no-img
نوین اطلس

چگونه هر فردی را از راه دور عاشق کنید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه هر فردی را از راه دور عاشق کنید
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۳, ۱۳۹۷

چگونه هر فردی را از راه دور عاشق کنید


این مطلب از نوین اطلس دات کام در مورد موضوعات دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور و طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور می باشد تا بتوانید هر فردی را عاشق خود کنید. دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور و طلسم از راه دور باعث می شود فرد مورد نظرتان به عشق شما طلسم شود.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور مهر و محبت بین شما و طرف مقابلتان را افزایش می دهد. بیقرار کردن مطلوب از راه دور فرد مورد نظر را برای شما بیقرار خواهد کرد و طلسم احضار عشق از راه دور کاری می کند عشقتان به سمت شما بیاید. دعا برای جلب محبت پسر از راه دور نیز محبت پسر مورد علاقه تان را نسبت به شما افزایش خواهد داد.

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

برای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور نوین اطلس دات کام دعایی بسیار مفید برای شما در این مطلب قرار داده است. این دعا را در روز ۱۵ ام ماه زمانی که ماه کامل است به مقدار کمی شکر بخوانید و شکر را در  نیمه شب در هوا رها کنید. مهر و محبت پسر مورد علاقه تان به شما بیشتر شده و عاشق شما می شود.

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا .

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

برای عاشق کردن یک مرد از راه دور novinatlas.com دعای مجرب زیر را برای شما گردآوری کرده است. دعای زیر برای عاشق کردن هر مردی بسیار مفید و کاربردی است. با این دعا مرد مورد علاقه تان به شدت عاشق و دلباخته ی شما خواهد شد. این دعا را هر روز ۳۰ مرتبه صبح و ۳۰ مرتبه ظهر و ۳۰ مرتبه شب بخوانید و با نیت خالص از خدا بخواهید مرد مورد علاقه تان عاشق شما شود.

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ

عاشق کردن فرد مورد نظرتان با دعا

برای عاشق کردن فرد مورد نظرتان با دعا آیه ی شریفه ی زیر را روز های فرد یعنی یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه به مقدرای برنج بخوانید و برنج را بدهید پرنده ها بخورند. سپس آن ها را در نزدیکی خانه ی فرد مورد نظرتان رها کنید. این دعا بسیار مجرب است.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ

طلسم از راه دور

اگر می خواهید فردی را از راه دور طلسم کنید نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما معرفی کرده است. این دعا قرآنی بوده و تنها لازم است بعد از هر نماز خود با نیت خالص و در حالت سجده آن را بخوانید. توجه کنید که این دعا باید فقط در امر حلال استفاده شود و نباید با آن کسی را آزار دهید.

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

جهت جلب محبت شدید محبوب از راه دور دعای قرآنی زیر را به مقداری گیاه خوراکی مانند نعنا، ریحون یا هر گیاه دیگری که خوراکی است بخوانید و مقداری از آن را خودتان و مقداری دیگر را به خورد طرف مقابل بدهید. اگر می خواهید این محبت هر روز بیشتر و شدید تر شود توصیه می کنیم این عمل را هر روز تکرار کنید.

(بسم الله الرحمن الرحیم رضی الله عنهم و خیرا ولد خیر البریه حواء و هم عند ربهم جنات عدن تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ابدا رضی الله عنهم و رضوا عنه و له حسبی ربه)

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
برای بیقرار کردن مطلوب از راه دور در حالی که به شخص مورد نظر نگاه میکنید این ایه ها و توکیل را چند بار بخوانید میگویی: یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین
سپس می گویی: توکلوا یا خدام هذه الایات بجلب من انظر الیه الوحا العجل الساعه (فان لم تأتونی به فلا کیل لکم عندی ولا تقربون ) حسبی الله ونعم الوکیل

طلسم احضار عشق از راه دور و جلب محبت پسر 

طلسم زیر برای احضار عشق از راه دور بسیار امتحان شده و پاسخ داده است. اگر می خواهید عشقتان را خیلی زود در کنار خود ببینید این دعا را به مقداری آب بخوانید . سپس مقداری از این آب را جلوی خانه ی خود و مقداری از آن را جلوی خانه ی عشقتان بریزید. این عمل را ۴۰ جمعه تکرار کنید. در ۴۰ امین جمعه نیت کنید و حلوایی بپزید و با آن حلوا شکم گرسنه ای را سیر کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

برای جلب محبت پسر دعای مهر و محبت زیر را بر مقداری خرما بخوانید و این خرما را طی مدت ۷ روز در ۳ وعده به خورد او بدهید. در محبت شما غرق می شود.

و و و ک ک ک ک ک فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

مردان جذب چه دخترانی میشوند

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.