no-img
نوین اطلس

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر
امتیاز 4.33 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر


این مطلب اطلاعاتی در مورد نشانه های عدم علاقه دختر به پسر یا نشانه های بی علاقگی دختر به پسر یا به عبارتی نشانه های عدم علاقه مندی دختر به پسر به شما می دهد. هم چنین با مطالعه ی این مطلب می توانید متوجه شوید ابراز علاقه دختر به پسر از دیدگاه روانشناسی و ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر چه معنایی دارد.  نحوه ابراز علاقه به دختر و نشانه های عشق واقعی در زنان و هم چنین نحوه ی  ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر از تکنیک های دیگری است که می توانید بعد از مطالعه ی این مطلب بیاموزید.

نشانه های عدم علاقه دختر به پسر

چگونه می توان گفت که آیا دختری شما را دوست دارد یا خیر؟ ساده ترین راه خواندن ذهن اوست، درواقع یکی از نشانه های عدم علاقه دختر به یک پسر را می توان از ذهن او دریافت کرد.

قطعا برای انجام این کار کلیدی جادویی وجود ندارد، اما آنچه که به شما کمک میکند دیدن و توجه کردن به نشانه هایی است که به آشکارا فریاد می زنند که یک دختر به شما علاقه ای ندارد. انتخاب با خودتان است، می توانید به این که سر خودتان را شیره بمالید ادامه دهد و بر روی رفتارهای طرف مقابلتان که عملا شما را پس میزند، چشم بپوشانید.

چگونه متوجه بی علاقگی دختر به پسر شویم

یکی از مهم ترین نشانه های بی علاقگی دختر به پسر از بی تفاوتی های او مشخص می شود. بی تفاوتی نسبت به پیام ها، تماس ها و ..

وقتی به او پیغام میدهید، جواب شما را نمیدهد

زنان موجودات ارتباطی ای هستند. زمانی که برای مردی پیغامی ارسال میشود، حتی اگر او علاقه ای هم به طرف مقابل نداشته باشد، جواب دادن به آن پیغام را به چشم یک وظیفه برای خود میبیند و این کار را انجام میدهد. اما اگر به یک زن پیغامی دادید و او جواب شما را نداد و بعدا که حضورا او را ملاقات کردید در پاسخ به شما گفت که فراموش کرده تا جواب دهد و یا اخیرا خیلی مشغول بوده است، توجیه او را باور نکنید. اگر او به پیام های متنی شما پاسخ نمی دهد، قطعا این اتفاق نشانه ای بدیهی است که او علاقه ای به شما ندارد. حتی اگر دختری قصد داشته باشد که به شما نشان دهد که علاقه او نسبت به شما، نسبت به علاقه شما به او کمتر است نیز در آخر باز هم حتما جواب پیغام شما را خواهد داد.

عدم علاقه مندی دختر به پسر

یکی از معیارهای مهم علاقه مندی دختر به پسر اولویت ها می باشد. یعنی اگر دختری به شما علاقه داشته باشد تحت هر شرایطی اولویت اول او خواهید بود.

شاید او در کار خود فردی حرفه ای باشد و  در حال صعود از نردبان ترقی باشد، اما اگر واقعا  دختری کسی را دوست داشته باشد، قطعا او  را به عنوان یک اولویت مهم  در زندگی اش قرار می دهد. اگر به طور مداوم به شما میگوید که به خاطر مشغله اش نمیتوانید با شما وقت بگذارند، بهتر است تا چشمهایتان را باز کنید و متوجه بهانه های او که میخواهد شما را ملاقات نکند، شوید.

ابراز علاقه دختر به پسر از نظر روانشناسی

دیدگاه نظر روانشناسی نسبت به ابراز علاقه ی دختر به پسر دیدگاه ساده ولی کاربردی است. توصیه های روانشناسی به شما کمک می کند در این زمینه موفق عمل کنید.

در ابتدا توصیه می کنیم کمی صبر کنید تا شاید پسر مورد نظرتان، خودش پیش قدم شود. اما اگر این اتفاق نیفتاد، از یک واسطه بخواهید نظر طرف مقابل را درباره شما به گونه ای غیر مستقیم بپرسد. اگر دسترسی به چنین فردی ندارید، با خودافشایی منطقی و متعادل، درباره ویژگی های خود، توانایی هایتان و روحیاتتان صحبت کنید تا او بهتر شما را بشناسد. در نهایت به شکلی خیلی ظریف به او نشان دهید آمادگی زندگی مشترک را دارید. مدبرانه از ویژگی های مثبت آن پسر که در طول رابطه مشاهده کرده اید، یاد کنید و خاطرات مشترک قابل اعتماد جهت آینده سازی را به علاوه زوایای خاص بودن مرد را به او نشان دهید؛ چرا که این، یک مسیر امن و بالغانه است. در لفافه بگویید که فکر می کنید شباهت های زیادتان امکان ادامه رابطه در فازهای دیگر را فراهم می کند. در این حالت اگر طرف مقابل نفهمید و درک نکرد، بهتر است او را رها کنید و باقی عمر خود را به پای چنین فردی هدر ندهید.

شهامت عاشق بودن
عشق، دلیری می آورد و این علامت صدق عشق است! لازم است دختر نظام ارزشی اش را چک کند و مطمئن باشد خوشبختی که محصول قاطعیت و حسابگری های صحیح باشد، به مراتب مهم تر از خوشحالی و سرخوشی عاشقانه ای خواهد بود که موقت و وابسته به شرایط است؛ این یعنی مدیریت عشق.

