no-img
نوین اطلس

دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه


برای رسیدن به فرد مورد علاقه دعاهای کریمه ی زیادی وجود دارد که نوین اطلس دات کام این دعا ها را در این مطلب گردآوری کرده است. اگر می خواهید خیلی سریع و فوری به معشوق خود برسید دعای رسیدن به معشوق فوری به شما پیشنهاد می شود. با طلسم ازدواج با شخص مورد نظر، دعا برای ازدواج سریع با معشوق، دعای ازدواج سریع و طلسم ازدواج فوری می توانید کاری کنید فرد مورد نظرتان از شما خواستگاری کند. دعا برای تسخیر قلب از راه دور و دعای تسخیر قلب قوی نیز به شما کمک می کند برای همیشه در قلب معشوقتان جای بگیرید.

طلسم ازدواج با شخص مورد نظر و دعای رسیدن به معشوق فوری

اگر کسی بخواهد که خود را محبوب دل کسی کند و خیلی فوری به معشوقش برسد به توصیه ی novinatlas.com «سوره ی مائده /آیه ی ۷» را در جرقه ی کبود (چیزی که سوخته وکبود است) نوشته و نام او ومادرش رو بنویسد به این صورت “مثلا حمید این زهرا “یا “مریم بنت فاطمه” واز خاک پاک که اثر قدم ان شخص بود قدری برا آن بپاشد و با خود نگه دارد مقصودش حاصل شود.

اگر می خواهید با شخص مورد نظر خود ازدواج کنید چنانچه طلسم شما شود و و ازدواجی پایدار را تجربه کنید هر روز سوره ی نساء را بخوانید و بعد از آن ۶ مرتبه آیه ی زیر را به نیت ازدواج با شخص مورد نظرتان تلاوت کنید:

 تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر

دعا برای تسخیر قلب از راه دور

اگر فردی از شما دور است و می خواهید قلب او را تسخیر کنید هر شب هنگام غروب آفتاب این دعا را ۳ مرتبه بخوانید و با نیت خالص نیت خود را از خدا بخواهید.
سپس بعد از گفتن چند مرتبه : اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء بگو : یا مُجیبَ المُضطَرّ (۳مرتبه)

اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنََّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.

چگونه در قلب فردی قرار بگیرید و تسخیرش کنید

برای تسخیر قلوب و برای اینکه در قلب فردی قرار بگیرید  این دعای مبارک کثیر الفوائد است زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد . به تحقیق نوین اطلس دات کام این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

دعایی که شما را به ازدواج سریع با معشوق هدایت می کند

برای ازدواج سریع و فوری با معشوق نوین اطلس دات کام توصیه می کند در وقتی که ماه عروج می گیرد، از روز ۵ شنبه یا روز جمعه این عمل را شروع کن:در وقت شب دو زانو نشسته وروی به جانب قبله چشم های خود را ببند و۱۱ مرتبه آیت الکرسی را تا سر “وهوالعلی العظیم ” بخوان سپس ۱۰۱۰ مرتبه «یا بارِیء» تلاوت کن و در دل خود بگو «مطیع من شو».

نوین اطلس پیشنهاد می کند اگر دعایی می خواهید که شما را سریع به ازدواج هدایت کند این آیه را ۱۰ روز متوالی روی یک حبه قند بخواند و قند را در چایی و هر چیز داغ دیگری حل کند و به خورد طرف مقابل بدهد. این آیه آیه ی ۱۰ سوره ی قصص می باشد و برای رسیدن به ازدواج بسیار مجرب است.
«بسم الله الرحمن الرحیم..آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ.لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین» (قصص/۱۰)

طلسم ازدواج فوری

چون کسی عزب باشد و می خواهد خیلی فوری ازدواج کند سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این آیات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود .

اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند ازدواج با مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه

دعا برای بهم رسیدن دو نفر

دعای تسخیر قلب قوی

جملات تاکیدی برای رسیدن به عشق

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.