no-img
نوین اطلس

دعای احضار محبت قوی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای احضار محبت قوی
امتیاز 4.00 ( 4 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعای احضار محبت قوی


این مطلب پیرامون موضوعاتی برای احضار محبت نوشته شده است. در این مطلب با دعای بسیار قوی و سریع برای جلب محبت آشنا می شوید. همچنین نوین اطلس دات کام طلسم محبت یهودی را برای احضار محبت شخص مورد نظرتان معرفی می کند. طلسم دیگری که برای جلب محبت معرفی می کنیم طلسم محبت سوزاندنی است. طلسم محبت با فلفل سیاه از جمله طلسم های محبت خیلی قوی می باشد. طلسم محبت فوری و طلسم محبت شدید بدون بازگشت نیز از دعاهای مجربی هستند که در این مطلب به شما معرفی می کنیم.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور)

دعای محبت بسیار قوی و سریع

در انجام دعای محبت سریع الاجابه، نکته ای که مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتیجه دعا برای دعا کننده است. در ذیل دعائی بسیار سریع، آسان و قوی برای محبت ذکر میشود.(همچنین نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

هر کس که در نظر دارد محبت دیگران بسیار سریع و قوی به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). به جای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

طلسم محبت یهودی

طلسم محبت یهودی برای ایجاد محبت شدید بین دو نفر است که بایدبه مدت یک هفته هر روز صبح و ظهر و شب آن را با نیت بخوانید. پس از یک هفته به اذن خداوند جل جلاله، مقصود حاصل گردد و محبت شدیدی بین شما و شخص مورد نظر به وجود می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند)) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان)

طلسم محبت سوزاندنی

novinatlas.com پیشنهاد می کند  برای جلب محبت شدید معشوق طلسم محبت سوزاندنی را به کار بگیرید به این شکل که ۳۳ روز دعای زیر را روی پارچه ای نوشته و با شمع پارچه را بسوزانید. بعد از ۳۳ روز می توانید محبت شدید معشوقتان را احساس کنید.

للهم إنی أسألک بفضائل بسم الله الرحمن الرحیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وبعظمتها وبجلالها وبثنائها وبهیبتها وبحرمتها وبجبروتها وبملکوتها وبکبریائها وبعزتها وبقدرتها وبقوتها وبسرها وبسر اسم الله الأعظم الذی فیها.

طلسم محبت با فلفل سیاه

برای افزایش محبت بین زن و مرد به تحقیق نوین اطلس دات کام طلسم محبت با فلفل سیاه بسیار مجرب است. کسی که ازدواج نموده و با همسرش از لحاظ عشق و علاقه و مهر و محبت مشکل دارد و طرف مقابلش نسبت به او سرد شده است، با نام و یاد خداوند باری تعالی ۷۲ دانه فلفل سیاه کاملا سالم بردارد و آنها را در کف دست چپ گرفته و دانه به دانه در دهان قرار دهد و هر دانه را که در دهان میگذارد یک بار آیه الکرسی شریفه را بخواند و سپس فلفل را در آتش زغال اندازد. پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید:(همچنین نگاه کنید به دعای محبت با فلفل سیاه)

(توکلو یاخدام هذه الایه الشریفه بجلب مجامع روحانیات فلان ابن فلانه حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصوده لکرههی لی بحق هذه الایه ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم).

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

برای جلب محبت شدید معشوق بدون اینکه بازگشت و سردی در کار باشد آیه ی زیر را به مقداری زعفران بخوانید، زعفران را در آب جوش حل کرده و دم کنید و سپس با غذا به خورد معشوق بدهید. با این طلسم هیچ وقت از جانب او کم مهری و بی محبتی نخواهید دید:(همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت معشوق)

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

طلسم محبت فوری

به تحقیق نوین اطلس دات کام در روایات آمده است هر که این آیات را بر تکه پارچه ای رنگی (سفید و مشکی نباشد) بنویسد به زعفران و گلاب و معطر نماید به عطر پاک و بر بازوی راست بندد هر کسی او را ببیند فوری در محبت او غرق شده و شیفته او می شود.

(یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

سخن آخر

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

دعای محبت با فلفل سیاه

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

دعای جلب محبت شوهر

راههای نفوذ در قلب شوهر

قویترین طلسم محبت دنیا

دعای محبت فوری از راه دور

دعای قوی برای جلب محبت دیگران



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.