدن او کاملا مشخص است. اگر بتوانید در زنی رفتارهای زیر را مشاهده کنید می توانید نتیجه بگیرید این زن عاشق شما است و احتمالا مورد مناسبی برای ازدواج خواهد بود.

او همگام با شما است.
ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه(صد در صد نیست) او اینکار را عمدا” انـجام میدهد زیاد است.

او حرکاتی بخصوص انجام می دهد.
لبخند می زند. سعی می کند رفتار محجوبانه تری نسبت به شما داشته باشد. دنبال نقاط مشترک با شما می گردد تا درباره آن صحبت کند. در بحث های جدی سعی می کند دقیق حرف بزند و بدون جنجال، بحث منطقی داشته باشد.

او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست.
او به بهانه های کاری، یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر

اولین نشانه ی عاشق شدن دختر به پسر جلب توجه نمودن است  یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان، نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است. این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

فعال شدن زبان بدن یکی دیگر از نشانه های عاشق شد دختر به پسر می باشد. خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش، به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

نشانه های علاقه زن به شوهرش

اگر فکر می کنید همسرتان دیگر شما را دوست ندارد و رابطه تان با خطر جدایی مواجه شده است novinatlas.com پیشنهاد می کند خیلی زود در مورد این موضوع تصمیم نگیرید. اگر همسرتان نشانه های زیر را دارد این نشانه ها از علاقه ی زن به شوهر گواهی می دهند و ممکن است احساس شما غلط باشد:

۱- نوع نگاه همسرتان به شما

با کمی سعی در شناخت همسرتان، شما به راحتی می توانید از نحوه نگاه همسرتان به خودتان متوجه شوید که رابطه تان در چه سطحی است. در صورتیکه نگاه او به شما مهربانانه و بدون هیچگونه تردیدی در آن باشد، متوجه خواهید شد که رفتارتان با او مناسب بوده است و همسرتان از بودن با شما خرسند است.

۲- پیشنهاد انجام کارهای دو نفره

یکی از نشانه های علاقه مندی همسرتان به شما، میزان پیشنهاد او به شما برای انجام کارهای دو نفره است، مثلا اصرار بر نوشیدن چای با همدیگر و یا رفتن به پارک و سینما می باشد. لذا با این نشانه شما متوجه خواهید شد که همسرتان از اینکه در کنار شما باشد لذت می برد و به شما علاقه مند است.

۳-  سعی می کند در طول روز از شما خبر داشته باشد

اگر همسر شما در هنگام رفت شما به سرکارتان با خنده و روی باز شما را بدرقه می کند و یا در هنگام ورود به منزل با رفتاری مهربانانه از شما استقبال می کند و در طول مدت زمانی از روز که از هم جدا هستید با شما در تماس است و حال شما را جویا می شود و برایش نوع غذایی که در بیرون می خورید مهم است، این ها نشانه های این است که شما برای همسرتان بسیار ارزشمند هستید.

۴- برای شما همیشه وقت دارد

در محل کارش، در هنگام ورزش، در هنگام مکالمه تلفنی با فرد دیگر، زمانی که ببیند شما با او تماس گرفته اید، در اسرع وقت با شما تماس می گیرد و با شما صحبت می کند. حتی در شلوغ ترین زمان های کاری خود چه در کار بیرون از خانه و چه در کار منزل، حداقل برای شما پیامکی محبت آمیز ارسال می کند و به شما گوشزد می کند که برایش اهمیت دارید.

علائم هوس در زنان

برای اینکه زنی را برای ازدواج انتخاب کنید باید مطمئن شوید او شما را برای خودتان می خواهد و واقها به شما علاقه دارد. اگر علائم زیر را در یک زن مشاهده کردید بهتر است بدانید این علائم نشانه های هوس در یک زن هستند و نمی توانید رابطه ای پایدار را در کنار او تجربه کنید.

۱. در گذشته اهل تعهد در رابطه نبوده است.

