no-img
نوین اطلس

دعا برای مسخر کردن افراد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای مسخر کردن افراد
امتیاز 4.50 ( 4 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعا برای مسخر کردن افراد


مسخر کردن افراد به این معنا است که هرکس را با بیقراری و عاشق کردن او مطیع و فرمانبردار خود کنید. در این باره نیز نوین اطلس دات کام موضوعات زیر را برای شما گردآوری کرده است. برای اینکه فردی روی حرف شما حرف نزند طلسم مطیع کردن افراد را استفاده کنید. برای مسخر کردن با بیقراری دعا برای بیقرار کردن معشوق یک دعای بسیار مجرب است. اگر می خواهید طرف مقابل را مطیع خود کنید دعای مطیع شدن دیگران و دعا جهت مطیع شدن مرد کمک زیادی به شما می کند.

در صورتی که شوهرتان همیشه از شما سرپیچی می کند بهترین دعا برای رام کردن شوهر را نوین اطلس دات کام در اختیارتان می گذارد. یکی دیگر از راه های مسخر کردن افراد نیز عاشق کردن آن ها می باشد که به همین منظور دعای عاشق کردن طرف مقابل، دعای عاشق کردن سریع و دعای عاشق کردن از راه دور را معرفی کرده ایم.

طلسم مطیع کردن افراد

اگر طرف مقابل شما بسیار سرخود است و هیچ گاه از شما پیروی نمی کند پنهان از او این اسمش را ابر حریر سفید با مشک و زعفران بنویسدی و به نام او و نام مادرش به ابجد کبیر در مکانی پاک پارچه را دفن کنید. سپس به نام مطلوب  ۵ جمعه روزه بگیرید و هر جمعه ۵۰۰ مرتبه دعای زیر را بخوانید. بعد از ۵ جمعه به حمام بروید و با نیت پاک غسل کنید.

دعا این است: یا رَحمنُ کُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَه

دعا برای بیقرار کردن معشوق

برای بیقرار کردن معشوق و برای اینکه از سوی محبوب مورد لطف قرار بگیرید و محبوب قلب وی شوید نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را ۳ روز، روزی ۱۰۰ باربه نیت فرد مورد نظر بخوانید. مجرب است.
اجوجٍ بجوج تجوج ثجوج ججوج حجوج خجوج دجوج ذجوج رجوج زجوج سجوج شجوج صجوج ضجوج طجوج ظجوج عجوج غجوج فجوج قجوج کجوج لجوع مجوع نجوج وجوج هجوج لجوج اللهم احرقت قلب فلانه بنت فلانه علی حب فلان بن فلان الوحا الوحا الوحا العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه

دعا جهت مطیع کردن مرد

اگر مرد شما به شدت بدخلقی کرده و به هیچ عنوان صحبت های شما را قبول نمی کند برای مطیع کردن مرد خود می توانید دعای زیر را به پارچه ای بنویسید و هر روز این پارچه را به لباس های او بکشید. به شدت مطیع و فرمانبردار شما خواهد شد.

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوجا

نماز برای مطیع شدن دیگران

برای مطیع شدن دیگران این نماز بسیار مجرب است:

باید در روز جمعه غسل کنید و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورید. سپس ۲۴۵ مرتبه دعای زیر را با وضو و به نیت مطلوب بخوانید.

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام

بهترین دعا برای رام کردن شوهر

برای رام کردن شوهر روایت است که بهترین دعا دعای زیر می باشد. این دعا را هر روز ۵۵ مرتبه بخوانید و به صورت شوهر خود به گونه ای که متوجه نشود فوت کنید.

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح

سوره ای که هر شخصی را عاشق شما می کند

سوره ای که هر شخصی را عاشق شما می کند سوره الحجر می باشد. این سوره را novinatlas.com جهت محبت و دوستی اما به نیت حلال پیشنهاد می کند. ۳۰ جمعه نماز جمعه به جای آورید و سوره را ۱۰ مرتبه قبل از نماز و ۱۰ مرتبه بعد از نماز بخوانید. توجه داشته باشید که نیت شما باید پاک باشد و فقط به قصد ازدواج بخواهید شخص را عاشق خود کنید.

دعای سریع و فوری برای عاشق کردن

یک دعای سریع و فوری برای عاشق کردن این است که آیه ی زیر را ۷ بار بروی چیز خوردنی، آشامیدنی و یا هر چیز دیگری بخوانید سپس به کسی که میخواهید بدهید . دوست و محب شما می شود و خیلی سریع عاشق شما خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم فروح وریحان و جنه نعیم فمن شاء ذکره فى صحف مکرمه مرفوعه مطهره بایدى سفره کرام برره قل ان کنتم تحبون االه فاتبعونى یحببکم الله و یغفر لکم ذنوبکم و الله غفور رحیم ولا حول ولا قوه الا بالله العلى العظیم

این روش از سریعترین روش ها برای جلب محبت و عاشق کردن است.

دعای عاشق کردن هر فرد از راه دور

برای عاشق کردن هر فرد از راه دور دعای زیر را هر روز بعد از نماز دو زانو بنشینید و مهر را روی پیشانی بگیرید و ۱۰ مرتبه بخوانید. سپس به سجده بروید و ۱۰ بار دیگر دعا را بخوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم ولقد جعلنا فی السماء بروجاً و زیناها للناظرین:: و حفظناها من کل شیطان رجیم

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

طلسم احضار فوری

طلسم تسخیر افراد

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

زن ذلیل کردن شوهر

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.