no-img
نوین اطلس

ترفند عاشق کردن مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ترفند عاشق کردن مردان
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

ترفند عاشق کردن مردان


اگر می خواهید با ترفندهای عاشق کردن مردان آشنا شوید باید ابتدا راز عاشق شدن را بدانید. نوین اطلس دات کام در این مطلب راهکارهایی برای جذب پسران برای ازدواج ارائه می دهد و روش های دلبری از دوست پسر را برای جذب او معرفی می کند. راههای جذب مردان مغرور را در راز مردان عاشق پیدا کرده و برای جذب مردان به خود می توانید از راههای علاقه مند کردن مردان و راه های جذب پسر مورد علاقه استفاده کنید.

راز عاشق شدن چیست

یکی از راز های عاشق شدن را می توان در همسانی ها پیداکرد. ما اغلب عاشق افرادی می‌شویم که در زمینه‌های مختلف فکری، ارزشی، نگرشی، اعتقادی، مذهبی، ذهنی و علایق و تفریحات با آنها همسانی و تشابه داشته باشیم. از نظر احساسی و شهوانی نیز، جذب افرادی می‌شویم که از جذابیت‌های جسمی و ظاهری مشابهی با آنها برخورداریم. این تشابهات حتی در زمینه مسائل تحصیلی، مالی و حتی گروه‌های سنی نیز وجود دارد.

نوین اطلس دات کام دریافته است ویژگی‌های شخصیتی نقش بسیار مهمی در فرایند عاشق شدن و تداوم روابط عاشقانه دارند و حتی در موارد متعدد نیز تفاوت‌ها و تضادهای دیگر را در خود حل می‌کنند؛ ما معمولا جذب افرادی می‌شویم که از نظر ویژگی‌های شخصیتی به ما شبیه‌اند.

افرادی که نگرش‌ها، ارزش‌ها و علاقه‌مندی‌های مشابهی دارند، در فعالیت‌های مشابهی مشارکت می‌کنند. از این مهم‌تر، به‌طور معمول افرادی که افکار و ایده‌های مشابهی با هم دارند، راحت‌تر با هم کنار می‌آیند، ارتباط برقرار و مشکلاتشان را حل و فصل می‌کنند. همچنین افرادی که جهان‌بینی نزدیک و تجارب فردی مشابهی دارند، راحت مورد حمایت هم قرار می‌گیرند.

افرادی که افکار و ایده‌های مشابهی با هم دارند، راحت‌تر با هم کنار می‌آیند، ارتباط برقرار و مشکلاتشان را حل و فصل می‌کنند. همچنین افرادی که جهان‌بینی نزدیک و تجارب فردی مشابهی دارند، راحت مورد حمایت هم قرار می‌گیرند.

راه های جذب پسران برای ازدواج

وقتی فردی متوجه شود که شما به او علاقه مند هستید یا با شما وارد رابطه می شود و مشکلی پیش نمی آید یا خود را کنار کشیده و از شما دور می شود. فرض می کنیم که این شخص وقتی از علاقه شما با خبر شد راه دوم را انتخاب می کند، یعنی خود را کنار می کشد و از شما دور می شود.

در این صورت بهتر است به صورت غیر مستقیم مرد مورد علاقه تان را برای ازدواج به خود جذب کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به این فرد نزدیک شوید و اشاره کنید رابطه ی شما معمولی است و در حد همکار یا همکلاسی هستید. وقتی که پیشنهاد شما را پذیرفت هیچ وقت نباید دوباره موضوع رابطه ی عاطفی را مطرح کنید. در واقع هدف این است که او سپر دفاعی خود را پایین بیاورد؛ پس باید جوری رفتار کنید که متوجه علاقه شما نشود.

در طول این زمان همه ی توجه لازم را (در حد یک ارتباط معمولی) به او بدهید، بدون بروز احساسات خود در کنار او بایستید و هر روز با بهانه های موجه درسی یا کاری سعی کنید با او تماس برقرار کنید. (برای مطالعه ی ادامه ی مطلب نگاه کنید به : جذب پسر مورد علاقه به ازدواج)

روش های دلبری از دوست پسر

اگر قصد دارید دل دوست پسر خود را به دست آورید تا  رابطه اش را با شما جدی کند و بخواهد یک زندگی مشترک در کنار شما داشته باشد باید از روش های مفید زیر برای دلبری استفاده کنید:

۱-از خودتون بدتان نیاید یعنی همینی که هستین خودتون رو باور کنید زشت وزیبا
۲-ببینید یکنفر زیباست یکنفر زشت یکنفر خوش اندام است یک نفر بد اندام خودتان را بسنجید در کدام وادی هستید
۳-کاملا مثبت گرا باشید
۴-احساس شاد بودن را حتی در بدترین شرایط فراموش نکنید
۵-شما بزرگید خودتان را کوچک نشمارید
۶-ارزوهای بزرگ داشته باشید
۷-برای ازدواج هیچوقت دیر نیست

راههای جذب مردان مغرور

یکی از راههای جذب پسر مغرور این است که ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید. مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. در مورد مردان مغرور این موضوع شدید تر نیز دیده می شود. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید. (برای مطالعه ی ادامه ی مطلب نگاه کنید به: راه های عاشق کردن پسران مغرور)

راز مردان عاشق

در این بخش درواقع novinatlas.com قصد دارد راز عاشق کردن مردان را به شما معرفی کند. این موارد به شما کمک می کند روحیات مرد را نسبت به خود تحت تاثیر قرار دهید و آن ها را به سمت خود بکشانید.

