no-img
نوین اطلس

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور
امتیاز 4.38 ( 8 رای )
zip
مرداد ۳, ۱۳۹۷

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور


در این مطلب نوین اطلس دات کام طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور را برای عاشق کردن طرف مقابل از راه دور به شما کمک می کند. دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور نیز باعث می شود هر پسری را عاشق خود کنید. دعای عاشق کردن طرف مقابل از جمله دعاهای موثر برای عاشق شدن طرف مقابلتان می باشد. طلسم از راه دور در کنار دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور هر مردی را به عشق شما طلسم کرده و تا قیامت از شما جدا نمی شود. دعای عاشق کردن سریع و طلسم احضار عشق از راه دور به همراه بیقرار کردن مطلوب از راه دور با ایجاد بی قراری و دلتنگی در معشوق باعث می شود عشقتان به سمت شما بیاید.

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

آیه ی زیر به آیه ی مهر و محبت و ایجاد عشق در دیگران معروف است. اگر به دنبال طلسمی برای عاشق کردن یک مرد از راه دور هستید آیه ی زیر همان چیزی است که می تواند به شما کمک کند. novinatlas.com پیشنهاد می کند این آیه را به گردو بخوانید و آن را در نان جو قرار دهید و کاری کنید مرد مورد علاقه تان از آن بخورد.

آیه: یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

این دعا برای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور در روایات زیادی آمده است. برای استجابت سریع تر دعا توصیه می شود این آیه را در روز جمعه و به هنگام غسل زمزمه کنید. در زمانی که غسل می کنید و آیه را می خوانید نیت پاک داشته باشید و از خدا بخواهید پسر مورد علاقه تان را طوری عاشق شما کند که قصد ازدواج داشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین یا ودود سخر لی فلان بن فلان

دعای عاشق کردن طرف مقابل و طلسم از راه دور

از رسول اکرم صلى اللّه علیه و آله روایت شده است برای عاشق کردن طرف مقابل این دعا را خوانده به طعامى بدمد و به او بخوراند که موثر خواهد بود. نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می کند در کنار این کار به طرف مقابل خود عشق و محبت نشان دهید و تا می توانید به او نیکی کنید.

بسم اللّه الرحمن الرحیم ان لا تعلوا على و اتونى مسلمین لو لا ان ربطنا على قلبها لتکون من المومنین

برای طلسم فرد از راه دور نیز می توانید همین دعا را به پر پرنده ای بخوانید و آن را به عطر مشک معطر نمایید و در جایی در خانه ی خود نگه داری کنید.

دعا برای عاشق کردن معشوق از راه دور

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

دعای عاشق کردن سریع

نوین اطلس دات کام برای عاشق کردن سریع هر فردی یک دعای ویژه برای شما استخراج کرده است. دعای زیر را با نیت پاک و خالص روی یک تکه پارچه بنویسید. آن را به گلاب آغشته کنید و به قسمتی از لباس خود در هنگامی که طرف مقابل را می بینید بدوزید (به شکلی که پنهان باشد)

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع بازگشت سریع معشوق مطالعه کنید:

How to make your ex want you back quickly

طلسم احضار عشق و بیقرار کردن مطلوب از راه دور 

برای احضار عشق از راه دور کافی است مطلوب را بیقرار خود سازید. دو آیه ی زیر برای بیقرار کردن مطلوب از راه دور و د نتیجه احضار عشق بسیار موثر است. این آیات را هر روز یک بار صبح و یک بار شب بعد از بیدار شدن و قبل از خوابیدن با نیت ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید. مجرب است.

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای عاشق کردن سریع هر شخصی

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

جلب محبت پسران

جذب پسر از راه غیر مستقیم

رابطه به قصد ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.