no-img
نوین اطلس

برگرداندن دوست دختر سابق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برگرداندن دوست دختر سابق
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

برگرداندن دوست دختر سابق


برای برگرداندن دوست دختر سابق خود به رابطه می توانید از راه های برگرداندن دختر به رابطه استفاده کنید. همچنین نوین اطلس دات کام در مورد برگرداندن عشق سابق نیز مطالبی برای شما تهیه کرده است. برای برگرداندن دوست پسر با تکالیف برای برگرداندن عشقمان را بدانید. اگر نامزدتان نیز به هر دلیل شما را ترک کرده است برای برگرداندن نامزد سابق بهترین راه برای برگرداندن عشق برای شما شرح داده شده است. برای برگرداندن مرد به رابطه نیز راه های برگرداندن معشوق را امتحان کنید.

برگرداندن دختر به رابطه

گاهی بر اثر یک اشتباه کوچک ممکن است شما عشق زندگیان را از دست بدهید و این مساله سبب ناامیدی و گاهی افسردگی شما شود. بهتر است ابتدا نگاهی به رابطه تان و حسی که به یکدیگر داشته و دارید، بیاندازید و اگر همچنان باور داشتید که این عشق واقعی در زندگی شماست، سعی در برطرف کردن مشکلات کنید تا اگر امکان بازگشت باشد، دیگر دچار مشکلات سابق نشوید.

البته برای برگرداندن دختر به رابطه فراموش نکنید که هر فردی لیاقت بازگشت به زندگی شما را ندارد، قبل از این تصمیم به خوبی فکر کنید با همراهی قلب و عقلتان تصمیم بگیرید. دراین بین نباید برخی کارها را انجام دهید زیرا سبب بدتر شدن اوضاع می شود و دوری بیشتر او از شما می گردد.

برگرداندن دوست پسر

برای برگرداندن دوست پسر نوین اطلس دات کام توصیه می کند به صورت مداوم تماس نگیرید و پیام ندهید. این یک اشتباه بزرگ است که همیشه به عشق قبلی خود پیام بدهید یا تلفن کنید. در حقیقت، تماس گرفتن با وی حتی برای یک بار هم یک اشتباه بزرگ است. غریزه تان به شما می گوید اگر با عشق قبلی خود در ارتباط باشید، شما را فراموش نمی کند و در نهایت بازمی گردد. به یاد داشته باشید تماس گرفتن در این شرایط هیچ تاثیری مثبتی ندارد.

هر زمان یک تماسی برقرار می کنید یا پیامی می فرستید این احساس را انتقال می دهید که شخصی ناامید، ضعیف، نیازمند و بی ارزش هستید. نیازمند بودن و وابستگی جذابیت ندارد باعث می شود که شریک سابقتان بیشتر از شما فاصله بگیرد. پس عدم برقراری ارتباط جزء اصلی ترین و مهمترین تکالیف برای برگرداندن عشقمان است.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

یکی از تکالیف مهم برای برگرداندن عشق این است که برای عشق التماس نکنید.  اگر التماس کردن بعد از جدا شدن نتیجه می داد، هرگز هیچ کس هیچ وقت از هیچ شخصی جدا نمی شد. عشق سابق شما از شما جدا شده است و می داند چطور با التماس ها و درخواست های شما کنار بیاید. جدایی شما هر دلیلی که داشته است، هرگز با التماس یا گریه و زاری برطرف نخواهد شد.

تنها کاری که التماس کردن انجام می دهد این است که احساس ضعیف بودن را انتقال می دهد. پس تکلیف بعدی شما التماس نکردن و متوقف کردن ایجاد احساس ترحم است. غریزه ی شما باعث می شود باور کنید اگر به همسر یا عشق سابق خود نشان دهید که بدون وی نمی توانید زندگی کنید، وی حتما باز خواهد گشت.

برگرداندن نامزد سابق

یک نکته ی مهم را برای برگرداندن نامزد سابق خود فراموش کنید؛ برای به دست آوردن او قرار نیست مدام به او چشم بگویید غریزه به ما می گوید که اگر با هر چیزی که عشق از دست رفته ی تان به شما گفت موافق باشید، وی باز می گردد. غریزه ی شما به شما می گوید که نیاز ها، ارزش ها، آرزو ها و اهداف شما اهمیتی ندارد.

غریزه ی تان به شما می گوید تنها چیزی که نیاز دارید برگرداندن عشق سابق تان است و برای رسیدن به این هدف همه چیز را قربانی کنید. شما را وادار می کند که شخصیت خود را لگد مال کنید.

بهترین راه برای برگرداندن عشق سابق 

برای برگرداندن عشق سابق novinatlas.com دریافته نشان دادن احساسات و علاقه اشتباه است.  غریزه به شما می گوید اگر دوست دختر یا دوست پسر شما متوجه شود که به چه اندازه عاشقش هستید و چقدر به وی اهمیت می دهید، می توانید رابطه خود را ترمیم کنید.

بهترین راه برای برگرداندن عشق سابق این است که کاری کنید باور کند هیچکس در جهان به اندازه ی شما او را دوست ندارد سپس می توانید موفق به ترمیم رابطه شکست خورده خود شویذ. وقتی متوجه شود چقدر عاشقش هستید چگونه می تواند شما را ترک کند، درست است؟ پس به اشتباه تصور می کنید موفق به ترمیم رابطه عاشقانه خود می شوید!!

همچنین فراموش کنید که نباید به دنبال غریزه بروید. برای بازگشتن به رابطه قدیمی به هیچ عنوان به دنبال غرایز نروید. توجه داشته باشید این غرایض از ضمیر ناخودآگاه ما ناشی می شوند.

برگرداندن مرد به رابطه

یکی از نگرانی های برگرداندن مرد به رابطه نگرانی از رابطه جدید عشق سابقتان است.  فراموش نکنید وقتی فردی از یک رابطه جدا می شود، به مدت طولانی تحت تاثیر رابطه ی قبلی بوده و به این سرعت نمی تواند وارد یک رابطه ی جدید شود مگر اینکه یک رابطه ی واکنشی ایجاد کند.

رابطه ی واکنشی نشانه ی خوبی هست زیرا به این معنی می باشد که وی تحت تاثیر جدایی با شما بوده و جایی در اعماق ذهنش هنوز به شما فکر می کند. به عبارت دیگر عشق سابق تان نیز شکست را در رابطه احساس می کند ولی برای ترمیم آن راهکار دیگری پیدا کرده است و آن رابطه واکنشی است.

راه های برگرداندن معشوق

اگر در راه برگرداندن معشوق این اشتباهات بالا را مرتکب شده اید نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم اشتباهات خود را جبران کنید. ما بهترین راه های برگرداندن معشوق را به شما ارائه می دهیم.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

تماس فقط از طریق تلگرام و واتس اپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

مطالب مرتبط:

برگرداندن دختر به رابطه

برگرداندن نامزد سابق

مقالات بازگشت به رابطه

درست کردن رابطه خراب شده

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.