no-img
نوین اطلس

دعا برای وابسته کردن مرد به زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای وابسته کردن مرد به زن
امتیاز 2.67 ( 6 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعا برای وابسته کردن مرد به زن


در این مطلب نوین اطلس دات کام تلاش کرده است با دعای پول دادن شوهر به زن به شما کمک کند بتوانید از شوهر خود پول بگیرید. در ادامه ی مطلب دعا برای دوست داشتن شوهر به زن باعث می شود علاقه ی همسرتان به شما بیشتر شود.

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور و طلسم وابستگی شدید شوهر به زن نتیجه اش وابستگی شدید مرد به زن خواهد بود. دعا برای عزیز شدن نزد شوهر نیز یکی دیگر از دعاهایی است که شما را نزد همسرتان عزیز و دوست داشتنی می کند.اگر با همسرتان دعوا کرده اید و قهر هستید نونی اطلس دعای آشتی زن و شوهر را پیشنهاد می کند. در نهایت نیز برای جلب محبت شدید شوهر دعای جلب محبت شوهر را معرفی کرده ایم.

دعای پول دادن شوهر به زن

اگر شوهرتان پول نمی دهد و این موضوع برای شما نگران کننده شده است دعای زیر برای پول دادن شوهر به زن مجرب است.برای استجابت دعا سوره ی واقعه را به غذای او بخوانید و سپس ۱۷ مرتبه این آیه را تلاوت کنید.

اَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّه‌ً مِنّی

پس از آن ۷ مرتبه بگویید:

اَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورهِ یس بِعِزَّه‌ِ اللهِ و جَلالِهِ و هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَه کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَه‌ِ الْیَد و بعد شربت را به او بخورانید .

دعا برای دوست داشتن شوهر به زن

اگر می خواهید دوست داشتن شوهرتان نسبت به شما بیشتر شود novinatlas.com پیشنهاد می کند روزی ۴۰ مرتبه به سمت قبله دستانتان را بالا ببرید و دعای زیر را بخوانید. در کنار آن باید به شوهرتان ثابت کنید شما برای او زن خوبی هستید و محبت خود را به او نشان دهید.

«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ»

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن که بین مرد و زن وابستگی به وجود می آورد

برای ایجاد وابستگی شدید شوهر زن باید ۴۴۴ مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به شوهر دهد.
یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

همچنین نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را روی یک کاغذ بنویسید و در جیب یا کیف پول همسرتان قرار دهید تا ببینید که وابستگی شوهرتان به شما تا چه اندازه بیشتر می شود. در امر حلال استفاده شود.

«طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد بمحبه اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم .»

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

برای عزیز شدن نزد شوهر خود دعای زیر را هر روز ۱۱ مرتبه بخوانید به این نیت که محبت شما در دل شوهرتان بیفتد.

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعای آشتی زن و شوهر که باعث جلب محبت شوهر می شود

اگر زن و شوهری دعوا کرده اند برای آشتی آن ها آیات زیر با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد خوانده شود. در ابتدای عمل سه مرتبه صلوات بر پیامبر و خاندان پاکش بفرستد و سپس دعای زیر را سیصد و هفتاد مرتبه بخواند. در هنگام قرائت مطلوبش را در مقابلش تجسم کند. در خاتمه نیز سه مرتبه صلوات بفرستد.

بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)

برای افزایش محبت شوهر به زن و جلب محبت شدید او پس از نیمه شب جمعه سوره طه را به طور کامل خوانده و به دنبال آن آیه آخر سوره توبه را تلاوت کنید: «فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ»

دعایی که بین زن و شوهر از راه دور دلبستگی ایجاد می کند

ممکن است زن و شوهری از هم دور باشند و دلبستگی بین آن ها از بین رفته باشد. اما نگران نباشید نوین اطلس دات کام راهکاری دارد که می توان با آن بین زن و شوهر حتی از راه دور دلبستگی ایجاد کرد. آیات زیر دو آیه از دو سوره ی قرآن هستند که برای ایجاد دلبستگی بین زن و شوهر بسیار مجرب می باشند.

برای اینکه دعای شما مورد اجابت قرار بگیرد باید به اسم شخص مورد نظرتان نیت کرده و هر کدام از آیات را ۹۰ مرتبه تلاوت کنید. بعد از آن از خدا بخواهید به این دوری پایان داده و دلبستگی بین شما را افزایش دهد.

«یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ» (آیه ۱۶۵ سوره بقره). «قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ» (آیه ۳۱ سوره آل عمران)

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید مقاله زیر درباره موضوع دلتنگ کردن معشوق را مطالعه کنید:

how to make your ex missing you during no contact

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید”.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.