عشق مهم است، اتفاق زیبایی است اما همیشه برای ازدواج نیاز به عاشق بودن نیست. در ازدواج پای یک قرارداد اجتماعی، تعهد و… در میان است. ما باید قبل از انتخاب همسر، حسابگری جدی داشته باشیم و نسبت ها را در نظر بگیریم.

الزاما هر ازدواجی خوب نیست و هر طلاقی بد نیست؛ عنصری که باعث خوب یا بد شدن است کیستی و مسئولیت پذیری شماست. همسری را انتخاب کنید که مانع تلاش شما نشود و کسی باشد که در کنارش طعم واقعی عشق و خوشبختی را بچشید.

نحوه ی ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر

چند توصیه ی کاربردی و ساده به شما کمک می کند علاقه ی خود را به عنوان یک دختر به پسر مورد علاقه تان اما به صورت غیر مستقیم نشان دهید. این توصیه ها به شرح زیر است:

۱) به محیط دقت کنید. درمورد چیزی که در محیط اطراف می بینید نظری بدهید. این روش مخصوصاً در فروشگاه و مغازه خیلی موثر است. مثلاً اگر او می خواهد یک ساندویچ مرغ سفارش دهد، از او بپرسید که ساندویچ مرغ های آن مغازه خوب هستند یا نه. نظرتان را فوری در آن موقعیت خاص ابراز کنید تا کاملاً طبیعی به نظر برسد. مهم نیست که کجا باشید، همیشه نکته جالبی برای نظر دادن وجود دارد.

۲) لبخند بزنید. اینکار به او نشان می دهد که اعتماد به نفس دارید و رفتاری دوستانه دارید. یک لبخند طبیعی نه تنها به خودتان احساس خوبی می بخشد، بلکه برقراری رابطه را برای فرد مقابل نیز راحت تر می کند.

۳) دست دست نکنید. اگر برای نزدیک شدن به او تامل کنید، نشان می دهد که اعتماد به نفس ندارید و او فوراً نظر منفی راجع به شما پیدا خواهد کرد. وقتی او را می بینید، بعد از مدت زمان کمی به سمت او بروید و به او نشان دهید که مردی هستید که می داند چه می خواهد و دنبال آن رامی گیرد.

چگونه می توان به دختری ابراز علاقه کرد

در صورتی که بخواهید وارد رابطه ای شوید و قصد شما هم ازدواج است در مرحله ی اول لازم است خانواده ها را در جریان بگذارید تا اعضای خانواده بتوانند به شما کمک کنند.هم چنین لازم است این موضوع را هم متوجه شوید که اگر شما به این خانم میل و علاقه ای دارید نظر ایشان نسبت به شما چیست که می تواند به بهانه های مختلف وارد گفت و گو با خانم شوید، به این شکل به او ابراز علاقه کنید  و نظر ایشان را راجع به خودتان بپرسید و موضوع را با خانواده خود مطرح نمایید.

نشانه های عشق واقعی در زنان

زن ها ممکن است عشق خود را مستقیم به زبان نیاورند اما با توجه به رفتارهایی که از خود نشان می دهند می توانید متوجه نشانه های عشق واقعی زن ها نسبت به خود شوید. برخی از این رفتارها به صورت زیر است.

او بارها شما را می بخشد و گذشت می کند
اگر یک زن را چندین بار نا امید و ناراحت کرده اید و او بازهم شما را بخشیده و گذشت کرده است می توانید اطمینان حاصل کنید که او عاشقانه شما را دوست داشته و به سادگی از دستتان نخواهد داد.

شما را در رسیدن به رویاها و اطرافتان تشویق و حمایت می کند
یکی از نشانه های عشق واقعی یک زن نسبت به شما این است که با حوصله به اهداف و برنامه های زندگیتان گوش می کند. او شما را به دنبال کردن رویاهایتان تشویق کرده و در این راه تا جایی که بتواند از هر لحاظ شما را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در سخت ترین و تاریک ترین لحظات کنار شما بوده و ترکتان نمی کند
زندگی همیشه روزهای سخت و تاریکی خواهد داشت. یکی از نشانه هی دوست داشتن زنان و عشق آن ها نسبت به شما این است که در این روزهای سخت و تاریک نه تنها شما را ترک نمی کند بلکه سعی می کند بیشتر از پیش در کنار شما بوده، به شما روحیه و انگیزه اعطا کند و از هیچ کمکی نسبت به شما دریغ نخواهد کرد ( نگاه کنید  عشق واقعی زنان چگونه است ).

راهکارهای ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

ابراز علاقه ی نادرست به هر فردی به خصوص دخترها می تواند باعث دور شدن او از شما شود. اگر می خواهید مهر و محبت خود را به صورت غیر مستقیم به یک دختر نشان دهید باید راهکارهای ابراز علاقه ی درست را بشناسید. بر اساس تحقیقات یکی از راه های به دست آوردن شادی در زندگی، ابراز علاقه و احساسات است. این ابراز علاقه می تواند به دوست یا به شریک عشقی در رابطه باشد. متاسفانه بسیاری افراد با روش های صحیح ابراز علاقه آشنا نیستند و نمی دانند باید به چه صورت اینکار را انجام دهند. درست است که ابراز علاقه می تواند باعث افزایش مهر و محبت در رابطه شود اما اگر به طور صحیح صورت نگیرد می تواند باعث ایجاد یک رابطه ی ارباب/برده ای شده و در نهایت باعث سرد شدن بیشتر رابطه خواهد شد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به روش های صحیح ابراز علاقه را یاد بگیرید). 

مطالب مرتبط:

نشانه های عشق واقعی در زنان

نشانه های بی علاقگی دختر به پسر

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر

روش ابراز علاقه مرد به زن

علائم زنان هوس باز

جذب دختر مغرور

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.