no-img
نوین اطلس

راههای برگرداندن یک رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای برگرداندن یک رابطه
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

راههای برگرداندن یک رابطه


اگر می خواهید بدانید چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانید نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند این مطلب را در مورد راه های برگرداندن یک رابطه تا آخر مطالعه کنید. ممکن است منبع عشق و صمیمیت خود را از دست داده باشید و مدام از خود بپرسید چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم یا بهترین راه برای برگرداندن عشقم چیست؟ در این مطلب راه های برگرداندن معشوق و مهم ترین تکالیف برای برگرداندن عشق را به شما نشان می دهیم. برای برگرداندن مرد به رابطه و برگرداندن زن به رابطه نیز راهکارهایی معرفی خواهیم کرد.

چگونه یک رابطه از دست رفته و شکست خورده را برگردانیم و ترمیم کنیم

احساس عشق زمانی به نابودی کشیده می شود که فرد مورد علاقه تان دیگر با معیارهای ضمیر ناخودآگاه شما سازگاری نداشته باشد. این مسئله می تواند یا به دلیل تغییر در معیارهای شما و یا به دلیل تغییر در ویژگی های شخصیتی طرف مقابل اتفاق بیفتد.

فرض کنید شاد بودن طرف مقابل یکی از معیارهای شماست. اگر با فردی شاد آشنا شده و رابطه برقرار کنید و این فرد پس از مدتی به هر دلیلی افسرده شود احساس عشق شما نسبت به او از بین می رود زیرا او دیگر نمی تواند یکی از نیازهای مهم ضمیر ناخودآگاه شما را ارضا کند.

اکنون تصور کنید تحصیلات جزوی از معیارهای شما نبوده است و با فردی وارد رابطه شده اید که تحصیلات عالی ندارد. شما در یک رشته ی تحصیلی خوب در داشنگاه قبول می شوید و تحصیلات خود را به سطح عالی می رسانید. در این صورت معیار شما تغییر کرده و احساس می کنید دوست دارید با فردی بودید که مانند شما تحصیلات عالی داشته باشد و در این مورد نیز عشق شما نسبت به او به نابودی کشیده می شود.(همچنین نگاه کنید شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

البته این را بدانید که ترمیم رابطه ی شکست خورده و برگرداندن رابطه ی از دست رفته کمتر به رابطه ی زناشویی کشیده می شود. زیرا در زندگی زناشویی فرد دیگر به زندگی مشترکش متعهد شده و تعهد مانع از آن می شود که طبق میل ضمیر ناخودآگاهش عمل کند.

آیا می دانستید بیشتر روابط را می توان نجات داد؟ شاید باور کردن این موضوع سخت باشد اما واقعیت دارد. بسیاری توانسته اند رابطه ی خود را ترمیم کرده و با عشق سابق خود آشتی کنند. حتی روابطی برگردانده شده که دلیل آن خیانت، تنوع طلبی، از بین رفتن علاقه، مشکلات اقتصادی شدید و حتی بدترین شرایطی که می توانید تصور کنید مثل حکم زندان بوده است. حتی مواردی بوده که پس از سال ها زبطه ی تمام شده ی خود را مجدد شروع کرده اند.(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: راه های برگرداندن عشق از دست رفته)

تکالیف برای برگرداندن فردی که شما را ترک کرده است

یکی از مهم ترین تکالیف برای برگرداندن عشق به رابطه این است که ابتدا باید اشتباهات و خطاهای خود را کنار بگذارید. اکنون که دست از خطاهایتان برداشته اید باید این پیام را به طرف مقابلتان انتقال دهید که حتی با وجود تغییر در معیارهایش بازهم می توانید نیازهای ناخودآگاه او را برطرف کنید. اما مشکل اینجاست که بعد از این خطاها طرف مقابلتان نمی خواهد با شما صحبت کند!

دلیل این است عدم ثبات روانی در رابطه در رابطه باعث می شود دنباله رو خواسته های ضمیر ناخودآگاه خود باشید و در این صورت هیچ چیز نمی تواند در شرایط پیش آمده ( تغییر در معیارها) طرف مقابل را به سمت شما برگرداند و رابطه تان را نجات دهد. اما نگران نباشید. novinatlas.com دریافته است راهکارهای روانشناسی عشق و تکنیک های به خصوص حتی در این شرایط نیز شما را به عشقتان می رساند و او را به شما برمیگرداند.

برگرداندن مرد و برگرداندن زن مورد علاقه به زندگی مشترک

راهکارهای روانشناسی عشق برای برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه رابطه راهکارها و تکالیفی راحت و ممکن بوده و روانشناسی ثابت کرده است که این تکالیف بعد از جدایی می تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر بخواهید با نیرنگ و زور عشق سابقتان را به رابطه برگردانید باید به شما بگویم که چیزی جز یک پایان تلخ دیگر نصیبتان نخواهد شد.(نگاه کنید به اشتباهات برگرداندن عشق)

نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد چگونه رابطه ای جدید، با دوام تر و در مسیر ازدواج را با عشق سابق خود آغاز کنید.

یکی از دوره های عشق، دوره بازگشت به رابطه یا بازگرداندن عشق از دست رفته است. در این دوره که توسط تیم روانشناسی نوین بینش و با سرپرستی شاهین زند در تلگرام و به صورت آنلاین برگزار می شود به شما آموزش می دهیم چگونه با یادگیری تکنیک های nlp عشق می توانید رابطه تمام شده خود را دوباره ساخته و ترمیم کنید.

بهترین راهکارها برای بازگشت معشوق

تکنیک های nlp عشق به شما کمک می کند با برنامه ای دقیق و بهترین اصول و تکالیف، برای برگرداندن مرد، زن، دوست دختر یا دوست پسر سابقتان و به طور کلی معشوقتان با هدف ازدواج گامی مهم بردارید.

در این دوره ۵ مقاله بازگشت به رابطه برای شما ارسال می شود که به ترتیب تکنیک های زیر را به شما آموزش می دهند. همه این تکنیک ها بر اساس روانشناسی عشق و ان ال پی می باشد. قبل از شروع این دوره لازم است با اصول مقدماتی بازگشت به رابطه آشنا شوید که در مقاله ای با نام ۴ مرحله ساده برای بگرداندن عشق از دست رفته در مورد آن صحبت کردیم. به شما توصیه می کنم اول این مطلب را با دقت مطالعه کنید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به : دوره بازگشت به رابطه)

تیم روانشناسی ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

چگونه یک رابطه شکست خورده راترمیم کنیم

درست کردن رابطه خراب شده

اعتماد دوباره

پیام سرد شدن رابطه

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

روش معذرت خواهی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.