no-img
نوین اطلس

دعای تسخیر دل


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای تسخیر دل
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعای تسخیر دل


این مطلب در مورد دعای تسخیر دل دیگران به اهداف مختلف می باشد. نوین اطلس دات کام در این مطلب دعای تسخیر قلب از راه دور را معرفی کرده است تا با آن هر قلبی را مال خود کنید. به طلسم تسخیر افراد برای اینکه بتوانید فرد را برای همیشه در عشق خود فرو ببرید اشاره شده است. همچنین دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج را پیشنهاد می کنیم تا خیلی زود با شخصی که عاشقش هستید ازدواج کنید. نماز تسخیر قلب یکی از مجرب ترین نمازها است که در این مطلب به آن می پردازیم. دعا برای نرم شدن دل در کنار دعای ازدواج با شخص مورد نظر با تسخیر دل او نیز از جمله مباحث این مطلب می باشد.

دعای تسخیر قلب از راه دور یا طلسم تسخیر افراد

اگر می خواهید فردی را از راه دور تسخیر خود کنید به طوری که قلب و روح او مال شما شود و هیچ وقت از محبت به شما دریغ نکند این دعا را بر مقداری پر بخوانید و آن پرها را به نیت شخص در رودخانه یا آب جاری رها کنید. این دعا برای تسخیر قلب از راه دور تضمین شده است:

سخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان

برای تسخیر افراد novinatlas.com دستوری بسیار عملی برای شما پیدا کرده است. آیه ی زیر را هر روز صبح روی یک کاغذ نوشته و کاغذ را روی بالاترین نقطه ی خانه مثلا پشت بام رها کنید. این عمل را تا ۷ روز انجام دهید و خواهید دید که فرد کاملا در اختیار شما قرار می گیرد و مطیع عشق شما خواهد بود:

تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

برای تسخیر قلب معشوق و ازدواج با او نوین اطلس دات کام دستوری مجرب برای شما ارائه داده است. این آیه را به نیت معشوق به مخلوط آب و گلاب بخوانید. سپس خود را هنگام ازدواج با او تصور کنید و مخلوط را بنوشید.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ

 

دعا و نماز برای نرم شدن شخص مورد نظر با تسخیر دل

نماز تسخیر قلب به این صورت است که هر بار نیت می کنید، سوره ی نور را می خوانید و به سجده می روید. در سجده ذکر “مودت عظیم” را ۷۰ مرتبه تکرار می کنید. این نماز را هر جمعه به جای آورید تا تسخیر قلب معشوقتان را به چشم ببینید. این نماز بسیار مجرب و تایید شده است.

برای اینکه بتوانید با تسخیر دل شخص مورد نظر با او ازدواج کنید هر یک شنبه بعد از نماز عشا سوره ی مائده را بخوانید و بعد از ان دستان خود را بالا بیاورید و از خدا بخواهید معشوقتان را در عشق و محبت شما گرفتار سازد. سوره ی مائده باعث می شود دل فرد نسبت به شما نرم شود و چنان دل او را تسخیر کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج دهد.

سخن آخر

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

طلسم محبت و تسخیر قلب

دعای تسخیر دل برای ازدواج

 



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.