no-img
نوین اطلس

دعای محبت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای محبت
zip
مرداد ۶, ۱۳۹۷

دعای محبت


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم چندین دعای محبت به شما معرفی کنیم. دعای محبت از راه دور که با وجود فاصله ی حتی خیلی زود بین شما و معشوقتان محبت شدید به وجود می آورد. برای بیقرار کردن مطلوب از راه دور نیز دعایی معرفی می شود که بازهم بدون توجه به فاصله ها مطلوب و معشوقتان را دلتنگ شما می سازد. (همچنین نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

طلسم احضار عشق از راه دور کاری می کند عشقتان بدون اینکه با او تماسی بگیرید به سمت شما بیاید. دعای مهر و محبت بین دو نفر کدورت ها را از بین می برد و با دعای محبت زن و شوهر می توانید دلزدگی های زندگی مشترک را پاک کنید و مهر و محبت بین آن دو را افزایش دهید.

دعای محبت از راه دور

برای جلب محبت از راه دور novinatlas.com پیشنهاد می کند آیه شریفه ذیل را در چهار عدد ورقه بدون خط بنویسد و در چهار طرف خانه مخفی کند ، به اذن خداوند تبارک و تعالی میان آن ها محبت شدید برقرار خواهد شد. آیه شریفه این است:(همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت معشوق)

بسم الله الرحمن الرحیم : ” ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض لیقولن خلقهن العزیز العلیم “.

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

به توصیه ی نوین اطلس دات کام دعای شریف زیر را پس از نماز صبح قرائت کنید و این بر این عمل مداومت ورزید. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب و هم چنین بیقرار کردن مطلوب از راه دور بسیار موثر و مجرب است.

( اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ ).

طلسم احضار عشق وقتی دور هستید

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب واحضار عشق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوری و مجرب دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا می تواند به این نحو بگوید :

(اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

دعایی برای دمیدن مهر و محبت بین دو نفر 

اگر بین دو نفر کدورتی پیش آمده است و می خواهید این کدورت ها را به مهر و محبت تبدیل کنید روزی ۱۳ بار سوره ی نور را از آخر به اول بخوانید. این عمل را ۱۳ روز ادامه دهید و پس از آن دوباره به مدت ۱۳ روز هر روز ۱۳ بار سوره ی نور را از اول به آخر بخوانید. این دعا طبق روایات برای رفع کدورت ها و افزایش محبت بین دو نفر بسیار مجرب است.

دعای محبت زن و شوهر

برای زن و شوهری که دعوا کرده یا محبتشان از هم دریغ شده است هیچ دعای محبتی به اندازه ی ختم سوره ی طه مجرب نخواهد بود. به مدت ۴۰ روز هر شب اذان مغرب سوره ی طه را به نیت ایجاد محبت بین این زن و شوهر بخوانید. نیت خالص داشته باشید و در این مدت به همسر خود نیکی کنید.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

دعای مهر و محبت بین دو نفر

دعای جلب محبت شوهر

قویترین طلسم محبت دنیا

آموزش جذب مردان

راههای نفوذ در قلب شوهر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.