۱-از آنها تعریف کنید

چرا فکر می‌کنید فقط زنان دوست دارند تا از آنها تعریف شود و یا اینکه به زیبایی و باهوشی آنها اشاره شود؟

همیشه تصور می‌کنیم که مردها نسبت به ظاهرشان به اندازه زن‌ها چندان حساس نیستند. فکر می‌کنیم مردها نباید اهمیتی به لباس یا مدل موهای‌شان بدهند.

خوب این تصورات همه اشتباه هستند. مردی وجود ندارد که شما را دوست داشته باشد و نخواهد که در نظر شما جذاب به نظر برسد. بنابراین وقتی دفعه بعد او را می‌بینید به او یادآور شوید که چقدر جذاب شده است.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

خیلی آسان است: وقتی او را می‌بینید حرف‌های خوب بزنید. از پیراهن و شلوارش تعریف کنید. حتی از بویی که می‌دهد هم تعریف کنید. تاثیر شگرف در عاشق کردن مردها دارد.

۲-جهت عاشق کردن مردها قدردان کارهایی که او برای شما و خانواده‌تان انجام می‌دهد باشید
اگر همسرتان خارج از خانه کار می‌کند به او بگویید که به چه خاطر تحسینش می‌کنید. حتی اگر او کارش را دوست دارد اما مطمئن هستم روزهایی وجود دارد که او هم می‌خواهد از کار دست بکشد یا بر سر رئیسش فریاد بکشد یا اینکه درون دفترش خود را پنهان کند. یکی از دلایلی که او این کار نمی‌کند شما و خانواده‌تان است.

نان‌آور بودن یک وظیفه خطیر برای هر کسی است و جامعه این مسئولیت را بیشتر از مردها انتظار دارد. توانایی درآمدزایی آنها متاسفانه به میزان ارزش آنها در جامعه ربط پیدا می‌کند. هر چقدر این فشار زیاد است اما زمانی مشکل بیشتر می‌شود که شما این فشار را درک نمی‌کنید.

اگر همسرتان در خانه با کودکان کار می‌کند او برای خانواده‌تان خود را قربانی می‌کند. هر چقدر که آنها دوست دارند تا در کنار کودکان باشند و از آن لذت زیادی می‌برند اما زمان‌هایی وجود دارد که آنها نیز می‌خواهند از کار دست بکشند و یا فریاد بزنند. اما این کار را نمی‌کنند! آنها خود را درگیر کارهای سخت و گاهی مشمئزکننده خانه و بچه‌ها می‌کنند.

خیلی آسان است: به او بگویید چقدر کاری که او می‌کند می‌تواند سخت باشد. به او بگویید که قدردان آن هستید و شما شاهد وفاداری و مسئولیت او هستید. این موضوع ربطی به پول ندارد همه چیز به درک چیزهایی مربوط می‌شود که جامعه قدردان آن نیست.

جذب مردان به خود

اگر می خواهید مردی را به خود جذب کنید بدانید که او باید بفهمد می تواند همه چیز را با شما درمیان بگذارد. و هرچه بیشتر به شما بگوید، تعهدش به شما بیشتر خواهد شد و بعنوان مثال، فرض کنید به شما می گوید که خیلی احساس بدی دارد که نتوانسته در دانشگاه مدرک بگیرد. شما باید فقط گوش دهید و بعد به او بفهمانید که به همان اندازه ای که اگر از دانشگاه تهران دکترا می گرفت دوستش دارید. اگر به شما گفت که نگران از دست دادن شغلش است، فقط گوش دهید و به او بفهمانید که حتی اگر کارش را هم از دست دهد باز همین قدر دوستش دارید. وقتی برای نصیحت کردن بعدها پیش خواهد آمد، وقتی که خودش دنبال نصیحت و راهنمایی باشد. اما در آن لحظه مطمئناً به تنها چیزی که نیاز ندارد این است که کسی نصیحتش کند. او فقط به شما نیاز دارد.

یکی از راه های جذب مردان به خود این است که در ابتدای رابطه سعی نکنید اصول الدین از او بپرسید. از سوالاتی مثل، “چقدر درآمد داری؟”، “آیا دانشگاه رفته ای؟”، “کی و کجا ازدواج کردی؟”، “چرا جدا شدی؟”، “کار پدر و مادرت چیست؟” و … خودداری کنید. این سوالات نشان می دهد که شما قصد ارزیابی او را دارید تا ببینید فرد مناسبی برای ازدواج هست یا نه. یادتان باشد، حتی اگر بعداً بفهمید که یک میلیاردر است، لازم است که حس کند او را به خاطر خودش می خواهید.

