no-img
نوین اطلس

دعا برای جذاب و عزیز شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جذاب و عزیز شدن
امتیاز 4.33 ( 6 رای )
zip
مرداد ۶, ۱۳۹۷

دعا برای جذاب و عزیز شدن


این مطلب در مورد دعا برای عزیز شدن در انظار برای محبوب شدن در جمع های دوستانه و کاری می باشد. هم چنین با دعا برای عزیز شدن در چشم همه می توانید خودتان را به چشم هر کس که می خواهید عزیز و محبوب نشان دهید. دعا برای جذاب و شدن پیش همه شما را یاری می کند جذاب تر از قبل به نظر برسید. دعای عزیز شدن نزد معشوق همراه با نماز شکر بوده و معشوقتان را عاشق شما می کند.

دعای عزیز شدن در انظار و در چشم همه

جهت عزیز شدن در نظرهای مردم novinatlas.com پیشنهاد می کند فرد وقت بیرون آمدن از خانه دوازده مرتبه بخواند و بر خود بدمد که بسیار مجرب است: یا عَزیزُ ذُوالْعِزِّ وَ الْاِقْتِدارِ اَعِّزْنی

بر اساس آنچه در روایتی امده است زیاد خواندن سوره نجم موجب می شود فرد در چشم همه عزیز شود. از نطر قرآن ایمان و عمل صالح انسان را در نزد دیگران عزیز و محبوب می سازد :

{اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا{کسانى که ایمان آورده و اعمال صالح انجام دهند خداوند براى آنان محبتى در دل‏ها قرار خواهد } {(مریم، آیه ۹۶)

دعا برای عزیز و جذاب شدن پیش همه

از مرحوم شیخ بهایی و به استخراج نوین اطلس دات کام نقل است برای جذاب و عزیز شدن پیش همه هر کس این اذکار را بخواند دعای او مستجاب می شود. اگر کسی این اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بی ارزش و بی قدر باشد، محترم و مکرم می گردد و خدای تعالی چندان نعمت ظاهری و باطنی به او عنایت فرماید که از حساب آن عاجر می ماند. ذکر عزیز شدن نزد دیگران:

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

برای عزیز شدن نزد معشوق ذکر “یا عزیز” را هر روز به نیت عزیز شدن در چشم معشوقتان بخوانید. این عمل را ۷ شب و ۷ روز تکرار کنید و پس از آن ۷شب و ۷ روز نماز شکر به جای آورید.

نیت نمازتان به این شکل باشد که مهر و محبت معشوق و عشق او را نسبت به خود طلب کنید و از خدا برای استجابت دعای خود شکر گذار باشید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

مردان چگونه وابسته میشوند

مطالبی برای بدست اوردن دل دختر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.