no-img
نوین اطلس

دعای مهر و محبت شدید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای مهر و محبت شدید
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۶, ۱۳۹۷

دعای مهر و محبت شدید


این مطلب در مورد موضوعات دعای محبت شدید از راه دور برای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر که از هم دور هستند نوشته شده است. دعای مهر و محبت بین دو نفر و طلسم محبت شدید بدون بازگشت برای ایجاد محبت بین زن و شوهر و یا معشوقتان می باشد که این دعا بدون بازگشت بوده و تضمینی است.

همچنین با  دعای محبت روی خوراکی آشنا می شوید که به خوراکی خوانده می شود و معشوق از آن می خورد. دعای محبت فوری و دعای محبت زن وشوهر برای ایجاد محبت بین زوج ها معرفی شده است.دعای محبت با فلفل سیاه برای ایجاد محبت با دانه های فلفل سیاه به کار گرفته می شود. دعای جلب محبت معشوق نیز برای ایجاد محبت بین شما و معشوقتان می باشد.

دعای محبت شدید از فاصله دور

از راه دور برای جلب محبت شدید ئ عاشق و شیفته کردن وی آیه ذیل را که در میان علما معروف و مشهور به آیه مودت و محبت است شبانه چهارده مرتبه بر شیرینی یا میوه و از این قبیل بخواند و بر آن بدمد و بخورد مطلوب دهد. بی شک عشق مطلوب فزونی یابد و عاشقش گردد.

بسم الله الرحمن الرحیم. (یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ)

دعای مهر و محبت بین دو نفر

نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند برای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخوانید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد:

بسم الله الرحمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ووجدک ضالا فهدی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

طلسم زیر طلسم محبت شدید بدون بازگشت می باشد و novinatlas.com آن را به شما توصیه می کند. این آیه را رو به آسمان بخوانید و به محبت معشوق بیندیشید. این طلسم هیچ برگشتی ندارد و تضمین شده است.(نگاه کنید به دعای جلب محبت شوهر)

اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم

دعای عجیب محبت روی خوراکی

این دعا کمی عجیب است ولی به دلیل اینکه جالب بود برای شما توضیح می دهم. دعای زیر را روی چندین ادویه ی مختلف از جمله نمک و فلفل قرمز و زودچوبه بخوانید و آن را در غذای معشوق بریزید. این دعای محبت تنها با خوراکی و به این شکل مورد اجابت قرار می گیرد و محبت سریع رخ می دهد. این کار را هر روز یا صبح یا شب انجام دهید. مجرب است. نوین اطلس هر گونه دعایی که از ته دل و با نیت مشروع خوانده شود را تایید می کند و چندان تفاوتی بین راه و روش های توصیه شده نمی بیند.  (نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم

دعایی برای اجیاد محبت فوری بین زن وشوهر

برای ایجاد محبت فوری بین زن و شوهر نوین اطلس دات کام دعای زیر را یافته است. اگر زن و شوهری از هم دور شده اند و نسبت به هم دلسرد هستند دعای زیر را به روغن بخوانید و مقداری از این روغن را در ۴گوشه ی خانه ی آن ها بریزید.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور)

بسم الله الرحمن الرحیم. (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان).

دعای فلفل سیاه برای جلب محبت معشوق

برای جلب محبت معشوق به خود مقداری فلفل سیاه بردارید و اسم معشوق را به آن بخوانید. سپس زمانی که ماه کامل است نیمه شب آتشی روشن کنید و فلفل سیاه را در آتش بریزید و آیات زیر را هم زمان زمزمه کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین  (سوره مبارکه نمل، آیه ۳۰ و ۳۱). لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین (سوره مبارکه قصص، ایه ۱۰).

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق

دعای محبت از راه دور قوی

دعای مهر و محبت بین دو نفر

دعای قوی برای جلب محبت دیگران

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

به دست آوردن کلید قلب مرد

نامه معذرت خواهی از همسر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.