درعوض از او درمورد احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید. اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید. باید از آن تجربه در کنار او لذت ببرید. بعد از مدتی همه چیز را به شما خواهد گفت مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است. باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که در آن باشد ارزش قائل هستید.(همچنین نگاه کنید به چگونه رابطه خوبی داشته باشیم؟)

راههای علاقه مند کردن مردان

برای علاقه مند کردن مردان علاوه بر ویژگی های ظاهری باید رفتارهای به خصوصی نیز داشته باشید. فراموش نکنید ویژگی های شخصیتی در کنار ویژگی های ظاهر و فیزیکی تاثیر مهمی در علاقه مند کردن مردان خواهند داشت. برخی از این ویژگی های شخصیتی را در ادامه برای شما توضیح میدهیم:

سعی کنید طبیعی رفتار کنید. خودتان باشید و علایقتان را پنهان نکنید.

اگر طرفتان می گوید به موسیقی رپ علاقه دارد و اسم خواننده هایی را که هیچوقت نشنیده بودید به زبان آورد، به هیچ وجه تظاهر نکنید که آنها را می شناسید و دوستشان دارید. خیلی راحت بگویید که هیچ چیز از آن سبک موسیقی نمی دانید.

اگر همیشه طرفدار اپرا بوده اید، بگویید. اگر موقع تماشای یک فیلم در کنار او گریه تان گرفت، هیچ اشکالی ندارد گریه کنید. اگر خواستید بخندید، بخندید. وقتی شما خودتان باشید او هم تشویق می شود که در حضور شما خودش باشد و تظاهر نکند. او آدم خاصی است و شما هم همینطور اما به طرق مختلف. هیچوقت برای گفتن یک دروغ خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

این احساس را به او بدهید که می تواند آزادیش را حفظ کند—حداقل تا میزانی منطقی.

بااینکه شما به عنوان یک زن به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگیتان را تغییر دهد، مرد شما فقط به حفظ وضعیت قبل خود فکر می کند. شما به خریدن یک خانه جدید، بچه دار شدن، عوض کردن کارتان، رفتن به مسافرت و امثال اینها فکر می کنید درحالیکه او مصر است که برنامه های قبلی خود را حفظ کند و تا حدامکان در آن تغییری ایجاد نکند. برای او ثبات به معنای امنیت است. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس خواهد کرد که مردانگی اش هم خواهد رفت و احساس تهدید خواهد کرد. باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، حتماً بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. وقتی مردها بدون حضور خانم ها کنار هم باشند خیلی پیش می آید که یکی بپرسد “چطور تونستی امشب جیم بزنی؟” و همه مردها برای آن مردی که هیچوقت نمی تواند از دست زنش به دورهمی های مردانه بیاید احساس تاسف می کنند. این را یادتان باشد مردها فقط با بودن با زنی که دوستش دارند نیست که احساس مردانگی می کنند، بلکه با بودن کنار دوستان و رفقای هم جنس خودشان هم همین احساس را دارند. شما باید او را مطمئن کنید که او هنوز هم می تواند وقتی را با دوستانش بگذراند. (همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

راه های جذب پسر مورد علاقه

برای اینکه پسر مورد علاقه ی خود را جذب کرده و به ازدواج متمایل کنید راهکارهای زیر به شما توصیه می شود. این راهکارها را باید به طور مداوم انجام دهید و تصور نکنید با یک بار انجام دادنشان می توانید به هدف خود برسید:

_ برای جذب پسر مورد علاقه طوری رفتار کنید که انگار مادرزاد شاد به دنیا آمده‌اید.

_ برای جذب پسر مورد علاقه مثل یک خانم واقعی، زنانه لباس بپوشید و یادتان باشد شما برای دوستان خود در یک مهمانی لباس نپوشیده‌اید. خود را بپوشانید این جذابیت بیشتری دارد.

_ عطر خوبی به خود بزنید که نامزدتان بپسندد.

_ برای جذب پسر مورد علاقه مانند مردان رفتار نکنید حتی اگر رییس شرکت هستید.

_ برای جذب مرد مورد علاقه دستپاچه و عصبی نباشید و نرم و راحت قدم بردارید.

_ اگر طرف مقابل شما می‌خواهد هرروز هفته شما را ببیند، خب باید با شما ازدواج کند. پس در تعداد قرار ملاقات دقت کنید.

مطالب مرتبط:

راز عاشق شدن

راه های جذب پسران برای ازدواج

عامل جذب مردان

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم

راههای جلب توجه شوهر

بی میلی مرد به زن

چرا بعضی پسرها ازدواج نمی کنند

پیام برای عاشق کردن از راه دور

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

کلماتی که مردان را تحریک می کند



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.