no-img
نوین اطلس

درست کردن رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درست کردن رابطه
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

درست کردن رابطه


برای درست کردن یک رابطه باید راه های ترمیم رابطه عاشقانه را به خوبی بشناسید. نوین اطلس دات کام برای برگرداندن مرد به رابطه، برگرداندن زن به رابطه و ترمیم رابطه دوستی راهکارهای مفیدی در این مطلب ارائه داده است. برای اینکه بتوانید یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنید باید برخورد مناسب برای ترمیم رابطه داشته باشید. در بخش راه های برگرداندن دوست پسر نشان می دهیم چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم و او را برای همیشه پیش خود نگه داریم.

ترمیم رابطه عاشقانه و دوستی 

اگر می خواهید رابطه عاشقانه ی خود را ترمیم کنید باید بدانید به صورت کلی “احساس” یک رویداد ناخودآگاه است و از از کنترل مستقیم خودآگاه ما خارج می باشد ( نگاه کنید به ضمیر ناخودآگاه چیست). احساساتی از قبیل ترس، وحشت، غصه، افسردگی، شادی و یا عشق همه از از ضمیرناخودآگاه شکل می گیرند و تحت کنترل اراده ی ما نیستند (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: ترمیم رابطه ی عاشقانه)

برای ترمیم رابطه ی دوستی باید بی ریا و صمیمی باشید سعی نکنید که با تزور و ریا به درون قلب او نفوذ کنبد زیرا او در تشخیص دروغگویی تخصص ویژه ای دارد. پس بهتر است که صادق باشید. دلیل اشتباهات گذشته خود را برای او شرح دهید و به او بگویید که از آنها درس گرفته اید. به او بگویید که زندگی بدون وجود او برای شما غیر ممکن است.

برگرداندن مرد به رابطه

یکی از دوره های مفید بازگشت با رابطه برگرداندن مرد خود می باشد.. در این دوره که توسط تیم روانشناسی نوین بینش و با سرپرستی شاهین زند در تلگرام و به صورت آنلاین برگزار می شود به شما آموزش می دهیم چگونه با یادگیری تکنیک های ان ال پی عشق می توانید رابطه تمام شده خود را دوباره ساخته و ترمیم کنید. این دوره هم برای افرادی که ازدواج کرده اند و هم برای افرادی که می خواهند مرد را برای ازدواج جذب کنند بسیار مناسب و مفید است.

تماس فقط از طریق تلگرام:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تیم نوین بینش

برگرداندن زن به رابطه

نوین اطلس دات کام دریافته یکی از تکالیف شما برای برگرداندن زن به رابطه این است که به او بگویید که هنوز دوستش دارید.
خانم ها همیشه منتظر شنیدن یک چنین کلماتی هستند و اگر آن را در موقعیت مناسب مطرح کنید معمولا با روی باز مورد پذیرش واقع می شوید. باید توجه داشته باشید که این گونه حرف ها را به صورت آنی و بدون مقدمه چینی بیان نکنید. صبر کنید تا با او تنها شوید و بعد آن احساس سحرآمیز را منتقل کنید مثلا هنگامیکه که مشغول قدم زدن در زیر نور ماه هستید. سعی کنید در بیان احساسات خود منحصر به فرد عمل کنید.

البته منظور ما این نیست که کارهای عجیب و غریب ارائه دهید. مثل این که مثلا در یک مسابقه بیس بال عکس جانوران غول پیکر را تبلیغ کنند!

شما باید حرف هایتان را از صمیم قلب برای او بازگو کنید. آه، حالا آیا شما واقعا او را دوست دارید؟ اگر پاسخ منفی است او قطعا متوجه خواهد شد.

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم و عشقمان را برگردانیم

صحبت کردن می تواند یک راهکار ساده و سریع برای ترمیم رابطه ی شکست خورده باشد. پس ابتدا با او صحبت کنید. او احتمالا همیشه از این موضوع که شما همدم خوبی نیستید شکایت می کند. با صحبت کردن به او نشان دهید که در اشتباه است. علل ایجاد سوء تفاهم را ردیابی کنید و آنها را رفع کنید. او را با طرز تفکر خود آگاه سازید. بر روی مشکلات گذشته کار کنید و آنها را برطرف نمایید. از او بخواهید که در مورد سایر خواست هایش نیز با شما صحبت کند و با توجه کامل به آنها گوش دهید. با این کار به او ثابت می کنید که به اندازه کافی بالغ هستید که از پس رفع نیازهای او برآیید.

همچنین novinatlas.com  توصیه می کند برای برگرداندن عشقتان باید تا جایی که می توانید مبارزه کنید. اگر می خواهید که او واقعا برگردد، برای این کار حد و مرز تعیین نکنید. شما باید به خاطر او به آخر دنیا بروید، حالا با هر وسیله ای شده، فقط باید در تمام مراحل خونسردی خود را حفظ کنید. از خود نا امید نشوید و نسبت به او بی توجهی نشان ندهید. زیرا این کار باعث می شود که شما در نظر او فرد بی احساسی جلوه کنید و او فکر می کند که دیگر برای شما اهمیت ندارد. به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید اما به زانو نیفتید.

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

یکی از مناسب ترین برخورد هایی که هنگام سرد شدن طرف مقابل و برای ترمیم این گونه رابطه می توانید انجام دهید نشان دادن عدم وابستگی و تمایل شدید عاطفی به طرف مقابل است.

عدم وابستگی باعث می شود جذاب تر به نظر برسید زیرا این پیام را به او می دهید که به دست آوردن شما آسان نبوده و تلاش بیشتر او را طلب می کند. یک تحقیق نشان داده است که انسان ها معمولا چیزهایی را به یاد می آورند که ناتمام باقی مانده باشد و کارهای تمام شده ی خود را فراموش می کنند. به همین دلیل وقتی برای عشق تان حل شده و صد در صد نباشید او نیز فکرش درگیر شما باقی خواهد ماند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: برخورد مناسب برای ترمیم رابطه)

راه های برگرداندن دوست پسر

اگر پسری شما را ترک کرده است به احتمال زیاد رفتار شما برای او غیر قابل تحمل بوده و اگر می خواهید او را برگردانید باید به او نشان دهید که تغییر کرده اید.
گفتن ” من عوض می شوم” دردی را دوا نمی کند. اعمال شما قدرت تاثیر گذاری بیشتری نسبت به گفته هایتان دارند و به عنوان اولین منبع تصمیم گیری او به شمار می روند. تشخیص دهید که او چه کارهایی را می پسندد و چه کارهایی را دوست ندارد سپس ذهن خود را بر روی انجام دادن و یا ندادن آنها متمرکز کنید.

برای مثال آیا او از شما گله دارد که هیچ وقت به حرف هایش گوش نمی دهید؟ پس کاری را انجام دهید که او می خواهد و از آن لذت می برد.

مطالب مرتبط:

برگرداندن مرد به رابطه

معذرت خواهی از دوست پسر

ترمیم رابطه عاشقانه

عاشق کردن دیگران

از بی توجهی شوهرم خسته شدم

جلوگیری از تکراری شدن رابطه

حفظ کردن شوهر

عکس معذرت خواهی از عشقم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.