no-img
نوین اطلس

راههای عاشق شدن به همسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای عاشق شدن به همسر
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

راههای عاشق شدن به همسر


در این مطلب از نوین اطلس دات کام با راههای عاشق شدن به همسر آشنا می شوید. راههای جذب شوهر به خود با روش های دلبری از همسر یکی از موضوعاتی است که در این مطلب به آن می پردازیم. با راههای جذب مردان مغرور آشنا می شوید و راههای وابسته کردن مردان را به شما نشان می دهیم. راه های جذب پسران برای ازدواج را با ترفندهای زنانه برای جذب شوهر در کنار روش های دلبری از دوست پسر را نیز خواهید دید.

راههای جذب شوهر به خود

بر خلاف باورهای رایج برای جذب شوهر به خود همیشه نباید به او محبت نشان دهید. باید کمی به خودتان برسید و برای خودتان وقت بگذارید. زمانی که وقت بیشتری به خودتان اختصاص دهید شوهرتان بیشتر نسبت به شما احساس نیاز پیدا می کند و می توانید بیشتر از قبل او را به خود جذب کنید:

۱ – سر خود را شلوغ کنید
هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!

۲ – هیچوقت نشان ندهید که اذیت می شوید
بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب می شوند این است که مدام شکایت می کنند که « چرا دیشب دیروز فلان موقع به من زنگ نزدی؟ » اینجور سوال ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می کند. اینکه بگویید، « قبلاًها اینکار را می کردی » حتی اوضاع را بدتر هم می کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

۳ – احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد و یکی از راه های حفظ یک رابطه عاشقانه می باشد.

۴ – به ظاهرتان توجه کنید
شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.

روش های دلبری از همسر

نوین اطلس دات کام برای دلبری از همسر و هر مرد دیگری روش های زیر را به ما پیشنهاد می کند. ممکن است ابتدا با خود فکر کنید این روش ها مرد را بیشتر از شما دور می کند اما به شما پیشنهاد می کنیم آن ها را امتحان کنید و نتیجه را با چشمان خود ببینید

برای دلبری از مردان بازیگوش و شوخ طبع باشید
علم روانشناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشند تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می‌گیرند و ازدواج‌های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند. پس برای دلبری از مردان لازم است شوخ طبع و بامزه باشید و برای وی همیشه لبخند به لب داشته باشید و همین طور می توانید از جملات عاشقانه مخصوص نامزدها هم استفاده کنید که بسیار موثر است.

به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می‌کنند، توجه نکنید
برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می‌کنند برای دلبری از مردان باید هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند اما مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می‌دهند از شما دریافت کنند، دلزده می‌شوند. برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی‌شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می‌برد. مردها به واسطه قوی‌تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده و می‌خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می‌کنند.

زیاد خرج نکنید و خیلی رمانتیک نشوید
کادو دادن خیلی خوب است اما حد و اندازه دارد. اول باید او برای شما کادو بخرد، اولین کادو و دومی و سومی را که خرید شما هم دست به جیب شوید و کتاب، خودکار یا خودنویسی با یک شاخه گل بخرید. روز تولدش را هم لطفا منفجر نکنید. یک تبریک ساده با یک کادوی کوچک کافی است. اگر برای دلبری از مردان به آنها بی جهت هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده‌اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده‌اید.

راههای جذب مردان مغرور

برای جذب مردان به خصوص مردان مغرور پارامترهای مختلفی وجود دارد. سخت ترین قسمت جذب مردان مغرور شناخت این پارامترها و راه های استفاده از ان ها می باشد. خوشبختانه novinatlas.com این پارامترها و راههایی برایی به کار بردنشان را برای شما گردآوری کرده است که به شرح زیر می باشد.

شناخت ارزش های مردی که به آن علاقه دارید : یکی از مهمترین پارامتر ها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت های خود شیفته می باشند، شناخت ارزش های آنان می باشد به بیان بهتر شناخت مواردی است که برای او در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت است و شما می توانید در برخورد هایی که دارید متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرق مقابلتان به چه معنی است. این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و … باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگون دیگری نیز در اختیار شما قرار دارد که از جمله آنها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستگرام، فیس بوک و … اشاره داشت که به شما کمک می کند تا بتوانید به ارزش های طرف مقابلتان پی ببرید.

بعد از شناخت ارزش های مردی که به او علاقه دارید. با نشان دادن ارزش هایی که برای او ارزشمند است و در شما وجود دارد می توانید علاقه او را نسبت به خود جلب کنید.

تکنیک های توجه کردن را بیاموزید : برای جذب کردن مردان و پسران مغرور علاوه بر نشان دادن ارزش هایتان به وی ، باید به او نیز توجه داشته باشید. نکته ی مهمی که در این توجه کردن شما بسیار ارزشمند می باشد این است که باید توجه شما همراه با بی توجهی باشد. به بیان بهتر اگر شما قصد دارید تا یک مرد مغرور را جذب خود کنید باید همواره به یاد داشته باشید که توجه شما باید همراه با بی توجهی باشد بخصوص در اوایل رابطه این عمل محرک بسیار شگفت انگیزی در جذب مردان مغرور می باشد. از ارسال پیامک های عاشقانه مرموز استفاده کنید.

مبهم باشید : یک قانون کلی وجود دارد که هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن می شود. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما می شود. اگر در رابطه ای که دارید رفتارتان به راحتی قابل پیش بینی باشد؛ موفق به روشن کردن حس کنجکاوی وی نخواهید شد. ولی اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد. به شکلی که به راحتی قابل توضیح و فهم نباشد. می توانید فکر او را مشغول کنید. در این شرایط یک سوال مهم برای طرق مقابله شما به وجود می آید آیا واقعا او به من علاقه دارد ؟ اگر به من علاقه دارد پس چرا بعضی از وقت ها از من دوری می کند. چنین سوالاتی ذهن شخص مرود نظر را بیشتر مشغول می کند و به همین دلیل ممکن است راجبه شما با دوستانش نیز صحبت کند تا بتواند توضیحی برای رفتارتان بیابد.

