no-img
نوین اطلس

دعای عاشق کردن طرف مقابل


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای عاشق کردن طرف مقابل
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

دعای عاشق کردن طرف مقابل


این مطلب برای عاشق کردن طرف مقابل نوشته شده است. نوین اطلس دات کام در این مطلب دعای دیوانه کردن محبوب را به شما معرفی می کند. هم چنین برای عاشق کردن هر فرد دعای عاشق کردن سریع و دعا برای عاشق کردم یک نفر از راه دور معرفی شده است. با طلسم عاشق کردن مرد می توانید هر مردی را که دوست دارید به عشق خود طلسم کنید به گونه ای که هیچ وقت از عشق شما دست نکشد. اگر معشوقتان عاشق شما نیست با دعای عاشق شدن معشوق می توانید او را بیقرار و عاشق خود کنید.

 دعای دیوانه کردن محبوب

برای دیوانه کردن محبوب نوین اطلس دات کام برای شما دستورالعملی تضمینی دارد: در روز جمعه غسل کنید و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورید. به نیت مطلوب صلوات بفرستید و شروع به خواندن سوره ی توحید کنید. این عمل را ۷ روز و روزی ۲۴۵ مرتبه تکرار کنید. پس از آن سوره را این گونه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون

به جای فلان بن فلان اسم محبوب و نام پدرش را بنویسید و اگر محبوب خانم بود به جای بن بنویسید بنت

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور به این شکل است که باید آیه ی زیر را به چندین تار موی خود بخوانید و در روز چهارشنبه هنگام غروب آفتاب این چند تار مو را به نیت عاشق کردن مطلوبتان در آتش بیندازید. این دعا برای عاشق کردن فردی که از شما فاصله دارد بسیار مجرب است.

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام

دعای عاشق کردن سریع

برای عاشق کردن سریع هر فردی باید پنهان از او این دعا را بر حریر سفید با مشک و زعفران بنویسید و به نام او و نام مادرش به ابجد کبیر و در مکانی پاک دفن کنید . سپس به نام مطلوب ۳ روز روزه بگیرید و هر روز ۵۰۰ مرتبه این دعا را بخوانید و بعد از ۳ روز به حمام بروید و غسل کنید

دعا این است: یا رَحمنُ کُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَه

طلسم عاشق کردن یک مرد

دستور زیر برای عاشق کردن یک مرد به طوری که طلسم شما شود و هیچ وقت این عشق پایان نپذیرد بسیار مجرب است:

روز شنبه ۲۴۵ مرتبه این آیه را بخوانید: یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله

پس از آن ۲۴۵ بار صلوات بفرستید و رو به قبله بایستید. دستان خود را بالا ببرید و آیه را بخوانید و به دستان خود فوت کنید. سپس نام مردی که می خواهید عشق شما شود به همراه نام مادرش بر زبان بیاورید و آبی کف دست بریزید و بر صورت خود بپاشید.

دعا برای عاشق شدن معشوق 

اگر آیه ی زیر را به نیت عاشق شذن معشوق خود با زعفران داغ بر کاغذی بنویسید و بر جای بلندی قرار دهید یا این آیه را به سیب قرمزی بخوانید و به خورد معشوق بدهید او را عاشق خود خواهید کرد. سعی کنید هنگام نوشتن آیه یا خواندن آن وضو داشته باشید و با نیت پاک و حلال این عمل را انجام دهید.

یا حَلیمُ یا ذَاالاَناهٌ فَلا یُعادِلُهُ شَیءٌ مِن خَلقِهِ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای دیوانه کردن محبوب

دعای بیقراری معشوق

برای جذب مردان چه باید کرد

دعای برگشتن عشق از دست رفته

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.