no-img
نوین اطلس

دعای جذب پسر از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جذب پسر از راه دور
امتیاز 4.25 ( 4 رای )
zip
مرداد ۳, ۱۳۹۷

دعای جذب پسر از راه دور


برای جذب پسر از راه دور چندین دعا در این مطلب از نوین اطلس دات کام به شما معرفی شده است. یکی از موضوعات و راهکارها دعا  برای جذب پسر از راه دور می باشد. همچنین طلسم جذب پسر برای جلب محبت پسران کاربرد فراوان دارد. برای جلب محبت پسران می توانید از دعا برای جلب محبت شدید از راه دور نیز استفاده کنید. طلسم از راه دور در کنار دعای جلب معشوق از راه دور معشوقتان را حتی از راه دور دلتنگ شما می کند. دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور نیز همانطور که از نامش پیداست باعث عاشق شدن هر پسری نسبت به شما می شود.

دعا نویسی برای جذب پسر از فاصله دور

یکی از دعاهایی که novinatlas.com برای جذب پسر گردآوری کرده است دعای زیر می باشد. این دعا در دسته ی دعا نویسی برای جذب پسر قرار می گیرد زیرا برای استجابت باید آن را بنویسید. دعای زیر را روی یک تکه کاغد بنویسید و کاغذ را در آبی قرار دهید. سپس دعا را به مقداری عسل بخوانید و عسل را در آن آب حل کنید و بخورید.

اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم

طلسمی برای جذب پسر و محبت آنها وقتی سرد هستند

طلسم جذب پسران با دعای زیر بسیار آسان و سریع است. برای جذب پسر و طلسم او به عشق خود این دعا را در روز شنبه به سنگی بخوانید و سنگ را در آب بیندازید. ۳ روز سنگ در آب بماند و سپس سنگ را بردارید و آب را به رودخانه یا چشمه ای جاری بریزید تا جاری شود.

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم

برای جلب محبت پسران نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما پیشنهاد می دهد. این دعا را به مقداری مشک بخوانید و به پیراهن یا هر لباس دیگری که پسر می پوشد بزنید تا عطر آن را بگیرید. بسیار مجرب است.

اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ

دعای الهم یا حنان برای جلب محبت شدید از راه دور

یکی از دعاهای مجرب برای جلب محبت شدید از راه دور آیه ی شریفه ی زیر می باشد. این دعا را در وسط ماه زمانی که ماه در آسمان کامل است به مقداری آب بخوانید و آن آب را بر سر خود بریزید تا مقصود حاصل شود. این دعا فاصله ها را از میان برمی دارد و فرد مورد علاقه تان را حتی از راه خیلی دور در محبت شدید شما غرق می کند.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

یک طلسم عجیب برای اجرا از راه دور

جهت طلسم فردی که از شما دور است دعای قرآنی زیر به شما پیشنهاد می شود. دعای زیر را تنها باید با نیت پاک و در امر حلال و شریف به کار بگیرید. اگر می خواهید پسر یا دختری را به محبت و عشق خود طلسم کنید تا از شما جدا نشود و تنها قصدتان ازدواج و محر شدن به او است نام فرد را روی کاغذ یا پارچه ای سفید یا رنگ روشن بنویسید و کاغذ را آتش بزنید و هنگامی که می سوزد این دعا را زمزمه کنید. تا زمانی که کامل بسوزد به خواندن دعا ادامه دهید.

بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا رَّضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ رَبَّهُ .

اگر می خواهید معشوق خود را از راه دور جلب کنید

دعای زیر دعای جلب معشوق از راه دور می باشد که امتحان شده است. این دعا را هر روز قبل و بعد از نماز دو دور تسبیح یعنی ۲۰۲ مرتبه بخوانید و سپس به سجده بروید و ۲۰ صلوات بگویید تا به حاجت خود برسید.

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین  یا ودود سخر لی فلان بن فلان

دعای عاشق شدن پسر به دختر از فاصله دور

اگر به پسرس علاقه دارید و می خواهید از راه دور عاشق شما شود و با شما ازدواج کند دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور برای این امر بسیار مجب است. برای اجابت دعا اسم پسر را در کف یکی از دستان و اسم خود را در کف دست دیگرتان بنویسید و دعا را ۳ بار به دستان خود بخوانید و روی صورت بکشید. این عمل را در روز ۷ بار تکرار کنید. توصیه می شود وضو داشته باشید.

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ

چگونه دعاهای تان نتیجه می دهد

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

جذب پسر برای ازدواج

دعای جلب معشوق از راه دور

با چه طلسمی پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم

دعا برای جذب مرد

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

روش های عاشق کردن پسران

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.