no-img
نوین اطلس

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق


اگر معشوق خود را از دست داده اید و در تکاپو برای برگرداندن او به رابطه هستید این مطلب مخصوص شما نوشته شده است. در این مطلب نوین اطلس دات کام چندین دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق به شما معرفی می کند. طلسم قوی برای برگرداندن معشوق یکی از این دعاها می باشد. دعای دیگری با عنوان دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق معرفی شده است که به شما کمک می کند دلخوری ها را از بین برده و او را به سمت خود بکشانید.

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور و دعا برای برگشتن شخصی که رفته دعاهایی مجرب برای بازگشت عشقتان به رابطه هستند. دعا برای احضار آنی معشوق به دوری شما پایان می دهد. معجزه بازگشت معشوق نیز یک دعای برگرداندن معشوق است و می تواند تاثیر معجزه آسایی داشته باشد.

آیه ای با تاثیر قوی برای برگرداندن معشوق

آیه کریمه زیر را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسید و در آب ساده حل کنید و سه روز متوالی (روزی یک استکان قبل از صبحانه) از آن آب بنوشید.

توجه شود :

بهتر است که پس از اذان صبح روز جمعه دعا را در کاغذ بدون خط و با اتجاه به قبله بنویسید.

(وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ )

این آیه تاثیر قوی برای برگرداندن معشوق دارد.

دعایی عجیب برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

برای رفع کدورت و بازگشت معشوق این عمل بسیار قریب و عجیب است در محبت. سوره فاتحه الکتاب را بر قند بخوانید و سوره انا عطینا الکوثر را بر نبات بخوانید و سوره اذا زلزله را بر شکر خام و سوره والعادیات را بر انگبین و سوره اخلاص را بر گزانگبین و سوره والتین را بر خرما و سوره الم نشرح را بر کشمش بخوانید به شرط آن که این حلویات در وزن مساوی باشند. سوره ها را بخوانید و آن ها را مخلوط کنید و به خورد معشوق بدهید تا کدورت ها از ذهن او پاک شود و به شما برگردد.

دعا برای بازگشت عشق از راه دور

برای بازگشت عشق خود از راه دور novinatlas.com توصیه می کند این اشکال را بر کاغذ و یا تخم مرغ سفید نوشته و در آتش دفن کنید تا حرارت به او رسد و یا کاغذ را بسوزانید. بسیار موثر است.

عظمت علیکم بنات ابلیس و تناطیفورش بنت ابلیس بحق هذه العزیمه ۹۹۹ دﱠدﱠدﱠق ک ه ه ه حاضر گردد فلان زاده فلان. (تذکر : به جای قلان زاده فلان باید اسم مطلوب و مادرش را بنویسید. مثل احمد زاده فاطمه)
(درامر حلال اجازه هست)

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

برای برگشتن شخصی که رفته سوره مبارکه احزاب را در کاغذ بدون خط (بهتر است صبح جمعه و پس از اذان صبح باشد) بنویسید و کاغذ را در موم زرد عسل بپیچدی و سپس آن را در محل زندگیش مخفیانه دفن نمایید و کسی را از آن آگاه نکنید ، به زودی می بینید که فرد مورد نظر برمی گردد. این نسخه ای مجرب است.

دعایی فوری برای آمدن معشوق و برگرداندن عشق از دست رفته

برای آمدن معشوق به سمت شما آیه شریفه چهل و یکم از سوره مبارکه فاطر را چهل مرتبه بخوانید و این عمل را چهل روز ادامه دهید :

إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا

هم چنین برای برگرداندن عشق از دست رفته مجرب است، آیه شریفه سیزدهم از سوره مبارکه یس را با نیت خالص در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسید و سه بار صلوات بفرستید و سپس آب را بنوشید.

اذکار معجزه آسا برای بازگشت معشوق

برای بازگشت معشوق  قبل از اذان مغرب هفتاد مرتبه استغفر الله ربی و اتوب الیه بگویید . به مدت چهل و یک روز ، روزانه هفتاد مرتبه یا فتاح یا کاشف بگویید. و سپس اذکار زیر را هرچقدر که می توانید تکرار کنید. تاثیر شگفت و معجزه آسا دارد.

یا رزاق ، یا وهاب ، یا باسط ، یا منعِم ، یا فتاح ، یا مغنی .

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق

ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق

راه های برگرداندن معشوق

برگرداندن معشوق با قانون جذب

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.