no-img
نوین اطلس

برگرداندن نامزد سابق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برگرداندن نامزد سابق
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

برگرداندن نامزد سابق


اگر رابطه عاطفی خود را به مرحله نامزدی رسانده اید اما این رابطه خراب شده است پس به مطلب صحیحی برخورد کرده اید. در این مقاله در مورد تکنیک های ان ال پی عشق، سیگنال های جذب، بهترین راه برگرداندن مرد به رابطه، التماس کردن برای برگرداندن عشق به رابطه صحبت می شود.

دیگر موضوعات مرتبط شامل راه های برگرداندن دوست پسر، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، برگرداندن مرد به رابطه، برگرداندن دوست دختر همجنس، بازگشت به رابطه تمام شده، برگشت دوباره به رابطه، تکالیف برای برگرداندن عشقمان است.

راه های برگرداندن عشقم

اگر کمی درست و منطقی فکر کنید متوجه خواهید شد که هیچ چیز به جر ازدواج تضمین کننده ی پایداری و دوام رابطه ی عاشقانه ی شما نخواهد بود. به شما توصیه می کنم تنها زمانی برای بازگشت به عشق قبلی خود تلاش کنید که نتیجه و سرانجام آن چیزی جز ازدواج و زندگی مشترک با تعهد و مسئولیت نباشد.

دوران نامزدی، دوران بسیار زیبایی است اما اگر نتوانیم از اشتباهات احتمالی پرهیز کنیم نمی توانیم آن را به ازدواج ختم کنیم و احتمال پایان یافتن آن وجود دارد. اما یک چیز را بدانید اگر نامزدتان عاشق شما نبود پس با شما نامزد نبود. این بدین معناست که احتمال بازگرداندن نامزد سابق وجود دارد

بهترین راه برای برگرداندن مرد به رابطه

من روابط زیادی را دیده ام که با وجود مشکلات بسیار زیاد دوباره از نو ساخته شده و بهبود یافته است. اگر فکر می کنید هیچ راهی برای برگرداندن رابطه از دست رفته تان وجود ندارد کاملا در اشتباه هستید. حتی اگر مدت زیادی از رابطه تان گذشته است، حتی اگر رابطه شما به دلیل مسائل حاد به جدایی کشیده شده است بازهم می توانید زن یا مرد مورد علاقه تان را به رابطه بازگردانید ( نگاه کنید به ۵ مرحله برای برگرداندن عشق از دست رفته.)

اگر نامزد مرد یا زن مورد علاقه تان یک بار عاشق شما شده است پس باز هم عاشق تان می شود. اما اگر فقط در حد خواستگار شما بوده است پس باید دقت کنید که اگر در این رابطه ممکن است به هر شکلی مورد سوء استفاده قرار بگیرید ادامه ندید. در غیر این صورت حتما می توان عشقتان را نجات داد و رابطه تان را بهبود بخشید.

سپس در مراحل بعدی می تواید رابطه خود را به سادگی به ازدواج تبدیل کنید. به یاد داشته باشید میزان صمیمیت در رابطه و پایداری رابطه باید هماهنگ با یکدیگر پیش بروند ( نگاه کنید به ( چگونه مردان به ازدواج متقاعد کنیم)

خطای التماس کردن برای بازگشت به رابطه از دست رفته

اگر برای برگرداندن نامزد که عاشقش هستید به او التماس کرده اید و بیشتر از شما فاصله گرفته است، اگر همه ی خواسته های او را بی چون و چرا برآورده کرده اید و برایش بی ارزش شده اید، اگر برای چیزی که مقصر نبوده اید معذرت خواسته اید یا در یک لحظه همه ی پل های پشت سرتان را خراب کرده اید باید بگویم همه ی این ها به دلیل عدم آگاهی شما در مورد عشق و روابط و چگونگی برخورد با آن است.

همه مواردی که در بالا به آن اشاره کردم باعث دور تر شدن و فاصله گرفتن مرد یا زن مورد علاقه تان می شود. پس به جای رفتار هایی که باعث کاهش جذابیت شما می شود، از تکنیک هایی استفاده کنید که باعث ارسال سیگنال جذب به شخص مورد نظر می شود ( نگاه کنید به برگرداندن عشق به رابطه تمام شده با سیگنال جذب).

بازگشت به رابطه تمام شده

یکی دیگر از بهترین راه های بازگرداندن عشقمان استفاده از تکنیک های ان ال پی / NLP سخت در جذب  است. با کمک این تکنیم می توانید جذابیت خود راحفظ کرده و افزایش دهید و این حفظ و افزایش جذابیت می تواند به شما کمک کند رابطه ی عاطفی تان را پایدار نگه داشته و بهبود ببخشید.

در نتیجه به سادگی می توانید به پاسخ این پرسش که بهترین راه برای برگرداندن عشقم چیست برسید. در واقع این مهارت های ارتباطی شماست که باعث می شود رابطه ی موفقی داشته باشید و تکنیک های ان ال پی بهترین روش ها برای برگرداندن عشقتان را به شما نشان می دهد.

برگشت دوباره به رابطه

بر اساس روانشناسی عشق انسان ها به افرادی جذب می شوند که بتوانند نیازهای ضمیر ناخودآگاهشان را در کنار آن ها برطرف کنند. اگر می خواهید عشق از دست رفته ی خود را برگردانده و رابطه تان را از نو بسازید باید بتوانید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتان را ارضا کنید.

اگر دانش خود را در زمینه ی روابط و جدایی ها، روانشناسی عشق و تکنیک های ان ال پی افزایش دهید، پس از آن می توانم به شما اطمینان دهم هیچ گاه در زندگی عشقی خود درگیر مشکل و شکست نخواهید بود.(همچنین نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

به توضیحات بیشتر نیاز دارم

با استفاده از تکنیک های سیگنال جذب و برنامه ریزی عصبی کلامی و با کمی تلاش می توانید رابطه ی از دست رفته و عشق سابقتان را برگردانید.

خبر خوب این است که ما می توانیم دانش شما را در این زمینه افزایش دهیم پس برای ارتباط با ما با شماره ی زیر در تماس باشید.

توجه داشته باشید تکنیک های سیگنال جذب و مقالات برای بازگرداندن عشق به رابطه فقط توسط شاهین زند و تیم روانشناسی نوین بینش ( با هدف ازدواج و پایداری در روابط) آموزش داده می شوند و این گروه فقط از طریق شماره زیر و سایت نوین بینش فعالیت می کنند. پس مراقب باشید فریب سایت های دیگر که با نام شاهین زند فعالیت می کنند را نخورید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام یا واتس آپ

می خواهم بیشتر بدانم:

مرحله به مرحله تا برگرداندن عشق از دست رفته

راه هایی که برای برگرداندن یک رابطه توصیه می شود 

دینامیک های مرد و زن چیست

بازگشت به رابطه دوستی

راه های برگرداندن معشوق

بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.