آیا روابط کوتاه‌مدت زیادی قبل از شما داشته است؟ آیا این او بوده است که همیشه رابطه‌اش را ترک می‌کرده است نه اینکه کسی او را ترک کند؟ این می‌توند نشاندهنده این باشد که او قادر به فراهم کردن یک رابطه طولانی‌مدت و متعهدانه نیست و ممکن است فقط برای برقراری روابط‌جنسی با شما وارد رابطه شده باشد.

۲. برای ابراز احساسات احساس راحتی نمی‌کند.

اگر برای ابراز خستگی‌ها، ناراحتی‌ها و نگرانی‌هایش از یک مشکل با شما احساس راحتی نمی‌کند می‌تواند به این معنی باشد که نمی‌داند چطور به شما هم ابراز عشق کند.

دیوید ام. باس در کتاب خود «چرا حسادت به اندازه عشق و رابطه‌جنسی مهم است؟» می‌گوید، مردها و زن‌ها انتظارات متفاوتی درمورد درمیان گذاشتن احساسات و وفاداری دارند. بعنوان مثال، اگر زن‌ها از خیانت احساسی همسرشان بیشتر ناراحت می‌شوند. از طرف دیگر، برای مردها خیانت درواقع عدم‌وفاداری جنسی به حساب می‌آید نه احساسی.

بی‌وفایی احساسی مسئله‌ای واقعی است و اگر طرفتان درمورد احساسات خود با شما حرف نزند می‌تواند نشانه این باشد که شما را برای رابطه‌جنسی می‌خواهد نه عشق. و این احتمال وجود دارد که این صمیمیت احساسی را با فرد دیگری در یک رابطه دیگر دارد.

صمیمیت و پیوند احساسی، به‌ویژه درمورد احساسات مثبت، بخش بسیار مهمی از روابط برمبنای عشق است. اگر طرفتان از نظر احساسی از شما دور است یا احساسات خود را در رابطه سرکوب می‌کند، می‌تواند نشانه این باشد که فقط برای برقراری رابطه‌جنسی با شما وارد رابطه شده است.

۳. خیلی وقت‌ها بااینکه نمی‌خواهید با هم رابطه‌جنسی دارید.

اگر طرف‌مقابلتان شما را برای رابطه‌جنسی بخواهد نه عشق این احتمال وجود دارد که خیلی زیاد با هم رابطه‌جنسی دارید و احتمالاً خیلی بیشتر از مقداری که خودتان می‌خواهید. درواقع، احتمالاً بیشتر از یکبار به او گفته‌اید که حوصله آن را ندارید ولی او اصرار کرده است و بالاخره آن کار را انجام داده است.

اینکه شما را مجبور به برقراری رابطه‌جنسی کند درواقع شکستن مرزهای جنسی، یک نوع تجاوز و بسیار نگران‌کننده است. اگر با اینکه به او «نه» گفته‌اید او باز کارش را خلاف میل شما شروع کرده است، صرفنظر از وضعیت تاهل شما با هم، در بعضی کشورها نوعی تجاوز به حساب می‌آید.

نشانه های عشق دروغین

عشق ها همیشه واقعی نیستند. ممکن است ابراز عشق فرد به شما برای او منفعتی داشته و عشق او یک عشق دروغین باشد. انتقاد های بیجا و بی موقع، فراموش کردن و رفتارهای غیر منطقی از نشانه های عشق دروغین می باشند:

. مدام احساس می‌کنید که مورد قضاوت قرار دارید.
“بوی گند پنیری که می‌خوری از بوی وحشتناک پاهات بدتره. اون رو بذار کنار و یه دوش بگیر!”قضاوت کردن یکدیگر برای رابطه‌ها مانند سیانور است، تنها تفاوت‌اش این است که این سم تدریجی است و رابطه‌ای را که با طرف مقابل‌تان دارید ذره ذره از بین می‌برد. کارولین هیدالگو در وب‌گاه تاینی بودا (Tiny Buddha) با این موضوع موافق است: “بسیاری از آدم‌ها معتقدند که عشق به معنای ساختن و سر کردن با طرف مقابل، فداکاری، مدارا، یا درد و رنج کشیدن در سکوت است با این تفکر که تعهد آن‌ها خود اثبات عشق است. این عشق نیست.”

