no-img
نوین اطلس

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر


در این مطلب از نوین اطلس دات کام شما را با دعای مجرب برای جلب معشوق از راه دور و ایجاد بی قراری شدید در دل او آشنا می کنیم. اگر می خواهید توجه شخص مورد نظرتان را جلب کنید دعا برای به دست آوردن دل معشوق به منظور جلب توجه شخص مورد نظر کاربرد فراوان دارد. هم چنین دعا برای جذب پسر برای دخترانی که می خواهند پسر مورد علاقه شان از آن ها خواستگاری کند معرفی شده است. همه ی دعاهای معرفی شده در این مطلب توجه و محبت شخص مورد نظرتان را به شما جلب کرده و باعث می شود با شما ازدواج کند.

دعای جلب توجه معشوق از راه دور

برای جلب توجه معشوق از راه دور دعای زیر از بین صدها دعای قرآنی استخراج شده است. اگر می خواهید معشوقتان با پای خودش به سمت شما بیاید و به دوری بینتان پایان دهد این دعا را به عسل بخوانید و هر روز صبح به نیت جلب محبت معشوقتان مقداری از این عسل بخورید. این کار را با نیت پاک انجام دهید:

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون

با این دعا معشوق خود را شدیدا بی قرار کنید

اگر می خواهید در دل معشوق خود بی قراری شدید ایجاد کنید ۷۰ دانه برنج بردارید و دعای زیر را به آن ها بخوانید. این برنج را با زعفران دم کرده و با غذای معشوقتان مخلوط کنید. وقتی معشوق این غذا را بخورد به شدت بی قرار شما خواهد شد.

((اللهم انى اسالک باسمک الرحمن الرحیم الواحد الذى لیس غیره قدیم ، لاند له دائم له حى لایموت ، خالق ما یرى و ما لایرى عالم کل شى بغیر تعلم اکفنى مؤ ونه الحجاج))

دعای بدست آوردن دل معشوق با سوره نمل و قصص

برای به دست آوردن دل معشوق هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یک ساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند این آیات را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند:

(سوره نمل، آیه ۳۰ و ۳۱): «بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین». (سوره قصص، ایه ۱۰): «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

دعا برای جذب پسر

جذب پسر مورد علاقه با دعا یکی دیگر از موضوعاتی است که نوین اطلس دات کام به آن پرداخته است. مقداری آب در یک ظرف مسی بریزید و دعای زیر را به آن بخوانید. ۲۴ ساعت این آب را در جای تاریک نگه دارید و پس از این زمان آب را جلوی در خانه ی پسر مورد علاقه تان بریزید. بسیار مجرب است. در امر حلال استفاده کنید.

قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

 

مطالب مرتبط:

راه های جلب توجه دختر

شوهر بی توجه

راههای جلب توجه شوهر

دعا برای بیقراری معشوق

طلسم تسخیر افراد

دعا برای جذب مرد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.