no-img
نوین اطلس

دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده


دوره های آموزشی بازگشت به رابطه دوستی نشان می دهند چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم. این دوره ها هم برای بازگشت مردان به رابطه و هم برای بارگشت زنان به رابطه کاربرد دارند و مفید هستند. این تکنیک ها برای بازگشت به رابطه قبلی طراحی شده اند و در این دوره برای برگشت دوباره به رابطه، مقالات بازگشت به رابطه به همراه آموزش در دوره بازگشت به رابطه توسط نوین اطلس دات کام ارائه می شود.

بازگشت به رابطه دوستی

اگر می خواهید دوست دختر یا دوست پسر سابقتان را با هدف ازدواج به رابطه برگردانید و نمی دانید آیا این کار اصلا درست است یا نه باید برای بازگشت به رابطه ی دوستی به چند نکته توجه داشته باشید. البته توجه کنید که نکات زیر نمی تواند به شکل کاملا دقیق و صد درصد درستی با نادرستی بازگشت به رابطه ی دوستی را مشخص کند اما تا حدودی در این زمنیه به شما کمک خواهد کرد:

عشق سابقتان اهل فریب و نیرنگ نباشد
عشق سابقتان فردی با ارداه و مصمم در کار و فعالیت های روزمره ی زندگی و به فکر پیشرفت باشد
مرد یا زن مورد علاقه تان معتاد نباشد
مرد یا زن مورد علاقه تان اهل خانواده باشد
عشق سابقتان فردی با انگیزه و هدفمند باشد
مرد یا زن مورد علاقه تان وفادار بوده و به شما خیانت نکند

چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم

نوین اطلس دات کام معتقد است برای برگرداندن یک رابطه تمام شده روانشناسی عشق کمک زیادی به شما می کند. روانشناسی عشق می گوید هر فرد عاشق کسی می شود که با معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه او مطابقت داشته باشد. برخی از مهم ترین و عمومی ترین این معیارها شادی، اعتماد به نفس و عزت نفس، در دسترس نبودن بیش از حد و مواردی از این قبیل می باشد.

پس برای اینکه یک رابطه ی تمام شده را برگردانید باید اول خطاهایی مانند به دست و پای او افتادن، تلاش مداوم برای برقراری ارتباط، برده ی تمام و کمال او شدن، عصبانیت و تندی کردن و چنین کارهایی را کنار بگذارید.(نگاه کنید به کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد)

زیرا همه ی این خطاها باعث می شود معیارهای ضمیر ناخودآگاه عشق سابقتان را نقض کرده و بیشتر از شما فاصله بگیرد.(همچنین نگاه کنید به تکالیف برای برگرداندن عشقمان)

بازگشت مردان به رابطه قبلی 

تکنیک های ان ال پی عشق به شما کمک می کند احساسات بد و ناخوشایند را از مرد یا زن مورد علاقه تان دور کرده و مرد یا زن مورد علاقه را به رابطه ی قبلی برگردانید. و می توانم به شما اطمینان دهم که این رابطه پایدار تر و بادوام تر از گذشته بوده و نتیجه ی نهایی آن چیزی جز ازدواج نیست.

عدم پایبندی در رابطه در رابطه باعث می شود دنباله رو خواسته های ضمیر ناخودآگاه خود بوده و در این صورت هیچ چیز نمی تواند در شرایط پیش آمده ( تغییر در معیارها) باعث بازگشت مرد به رابطه ی قبلی شود و رابطه تان را نجات دهد(همچنین نگاه کنید به احتمال بازگشت مردان به رابطه)

برگشت دوباره به رابطه

برای برگشت دوباره به رابطه باید ابتدا  اشتباهات و خطاهای خود را کنار بگذارید. این اشتباهات شما را نه تنها به عشق سابق خود نمی رساند بلکه باعث می شود بیشتر از او دور شوید. پس اگر می خواهید رابطه را از سر بگیرید باید دست از اشتباهات بردارید و به دنبال راهکار بازگشت به رابطه شکست خوردهباشید.

بعد از اینکه دست از خطاهایتان برداشته اید باید این پیام را به طرف مقابلتان انتقال دهید که حتی با وجود تغییر در معیارهایش بازهم می توانید نیازهای ناخودآگاه او را برطرف کنید. اما مشکل اینجاست که بعد از این خطاها طرف مقابلتان نمی خواهد با شما صحبت کند!(همچنین نگاه کنید بهسریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

شما می توانید با یک کتاب خوب و مفید همه ی مهارت های زیر را در خود ایجاد و تقویت کنید:

تقویت مهارت های ارتباطی و اعتماد به نفس
متقاعد کردن به صورت قدم به قدم
برقراری ارتباط
جذب افراد با ذهن از طریق ایجاد کنجکاوی
وادار کردن طرف مقابل به فکر کردن به شما

در این زمینه کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند را معرفی می کنیم.

مطالب مرتبط:

بازگشت به رابطه دوستی

مقالات بازگشت به رابطه

نظریه شش درجه جدایی و عشق از دست رفته

شرایط ازدواج مجدد با همسر

ترمیم عشق شکست خورده

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.