no-img
نوین اطلس

دعا برای بیقراری شدید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای بیقراری شدید
zip
مرداد ۷, ۱۳۹۷

دعا برای بیقراری شدید


اگر می خواهید با معشوق خود ازدواج کنید باید در او بیقراری شدید به وجود آورید تا نتواند دوری شما را تحمل کند. به همین منظور نوین اطلس دات کام این مطلب را برای شما گردآوری کرده است. دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور و دعا برای بی قراری شدید باعث می شود عشقتان هیچ وقت نتواند از شما دور باشد. برای اینکه معشوق به سمت شما بیاید دعای احضار آنی معشوق را به شما پیشنهاد می کنیم. دعا برای عاشق کردن یک نفر به همراه دعای بیقراری شدید معشوق با بیقرار کردن و ایجاد دلتنگی در معشوق او را عاشق شما می کند. در آخر نیز یک دعای بی قراری خیلی سریع و مجرب معرفی می کنیم.

دعای خوراکی و آیت الکرسی برای بیقرار کردن معشوق 

جهت بیقرار کردن معشوق دعای زیر را بر روی سیب یا هر خوراکی دیگری ۲۰ بار بخوانید و به خورد معشوق بدهید. این دعا یکی از مجرب ترین دعاهای خوراکی برای بیقرار کردن معشوق می باشد.

بسم الله الرحن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَهُ

هم چنین نوین اطلس دات کام دریافته است اگر آیه الکرسی را ۱۱ روز بعد از نماز صبح  رو به قبله ۱۱۰ مرتبه بخوانید و پس از آن بی قراری معشوق را فقط برای امر حلال از خدا طلب کنید چنان بی قرار و دیوانه ی شما می شود که چنین بی قراری تا به حال ندیده اید.

آیه ی قرآنی برای احضار آنی معشوق

یکی از بهترین و معتبر ترین راه ها برای احضار معشوق که سریع  و آنی باشد و هیچ شکی در آن نیست استفاده از آیات قرآنی می باشد. novinatlas.com توصیه می کند برای احضار آنی معشوق سوره ی کوثر را روزی ۳۳ بار بخوانید. سپس این ختم را به خاندان پیامبر تقدیم کنید و پس از آن ۳۳ صلوات بفرستید.

دعا برای عاشق کردن هر فردی 

دعای مجرب برای عاشق کردن هر فردی که بخواهید دعای توسل می باشد. به نیت عاشق کردن فرد مورد نظر خود هفته ای یک بار دعای توسل را قرائت کنید و از خدا بخواهید این عشق یک طرفه را پایان دهد و معشوقتان را همانند شما عاشق شما کند. این عمل را با نیت خیر و حلال و فقط برای ازدواج انجام دهید.

ذکری سریع و فوری  برای بیقراری شدید معشوق

اگر می خواهید بیقراری شدید معشوق را برای خود به چشم ببینید روزی ۳ بار دعای مقنعه را بخوانید و سنگی بدمید و سنگ را در پایان روز در رودخانه یا جوبی که آب جاری دارد رها کنید.

برای بی قراری سریع و فوری معشوق مقدرای فلفل سایه تهیه کنید و آیات ۱۹ و ۲۰ سوره ی یوسف را به این دانه های فلفل بخوانید. سپس در روز آخر ماه قمری دانه های فلفل را دم در خانه ی معشوق بپاشید به طوری که مطمئن شوید از آن رد می شود. به شدت بی قرار و دلتنگ شما خواهد شد.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای احضار آنی معشوق

طلسم احضار عشق از راه دور

طلسم دلتنگی معشوق

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

درست کردن رابطه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.