آیا شما فکر می‌کنید که این به منزله‌ی یک رابطه خاص است؟ هیدالگو می‌افزاید: “درک کردن، دیدن، شنیدن، و پذیرش شخص به همان صورتی که هست، به معنای عشق است.” به‌عبارت دیگر، صحبت کردن با محبوب‌تان و انتقال چیزهایی که دوست‌شان ندارید، آن‌هم به شیوه‌ای آرام، می‌تواند هویت و برتری پیوند دونفره‌تان را بهبود بخشد. مل گیبسون فریاد می‌زند “آزادی!”

. معشوق عزیزتان وجود شما را فراموش کرده‌است.
یک نشانه عشق دروغ این است که معشوق عزیزتان وجود شما را فراموش کرده‌است.شما را نمی‌بیند، در فکر و ذهن او حضور ندارید؟ نباید این‌طور باشد. می‌گویند که رابطه باید پنجاه پنجاه باشد، اما آیا طرف مقابل‌تان وظایف ۵۰ درصدی خود را به طور کامل ادا می‌کند؟ دریافت پیامک در ابتدای روز نشان می‌دهد که شما در فکر و ذهن آن‌ها هستید. آوردن سوپ یا رفتن به داروخانه به خاطر شما وقتی که حال خوشی ندارید، نشان می‌دهد که آن‌ها در سختی‌ها نیز کنار شما هستند. یادآوری اوقات فوق‌العاده‌ای که کنار ساحل داشتید و خندیدن در مورد این‌که چه‌طور شما را شکست دادند (البته شما اجازه می‌دهید آن‌ها برنده شوند!). این‌ها فقط سه مثال هستند از این‌که شما چه‌قدر برای آن‌ها ارزش دارید. کل موضوع این است که شما در فهرست اولویت‌های آن‌ها چه جایگاهی دارید.

. احساس می‌کنید که هر بار باید متن پیام‌ها را دوباره و دوباره تایپ کنید.
آیا زمانی که می‌خواهید برای عشق‌تان پیامک بفرستید، این احساس به شما دست می‌دهد که انگار در حال نوشتن یک رمان برای جایزه‌ی پولیتزر هستید؟ آن هم کاری که فقط ۵ ثانیه طول می‌کشد؟ تایپ می‌کنید، حذف می‌کنید، دوباره از ابتدا شروع می‌کنید. می‌شورید، آب می‌کشید، حالا از اول! اگر در مورد این‌که چه چیزی در پیامک‌تان بنویسید، نگرانی دارید، وقت آن رسیده که دلواپس شوید و زنگ‌های خطر در سرتان روشن شود. کسانی که واقعا عاشق هم هستند به راحتی برای هم پیامک می‌فرستند و اگر پیام درستی ارسال نشود، قطعا به راحتی می‌توانند آن را توجیه کنند.

. شما دائم در حال توجیه کردن رفتارهای او هستید.
دوستان و خانواده چیزی در مورد رفتار او به شما می‌گویند و شما علت آن را توضیح می‌دهید، و احساس می‌کنید که در این میان گرفتار شده‌اید. کیم کوئیندلن از وب‌گاه Thought Catalog می‌نویسد: “شما برای رفتاری که با شما دارند دائم بهانه می‌تراشید. مجبور هستید به عزیزان‌تان اطمینان بدهید که با شخص موجهی ارتباط دارید، به جای این‌که آن‌ها خودشان قادر باشند، رفتار شما دو نفر با هم و شیوه‌ی رفتار فرد مورد علاقه‌تان را با شما ببینند.” مهم نیست که رفتار آن ها تنش، خشم، گیجی و سردرگمی ایجاد کند یا باعث به وجود آمدن یک کنجکاوی ساده شود، در هر صورت کسانی که واقعا عاشق هم باشند نیازی به این ندارند که مدام رفتارهای شریک زندگی‌شان را توجیه کنند.

مطالب مرتبط:

عشق واقعی چیست؟

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر

چگونه زنان را بشناسیم

روانشناسی زنها

خصوصیات متولدین خرداد

خصوصیات متولدین آذر

عشق در اولین نگاه

شناخت احساسات زنان

نشانه های بی علاقگی دختر به پسر

علت نگاه دختر به پسر

علائم عاشق شدن دخترا



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.