no-img
نوین اطلس

دعای تسخیر دل برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای تسخیر دل برای ازدواج
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعای تسخیر دل برای ازدواج


برای ازدواج با هر شخصی باید قبل از هرچیز بتوانید دل و قلب او را تسخیر کنید. نوین اطلس دات کام به همین منظور دعاهایی برای تسخیر دل در این مطلب گردآوری کرده است. برای ازدواج با مشعوق خود دعا برای تسخیر قلب معشوق از راه دور تاثیر زیادی دارد. نماز تسخیر قلب در کنار دعای تسخیر قلب از راه دور برای به دست آوردن دل هر فردی مفید است و می توانید آن را امتحان کنید.

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج یکی دیگر از دعاهای متمایل کردن معشوق به ازدواج با شما می باشد. با دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر می توانید خیلی زود و سریع با هر فردی که دوست دارید به خانه ی بخت بروید. طلسم تسخیر افراد نیز هرکس را که بخواهید مطیع شما می کند.

دعای تسخیر دل هر فرد

برای تسخیر دل هر فرد نوین اطلس دات کام دریافته است اگر دعای زیر را روزی ۷۷ مرتبه بخوانید و به خود بدمید بسیار مجرب است.

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ

دعا برای نفوذ در قلب معشوق از راه دور

برای نفوذ در قلب معشوق از راه دور آیه شریفه زیر را  بر روی کاغذ سفید یا پارچه ای سفید بنویسد:

(فسیکفیکهم الله وهو السمیع العلیم)

و در انتها، حاجت خود را بنویسید:

أفعلوا کذا وکذا ( بجای کذا و کذا حاجت خود را بنویسید و یا ذکر کنید)

سپس دعای زیرا ۱۰۱ مرتبه تکرار کنید:

رَبِّ هَبْ لِی مِن لَّدُنْکَ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاء

نماز برای تسخیر قلب کسی که می خواهید

برای تسخیر قلب کسی که میی خواهید روایت شده است می توانید نماز امام جواد بخوانید و در هر رکعت از نماز در قنوت دعای زیر را ۳ مرتبه تکرار کنید. شرح نماز در مفاتیح آمده است.

الللهم انه لیس فی السموات دورات ولا فی العیون لحظات ولا فی النفوس خطرات الاوهی بک عارفات ولک شاهدات وعلیک دالات وفی ملکک متحیرات فبالقدره التی سخرت بها اهل السموات والارض سخر لی قلوب المخلوقات انک على کل شئ قدیر وبالاجابه جدیر وصلى الله على محمد وعلى اله اجمعین

تسخیر افراد و مطیع کردن آن ها

برای تسخیر افراد و مطیع کردن آن ها باید محبتشان را نسبت به خود افزایش دهید. آیات شریفه زیر را برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است.
پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

آیات شریفه به شرح زیر است:

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)

آیه ای برای تسخیر قلب از راه دور

برای تسخیر قلب از راه دور novinatlas.com پیشنهاد می کند آیه ی زیر را روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه به مقداری نبات یا هر چیز شیرین دیگری بخوانید و از آن بخورید.

یاودود یاذا العرش المجید یامبدی یا معید یافعال بما یرید اسالک بنور وجهک الذی ملا ارکان عرشک وبقدرتک التی قدرت بها على جمیع خلقک وبرحمتک التى وسعت کل شی لا اله الا انت یاغیاث المستغیثین اغثنی اجیبوا ایتها الارواح الروحانیه خدام هذا الاسم الشریف واخرقوا الحجب وتسلطوا على روحانیه ف ابن ف واجلبوه بالمحبه الشدیده الدائمه والموده القویه المستدیمه حتى لایستطیع ان یفارقنی طرفه عین ولا اقل من ذلک بحق الذی قال لسموات والارض

دعای تسخیر قلب فرد مورد علاقه برای ازدواج

برای تسخیر قلب فرد مورد علاقه و ازدواج با او ختم دعای انعام بسیار مجرب است. روز اول ماه قمری کمی آش امام حسن بپزید و تا زمانی که پخته می شود دعای انعام را ختم کنید. با آشی که پخته اید شکم گرسنه یا یتیمی را سیر کنید و روز آخر ماه قمری نیز دوباره این عمل را تکرار کنید.

دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فردی که دوستش دارید

برای ازدواج با فردی که دوستش دارید دعای زیر را ۸۷ مرتبه با زعفران و گلاب بنویسید و بعد آن را با آب محو کنید و آن را به خورد مطلوب بدهید.  این عمل را در روز یکشنبه در ساعت شمس اول هر ماه باید انجام دهید و ۱۰۰ صلوات بفرستید.

آیه این است:

بسم الله الرحمن الرحیم فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ۸۷ مرتبه القو محبه فلان زاده فلان فی قلب فلان زاده فلان.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای راضی شدن خانواده پسر برای ازدواج

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.