راههای وابسته کردن مردان

مردان زن های بی وفا، بدون تعهد و نیازمند را دوست ندارد. برای وابسته کردن مردان باید نیازهای آن ها را برآورده کنید. علاوه بر نیازهای مشهود نیازهای ناخودآگاهی نیز در مردان هست که با برآورده کردن آن ها می توانید مرد را به خود وابسته کرده و کاری کنید هیچ وقت از شما جدا نشود. اگر به نکات زیر توجه داشته باشید نیازهای ناخودآگاه مرد را برآورده خواهید کرد.

۱ – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید که مردی که برگزیده اید را دوست داشته و میخواهید باقی عمر را با وی سپری کنید. بنابراین تا زمانی که کاملاً متقاعد نشده اید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید که وی قادر به متعهد شدن میباشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگیها و صفاتی است که شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو میکردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش میگرداند. او قبلاً در آزمون وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن که باید مطمئن گردید که وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

۲ – همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو میکنند. ۹۹ درصد از مردان در نظرسنجیهای گوناگون این گونه اظهار داشتهاند که زنانی که شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر میشود در ردیف نخست فهرست علل جداییها پس از ازدواج آنها قرار میگیرند.

پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری میکنند و یا به لطیفه های بیمزه او میخندند، هیچگاه نتیجهبخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

۳ – به او نشان دهید که استقلال دارید. مردان از زنانی که به عقب تکیه میدهند و منتظر میمانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایدههای او استقبال میکنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانهای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب میشود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.

راه های جذب پسران برای ازدواج

اگر می خواهید پسری را برای ازدواج جذب کنید باید خیلی مواظب رفتار و اعمال خود باشید. فراموش نکنید در این مسئله خانواده نقش مهمی دارد و نباید خودسر و بدون مشورت با آن ها اقدامی کنید. به طور کلی راه های زیر برای جذب پسران برای ازدواج راه های درست و موثری می باشد:

۱-دختر نباید پیشنهاد آشنایی و یا ازدواج به پسر بدهد بلکه طبق روانشناسی رابطه عاشقانه باید با رفتارهای خود به وی بفهماند که نسبت به ازدواج با وی موافق است و اگر پسر خواستگاری کند پاسخ رد نمی شنود، البته نه اینکه صد در صد به پسر اطمینان دهد بلکه وی را به شک بیندازد و کاری کند که در مورد این موضوع فکر کند.
۲- در اعمال و رفتار ضوابط شرعی را رعایت کند طوری که مرد از کارهای دختر غیر از ازدواج چیز دیگری به ذهنش خطور نکند و الا ممکن است دچار سوء تفاهم شود و نسبت به دختر بد بین شود یا در صدد سو استفاده بر آید.
۳-در جذب مرد نباید عجله کرد، بعضی از دختر خانم ها وقتی می بینند از طرف پسر عکس العملی نمی بینند بیشتر جلب توجه می کنند که این کار اثر عکس دارد بلکه باید به مرور زمان این اتفاق بیفتد.
۴- مواظب باشید تا زمانی که اقدام به خواستگاری نشده وابسته نشوید چرا که در غیر این صورت اگر ازدواجی اتفاق نیفتد دچار عشق یک طرفه خواهید شد و برای فراموشی رنج زیادی را تحمل خواهید کرد.
۵- اگر مرد اقدام به خواستگاری کرد سریع نباید پاسخ مثبت دهید بلکه باید به او بگوئید که در خواستش را بررسی می کنید اما کاری هم نکنید فکر کند بی میلید و ازدواج منتفی شود.
۶-در این امر باید با خانواده هماهنگ باشید و از مشاوره ها و تجارب شان استفاده کنید.

ترفندهای زنانه برای جذب شوهر

برای جذب شوهر باید بتوانید خواستگار را جذب کنید تا عاشق شما شود. برای اینکه خواستگار خود را جذب کنید تا شوهر شما شود ۳ راز اصلی و مهم وجود دارد. این رازها همان ترفندها زنانه بوده و به راحتی می توانید از آن ها بهره ببرید. آموزش عاشقانه حرف زدن هم در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

راز ۱: بدانید که چه می خواهید
خیلی از مردها این مشکل را دارند که فقط به همان چیزی که عایدشان می شود راضی می شوند. اما خانم ها معمولاً خواستگاران بیشتری دارند به همین خاطر می توانند در انتخاب خود سخت گیر تر باشند.

وقتی بدانید که از طرف مقابل خود چه می خواهید، نه تنها کاندیدهای احتمالی را بررسی می کنید بلکه قطعیت بیشتری هم در کارتان دارید. با این کار نشان می دهید که ناامید و بیچاره نیستید. و این شما هستید که قدرت دارید و انتخاب به عهده شماست. و وقتی قدرت دست شما باشد، این طرف مقابلتان است که دنبالتان می افتد.

راز ۲: باارزش باشید
اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند.برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.

راز ۳: خوب لباس بپوشید
خانم ها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مردی را به خود جلب کنند.خانم ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.

مردی که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای خانم ها آگاه است.

مطالب مرتبط:

چگونه از همسر دلبری کنیم

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

شیفته کردن مردان

راههای جذب مردان مغرور

حفظ کردن شوهر

جذب مرد مناسب برای ازدواج



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.