no-img
نوین اطلس

دعای احضار آنی معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای احضار آنی معشوق
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعای احضار آنی معشوق


برای کسانی که از معشوق خود به هر دلیلی دور هستند و نمی توانند این دوری را تحمل کنند نوین اطلس دات کام این مطلب را گردآوری کرده است. برای احضار آنی معشوق می توانید با دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور او را به سمت خود بکشانید. دعا برای بی قراری معشوق به شما کمک عشقتان را دلتنگ خود کنید. همچنین اگر فکر می کنید معشوقتان دیگر شما را دوست ندارد از دعا برای عاشق کردن یک نفر کمک بگیرید. اگر می خواهید معشوقتان خودش به این دوری پایان دهد و دیگر نخواهد از شما جدا باشد دعای بی قراری و دعای بیقراری شدید معشوق برای این موضوع مناسب خواهند بود.

دعای بیقرار کردن عشقتان از راه دور 

برای بیقرار کردن عشقتان از راه دور و جلب محبت شدید او نوین اطلس دات کام دریافته است اگر آیه ی زیر را هر روز به مقداری گل محمدی خوراکی بخوانید و مقداری از آن را با نیت و ذکر نام معشوق در غذا بریزید بسیار مجرب است و خیلی زود به حاجت خود خواهید رسید. آن دعا این است:

بسم الله الرحن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَهُ

دعا برای دلتنگ کردن معشوق

novinatlas.com پیشنهاد می کند برای دلتنگ کردن معشوق آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح یک بار و بعد از نماز صبح یک بار  رو به قبله یازده مرتبه بخوانید و در مابین عینین ( یشفع عنده ) از خدا بخواهید معشوقتان دلتنگ و بیقرار شما شود. این کار را به مدت ۷ روز انجام دهید. در روز هفتم دو رکعت نماز شکر بخوانید.

دعا برای عاشق کردن فرد مورد نظر 

برای عاشق کردن فرد مورد نظر خود دعای زیر را روزی ۱۰۰۰ بار به رو به قبله بخوانید و به دست خود فوت کنید و روی صورت بکشید. بسیار مجرب است.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

چگونه معشوق را به شدت بیقرار خود کنید

اگر می خواهید معشوق خود را به شدت بیقرار خود کنید روز جمعه بعد از نماز مغرب ابتدا یک آیت الکرسی بخوانید سپس ۳۰۰ مرتبه ذکر «الحلیم» را تکرار کنید. بعد از آن یک بار دیگر آیت الکرسی بخوانید و از خدا بخواهید معشوقتان را دلتنگ شما کند. این عمل در علوم غریبه عملی بسیار مجرب است.

دعای بی قراری در هر فردی 

برای بی قراری در هر فردی ۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و آیه ی زیر را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر آتش اندازید تا ۲۷ روز کامل گردد .اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد:(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای عاشق کردن طرف مقابل

دعای جلب معشوق از راه دور

دعا برای بیقراری معشوق

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

پیام برای عاشق کردن از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.