no-img
نوین اطلس

معذرت خواهی از عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

معذرت خواهی از عشق
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

معذرت خواهی از عشق


برای معذرت خواهی از عشق نوین اطلس دات کام استفاده از عکس نوشته ها و متن های ادبی را پیشنهاد می کند. در این مطلب چندین عکس نوشته با عنوان عکس نوشته معذرت خواهی از عشقت، عکس معذرت خواهی از عشقم و پروفایل معذرت خواهی از عشقت به شما معرفی شده است. برای معذرت خواهی از دوست دختر می توانید از شعر معذرت خواهی استفاده کنید. نامه معذرت خواهی از همسر نیز یکی از موضوعات این مطلب می باشد و همچنین یک متن ادبی معذرت خواهی خوب نیز به شما معرفی می کنیم.(همچنین نگاه کنید به اشتباهات برگرداندن عشق)

عکس نوشته و پروفایل معذرت خواهی از عشقت

معذرت خواهی از عشق آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. گاهی می توانید تنها با یک عکس نوشته از عشقتان معذرت خواهی کنید. عکس نوشته های زیر می تواند به شما کمک کند. عکس نوشته ی اولی ناراحتی شما  و عکس نوشته ی دومی عشق و علاقه ی تان را به طرف مقابل نشان می دهد. می توانید این عکس نوشته ها را روی پروفایل خود بگذارید تا عشقتان ببیند و متوجه پشیمانی شما شود.

 

معذرت خواهی از دوست دختر

برای معذرت خواهی از دوست دختر نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند از متن عاشقانه ی زیر استفاده کنید. این متن را برای او بفرستید یا به همراه یک کارت پستال و یک هدیه ی کوچک به او بدهید. می توانید به جای هدیه از گل استفاده کنید زیرا دخترها به گل علاقه ی زیادی دارند.

به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.

بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند

خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند . . .

نامه معذرت خواهی از همسر

بعد از یک دعوا با همسرتان می توانید با استفاده از یک نامه ی معذرت خواهی از او بخواهید اشتباه شما را ببخشد. یک نمونه نامه ی معذرت خواهی از همسر به شرح زیر است. در نامه ای که می نویسید باید اشتباه خود را بپذیرید و بدون هیچ لحن اجباری از همسرتان بخواهید بیشتر در مورد رابطه و زندگی مشترکتان فکر کنید.

سلام عشق زندگی من،
“من فقط می خواستم این نامه را برای عفو اشتباهاتی که انجام داده ام ؛ بنویسم و عذرخواهی کنم
چند سال گذشته من صدمه دیدم و خجالت زده شدم و برای انجام این کار، من عمیقا متاسفم، می دانم که شما قلب و روح خود را برای انجام کار ازدواج خود به ارمغان آورده اید و عشق خود را به عهده گرفته اید.
من مجرم هستم و نه مردی که قرار است بماند و هم آن شوهر که سزاوار آن هستم.
می توانی من را ترک کنی من را سرزنش نکنی
اما امیدوارم که فرصتی برای بازگرداندن اعتمادت فراهم شود عشق و محبت به من و ازدواج ما.
من هیچ عذر و بهانه ای برای اشتباهاتی که انجام داده ام و نحوه برخورد با تو را ندارم.

شعر و متن معذرت خواهی

برای معذرت خواهی از هر شخصی می توانید از شعرهای زیبا و متن های ادبی استفاده کنید. شعر و متن ادبی برای معذرت خواهی را می توانید عاشقانه یا دوستان انتخاب کنید. بستگی دارد بخواهید از چه کسی معذرت خواهی کنید. مثلا شعر زیر یک شعر عاشقانه برای معذرت خواهی از عشقتان می باشد. می توانید این شعر و متن ها را به صورت خلاقانه برای طرف مقابل بفرستید. از کارت های دست ساز زیبا استفاده کنید یا در کنار آن هدیه ی کوچکی قرار دهید.

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار

مطالب مرتبط:

معذرت خواهی از دوست دختر

پروفایل معذرت خواهی از عشقت

راه های کاهش دعوا

نامه معذرت خواهی

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

آیا عشق واقعی وجود دارد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.