no-img
نوین اطلس

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه
امتیاز 4.29 ( 51 رای )
zip
مرداد ۳, ۱۳۹۷

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه


در این مطلب از نوین اطلس دات کام به دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه اشاره می کنیم. دعای عاشق کردن سریع بری زمانی است که می خواهید این عشق خیلی زود و سریع اتفاق بیفتد. با دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور و دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور می توانید هر فردی را حتی از فاصله ی دور عاشق خود کنید. طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور به شما کمک می کند مرد مورد علاقه تان عاشق شما شود.

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور هر پسری را جذب شما می کند. دعای عاشق کردن طرف مقابل یکی دیگر از دعاهای مجرب برای عاشق کردن فرد مورد علاقه می باشد. دعای دیوانه کردن محبوب فرد مورد نظر را بیقرار شما می کند و در نهایت  دعا برای وابسته کردن مرد به زن باعث ایجاد وابستگی در مرد نسبت به زن می شود.

دعای سریع برای عاشق کردن

برای عاشق کردن سریع باید در روز جمعه غسل کنید و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورید. به نیت مطلوب صلوات بفرستید و ۲۴۵ مرتبه سوره ی توحید را بخوانید. سپس دعای زیر را تلاوت کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون . به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بگویید بنت

آیا عاشق شدن طرف مقابل با دعا از راه دور امکان دارد

اگر برای عاشق کردن دیگران آن هم فوری و سریع فقط بخواهید از دعا استفاده کنید، احتمال موفقیت تان را بسیار کم می بینم اما اگر در کنار دعا برنامه نیز داشته باشید عاشق شدن طرف مقابل امکان. در هر صورت برای افرادی که به دعا علاقه دارند novinatlas.com دعای زیر را برای عاشق شدن طرف مقابلتان از راه دور استخراج کرده است. اگر می خواهید فردی را بدون ارتباط و تماس عاشق خود کنید این دعا را به برگ مو بخوانید و برگ را در آب بیندازید. سپس برگ را با آب بجوشانید و کمی از آن بخورید. این عمل را ۷ روز متوالی انجام دهید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

«اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابه وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.»

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

برای عاشق کردن یک نفر از راه دور دعای زیر را ابتدا روی کاغذی بنویسید. سپس پرنده ای بگیرید و دعا را به غذای او بخوانید. این غذا می تواند ارزن یا برنج باشد. وقتی پرنده از غذا خورد دعای نوشته شده را به پایش ببندید و پرنده را رها کنید. بهتر است این کار را هنگام اذان ظهر انجام دهید.

«اللهم إنا دعوناک ثقه بکرمک وطمعاً فی رحمتک وسعیاً وراء مرضاتک.»

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

آیه ی زیر به آیه ی مودت مشهور است. نوین اطلس دات کام دریافته برای عاشق کردن یک مرد از راه دور اگر هر روز سوره ی یوسف را بخوانید و سپس ۳۰۳ مرتبه این آیه را تلاوت کنید به حاجت خود خواهید رسید. این دعا مرد مورد علاقه تان را چنان عاشق می کند که طلسم شما شود و هیچ وقت دیگر شما را ترک نکند.

یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله

دعایی که پسر را عاشق دختر می کند بدون برقراری ارتباط

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب و عاشق شدن پسر به دختر وجود دارد. دعا و دستورالعمل زیر یکی از دعاهای بسیار مجرب است. برای جلب محبت و عاشق شدن پسر به دختر از راه دور این دعا را را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی بخوانید و در آخر صلوات فرستاده و صدقه دهید. این عمل را هر روز تکرار کنید.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

با این دعا عاشق کردن طرف مقابل آسان می شود

برای عاشق کردن فرد مورد علاقه تان یکی از مجرب ترین دعا ها دعای عاشق کردن طرف مقابل به شکل زیر است. این دعا را به بذری ( هر چیزی که باشد ) بخوانید و آن را در باغچه یا گلدانی بکارید. گلی که در می آید را به طرف مقابل خود هدیه دهید. خیلی زود عاشق شما خواهد شد.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین

دعای یا رب برای دیوانه کردن محبوب

یکی از راهکارهای عاشق کردن دیوانه کردن محبوب می باشد. باید بتوانید چنان بیقراری و دلتنگی در او ایجاد کنید که عاشق شما شده و نخواهد هیچ وقت از شما جدا شود. برای اینکه به حاجت برسید باید این دعا را هر روز ۱۰۰۰ مرتبه بعد از نماز عشا بخوانید. سپس قرآن به سر بگیرید و دعای امن یجیب را به نیت شفای یک بیمار ۱۰ بار تکرار کنید.

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام

با این دعا مرد به زن وابسته می شود

اگر مردتان دلبستگی کمی نسبت به شما دارد برای وابسته کردن او و جذب مرد طوری که هیچ گاه شما را ترک نکند دعای زیر را به آب بخوانید و کاری کنید مرد هر روز از آن آب بخورد. این دعا برای وابسته کردن مرد به زن بسیار مجرب است و هیچ شکی در آن نیست.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

اگر واقعا عاشقش هستید

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع ایجاد دلتنگی در معشوق به زبان انگلیسی مطالعه کنید:

how to make your ex miss you during no contact

مطالب مرتبط:

دعا برای مسخر کردن افراد

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

عاشق کردن دیگران

دعا برای دفع رقیب عشقی

طلسم عاشق کردن

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.