no-img
نوین اطلس

دعا برای جذب دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جذب دختر
امتیاز 3.82 ( 11 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعا برای جذب دختر


در این مقاله تصمیم داریم شما را با دعا برای جذب دیگران شامل دعاهایی برای تسخیر دل آشنا کنیم. نوین اطلس دات کام در این مقاله به شما کمک می کند با دعا برای جلب توجه شخص مورد نظرتان و دعای افتادن مهر به دل او دیگران را شیفته و دلبسته ی شما کند.  دعای جذب پسر از راه دور یکی از دعاهای مجرب برای جذب پسر مورد علاقه تان از دیگر موضوعات این مطلب است. با دعای جلب محبت از راه دور و دعا برای جلب محبت قوی محبت نسبت به خود را در دل دیگران زنده می کنید. همچنین دعای جلب محبت معشوق به شما کمک می کند معشوقتان در مهر و محبت شما غرق شود.

دعا برای جذب دیگران

این دعایی بسیار کلی است و هر جایی و مکانی و برای هر کسی و جنیسیتی کاربرد فراوان دارد. دستورالعمل آن به این صورت است که هر کس هفت روز، روزی ۲۵ مرتبه صبح و ۲۵ مرتبه عصر دعای زیر را بخواند، می توانید هرکس را بخواهد به خود جذب کند.

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر و تسخیر دل

برای تسخیر دل و جلب توجه دختر مورد نظر و یا هر شخصی که به او علاقه مند هستید دعای الودود می تواند معجزه کند. در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه( اَلوَدُود) را بر انار شیرین بخواند و به خورد مطلوب بدهد تا بخورد دوستی او بی نهایت گردد به گونه ای که تا روز قیامت از او جدا نشود. اگر کسی را بدخوی باشد و به شما توجه نکند برای جلب توجه شخص مورد نظرتان هر روز ۹۵ بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداند و اگر دوستی خواهند و می خواهید دختری را به خود جذب کنید هر روز ۶۳ بار بخواند آنکس مطیع شود.

اگر پیش بزرگان خواند هر روز ۱۱۱ بار بخواند تا ۱۶۱ روز مسخر می شود و اگر هر روز ۲۵ بار بخواند هر دختری او را دوست دارد و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد: یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

دعای افتادن مهر به دل

اگر خواهی مهر خود را به دل شخصی مشغول داری یا او را به خود جذب کنی این عمل را به توصیه ی novinatlas.com که مجرب است انجام بده. در وقتی که ماه عروج می گیرد از روز پنج شنبه یا روز جمعه این عمل را شروع کن در وقت شب دو زانو نشسته و روی به جانب قبله چشم های خود را ببند و ۱۱ مرتبه آیه الکرسی را تا هو العلی العظیم بخوان سپس ۱۰۱۰ مرتبه یا بارِی بگو و شخص مقابل را تصور کن.

تصور کن در مقابل تو ایستاده و تسلیم تو می باشد وقتی که اذکار تمام شد بر سینه او بدم و در دل خود بگو : مطیع من شو این عمل را ۱۵ روز انجام بده و چنانچه بر آبی یا خوراکی بدمی و به او رسانی تا بخورد فرمان بردار خواهد شد به فضل الهی

دعای جلب و جذب محبت پسر از راه دور 

برای جذب پسری که از شما دور است عمل به این دستور بسیار مجرب و موثر است بر شیرینی مانند قند یا شکر یا شی شیرین ۳۵ مرتبه اسم یا هادِیُ را بگوید و آن شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد و همین خاصیت بری یا وَدُوُدُ و یا دایِمُ نیز می باشد.

برای جلب محبت محبوب از راه دور و گرفتار کردن او به عشق شما نوین اطلس دات کام توصیه می کند آیه ۷۲ سوره یس “وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ”
را ۸۳ مرتبه بر شکر یا خرما یا کشمش یا انجیر چنانچه هر کدام از این ها را دوست داشته باشد بخوان و به او بده تا بخورد . محبت او نسبت به شما بسیار بیشتر خواهد گشت و این دوری پایان می یابد.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

راه های جلب توجه دختر

دعای تسخیر دل

نحوه جذب دختر مغرور

اسرار جذب زنان

دعا برای جذب دیگران

چگونه دختر را عاشق خود کنیم



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.