no-img
نوین اطلس

بازگشت به رابطه قبلی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بازگشت به رابطه قبلی
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

بازگشت به رابطه قبلی


در این مطلب نوین اطلس دات کام در مورد راهکارهای برگشت به رابطه تمام شده توضیحاتی ارائه می دهد. برای برگرداندن زن به رابطه و برگرداندن مرد به رابطه دوره بازگشت به رابطه قبلی به همراه مقالات بازگشت به رابطه به شما توصیه می شود. برخلاف چیزی که فکر می کنید بازگشت مردان به رابطه آنقدرها هم غیر ممکن نیست و برگشت دوباره به رابطه با اجرای تکنیک های به خصوصی امکان پذیر خواهد بود.

برگشت به رابطه تمام شده

فکر می کنید برگشت به رابطه تمام شده چه زمانی اشتباه است؟ نوین اطلس معتقد است همیشه بازگشت به رابطه ی تمام شده کار درستی نیست و باید بیشتر در مورد آن فکر کنید.(همچنین نگاه کنید به شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

اگر یکی از موارد زیر دلیل شما برای بازگشت به رابطه ی تمام شده می باشد بهتر است در مورد تصمیم خود تجدید نظر کنید:

ترس از وضعیت فرزندان
مهمترین دلیلی که بیشتر افراد مطلقه به­ خصوص زنان، برای ازدواج کردن با همسر سابق می‌آورند، این است که نمی‌خواهند بچه‌ها زیر دست ناپدری یا نامادری بروند.

خبرهایی از تغییر همسر
در شرایطی نیز ما دائما خبرهای مبنی بر تغییر همسر سابق مان می ­شنویم. تغییر همان مسائلی که باعث گرایش ما به طلاق شد. برای مثال مشکلات اقتصادی و بیکاری همسر یا اعتیاد که دیگر رفع شده است. به­ خاطر همین تمایل به بازگشت بیشتر می­ شود.

ترس از روبه­‌رو شدن با موقعیت کاملا جدید
ازدواج با فردی غیر از همسر سابق، نیازمند سازگاری جدید با موقعیتی است که تقریبا برای ما کاملا ناشناخته است. ترس از این ناشناخته­ ها، ممکن است باعث شود ما تمایل داشته باشیم که به همان وضعیت قبلی برگردیم. وضعیتی که گرچه گاهی سخت بود، اما برای ما شناخته شده ­تر بود.( نگاه کنید به مقاله تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

بازگشت مردان به رابطه

آیا حاضر هستید برای بازگشت مردان به رابطه هر کاری انجام بدهید؟ آیا نتیجه تلاش برای برگرداندن مرد به رابطه ارزش این را دارد که چهره ای که در طول رابطه از خود ساخته اید تخریب شود؟ و عشقتان شما را یک فرد ضعیف تصور کند، و تمام احساسات مثبت ایشان تبدیل به احساس منفی و نفرت از ضعف شما بشود؟(نگاه کنید به آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است)

وقتی در شرایطی قرار میگیریم که با یک رابطه شکست خورده مواجه هستم، برای ترمیم رابطه از دست رفته خود دست به هر کاری میزنیم تمام انگیزه ما این میشود برگرداندن عشق قبلی ، افراد در این شرایط فقط به دنبال بازگشت به رابطه هستند و در راه برگرداندن مرد به رابطه یا برگرداندن زن به رابطه دچار یک سری اشتباهات خطرناک میشوند که در مقاله راه حل بازگشت به رابطه بصورت کامل توضیح دادم

کاملا طبیعی هست که یک فرد بخواهد تلاش کند تا رابطه خود را دوباره شروع کنید. هیچ منطقی نمیتواند سعی یک فرد برای ترمیم یک رابطه شکست خورده را زیر سوال ببرد. اگر تصور میکنید تلاش برای جلب اعتماد عشق از دست رفته خود باعث میشود غرور خود را ازدست بدهید.

برگرداندن دوباره زن به رابطه

novinatlas.com توصیه می کند قبل از هر کاری باید هدف خود را از جستجو کردن کلماتی مانند: برگرداندن زن به رابطه و یا برگشت دوباره به رابطه تحلیل کنید. باید بدانید برای چه می خواهید این رابطه را از سر بگیرید. آیا واقعا طرف مقابل خود را دوست دارید یا فقط تحت تاثیر اعتیاد به عشق او می باشید؟ آیا او واقعا برای شما خوب است یا فقط نسبت به او احساس نیاز می کنید؟

اگر توانستید پاسخ درستی برای این سوالات پیدا کنید و متوجه شدید دلیل تمایل شما برای برگرداندن زن به رابطه و یا به طور کلی برگشت دوباره به رابطه وابستگی عاطفی و نیاز نیست و طرف مقابل خود را دوست دارید بهتر است بدانید ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی) به شما این فرصت را می دهد تا رابطه از دست رفته خود را برگردانید(همچنین نگاه کنید به تکالیف برای برگرداندن عشقمان)

دوره بازگشت به رابطه

دوره بازگشت به رابطه فقط شامل ارسال مقالات نیست. بلکه افرادی که در زمینه روانشناسی متخصص هستند نیز با پاسخ به پرسش های تان به شما کمک می کنند درک و شناخت بهتری از مراحل و تکنیک های مقالات داشته باشید. در واقع شما طی مطالعه و یادگیری این تکنیک ها همراهی خواهید داشت که به پرسش ها شما پاسخ می دهد و همچنین تیپ شخصیت طرف مقابل را نیز تحلیل می کند. تا راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده را بدانید.

مقالات بازگشت به رابطه

در دوره ی بازگشت به رابطه ۵ مقاله بازگشت به رابطه برای شما ارسال می شود که به ترتیب تکنیک های زیر را به شما آموزش می دهند. همه این تکنیک ها بر اساس روانشناسی عشق و ان ال پی می باشد. قبل از شروع این دوره برای بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده لازم است با اصول مقدماتی بازگشت به رابطه آشنا شوید که در مقاله ای با نام ۴ مرحله ساده برای بگرداندن عشق از دست رفته در مورد آن صحبت کردیم. به شما توصیه می کنم اول این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

این مقالات فقط برای افرادی ارسال می شود که به این تکنیک ها نیاز داشته باشند و هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست ادامه ی مقالات بازگشت به رابطه را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

تماس فقط از طریق تلگرام و واتس اپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

مطالب مرتبط:

مقالات بازگشت به رابطه

بازگشت به رابطه تمام شده

احتمال بازگشت مردان به رابطه

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

بازگشت عشق قدیمی

بهبود رابطه بعد از خیانت

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

آشتی بعد از جدایی

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.