no-img
نوین اطلس

مقالات بازگشت به رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مقالات بازگشت به رابطه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

مقالات بازگشت به رابطه


در این مطلب نوین اطلس دات کام در مورد مقالات بازگشت به رابطه دوستی و راهکارهای برگشت به رابطه تمام شده صحبت می کند.

بر اساس مقالات بازگشت به رابطه قبلی، این مورد پیش شرط هایی دارد که باید آن ها را برای برگرداندن مرد به رابطه و همچنین برگرداندن زن به رابطه در نظر بگیرید.

برای برگشت دوباره به رابطه نیز دوره بازگشت به رابطه را به شما معرفی خواهیم کرد. با استفاده از این دوره در کنار مقالات بازگشت به رابطه می توانید هر فردی را به رابطه برگردانید.

بازگشت به رابطه دوستی تمام شده

در مقالات بازگشت به رابطه متوجه می شوید که تلاش برای شروع دوباره و بازگشت به رابطه ی دوستی و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده می تواند حتی قبل از تمام شدن آن رابطه اتفاق بیفتد.

یعنی زمانی که فرد متوجه شود رابطه اش در راستای جدایی قرار گرفته است تمام سعی و تلاش خود را برای ترمیم رابطه و یافتن بهترین را برای برگرداندن عشق خود به کار گیرد.

در چنین موردی هدف اصلی برای بازگشت به رابطه جلوگیری از تجربه های تلخ و دردهای پس از جدایی می باشد.

قبل از هر اقدامی از خود بپرسید آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟ اگر پاسختان مثبت بود می توانید تلاش کنید و حال از خود بپرسید چگونه عشقم را برگردانم.

نوین اطلس دات کام دریافته است با توجه مقالات بازگشت به رابطه با اقداماتی ساده می توانید عشق از دست رفته ی خود را به را بازگردانید و تفاوتی ندارد که هدف برگرداندن زن به رابطه باشد یا اینکه بخواهید بدانید آیا پسری که رفته برمی گردد یا نه؟

اما برگشت به رابطه قبلی زمانی می تواند نتیجه بخش باشد که کمی صبر کنید، آمادگی لازم را به دست آورید و مهم تر از همه دلیل شما برای از سر گرفتن رابطه با او اعتیاد عاطفی، رهایی از دردها و هیچ کدام از موارد اشاره شده در این مقاله نبوده و عشق واقعی به او شما را به چنین تلاشی وادار سازد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: بازگشت به رابطه تمام شده)

برگرداندن مرد و زن به رابطه

گاهی اوقات نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه ی خود تلاش کنید. حال یا به دنبال این هستید که آیا مردان به رابطه بر می گردند و یا خواستار برگرداندن زن به رابطه می باشید.

گاهی اوقات در اعماق قلب خود می دانید اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشید می توانید همه چیز را در رابطه ی خود رو به راه کنید در نتیجه از خود می پرسید چگونه عشقم را برگردانم، راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده چیست و بهترین راه برای برگرداندن عشقم کدام است؟

به عبارت دیگر بر اساس مقالات بازگشت به رابطه تا وقتی آخرین تلاش خود را عملی نسازید نمی توانید پرونده ی رابطه ی عاطفی خود را ببندید و همچنان ذهن تان درگیر پیدا کردن تکالیفی است برای ترمیم رابطه شکست خورده می باشد.

توجه داشته باشید وقتی از فردی که هنوز وارد تعهد و مسئولیت پذیری نشده است و همچنان پیرو تمایلات ضمیر ناخودآگاه خود می باشد می خواهیم که به پیش ما برگردد و توقع داریم تحت اراده ی خود بازگردد، درخواست نامربوطی داشته ایم زیرا بر اساس مقالات بازگشت به رابطه دلیل از بین رفته رابطه ریشه در ضمیر ناخودآگاه شخص مورد نظر ما دارد و ربطی به اراده و خواست وی ندارد.

حتی اگر ده ها و صدها دلیل نیز برای ما ارائه دهد باز هم این دلایل، دلایل خودآگاه هستن و ارتباطی با دلیل واقعی ندارد؛ دلیلی که ریشه در ضمیر ناخودآگاه او دارد.(همچنین نگاه کنید به ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده)

اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید با استفاده از لینک زیر مقاله انگلیسی در ارتباط با ایجاد دلتنگی در عشقتان را مطالعه کنید:

How to make your ex miss you during no contact

برگشت دوباره به رابطه قبلی 

اگر به دنبال برگشت به رابطه قبلی و بهترین راه برای برگرداندن عشق هستید بایستی بدانید که ضمیر ناخودآگاه بر اساس تجربیات، آرزوها، نیازها و گذشته اش اطلاعاتی را در خود ذخیره کرده است و براساس این اطلاعات احساسات را برای محافظت از ما ارسال می کند.(همچنین نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

به عبارت دیگر ضمیر ناخودآگاه مثل یک سیستم کامپیوتر است که بر اساس “داده ها” و ” اطلاعات” خود عکس العمل نشان می دهد. مثلا در ضمیر ناخودآگاه ما این اطلاعات برنامه ریزی شده است که بلندی مساوی است با خطر سقوط و مرگ.

در نتیجه وقتی در یک مکان بلند قرار می گیریم ضمیر ناخودآگاه ما با ارسال احساس ترس قصد دارد ما را از این مکان خطرناک دور کند.

برای برگشت به رابطه ی قبلی باید بدانید به صورت کلی “احساس” یک رویداد ناخودآگاه است و از کنترل مستقیم خودآگاه ما خارج می باشد (نگاه کنید به ضمیر ناخودآگاه چیست).

احساساتی از قبیل ترس، وحشت، غصه، افسردگی، شادی و یا عشق همه از ضمیر ناخودآگاه شکل می گیرند و تحت کنترل اراده ی ما نیستند.

در مقالات بازگشت به رابطه و کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوین بینش به صورت کامل با عملکرد و نیازهای ناخودآگاه در برگرداندن فرد مقابل به رابطه آشنا خواهید شد.

در این کتاب به شما توضیح داده می شود چگونه با استفاده از ضمیر ناخودآگاه و به صورت غیر مستقیم بهترین راه برای برگرداندن عشق را به کار گیرید به نحوی که موثر واقع شود.

دوره بازگشت به رابطه

یکی از دوره های عشق، دوره بازگشت به رابطه یا بازگرداندن عشق از دست رفته است.

در این دوره که توسط تیم نوین بینش و با سرپرستی شاهین زند در تلگرام و به صورت آنلاین برگزار می شود به شما آموزش می دهیم چگونه با یادگیری تکنیک های ان ال پی عشق می توانید رابطه تمام شده خود را بر اساس مقالات بازگشت به رابطه، دوباره ساخته و ترمیم کنید.

قبل از شروع این دوره ها شما می توانید مشکل خود را به صورت خلاصه برای تیم نوین بینش توضیح دهید سپس بر اساس توضیحاتتون دوره مورد نیاز به شما معرف می شود. در این ارتباط بر اساس مشکل خاص و منحصر به فرد شما کتابی برای تان ارسال می شود.

تماس فقط از طریق تلگرام و واتس اپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

مطالب مرتبط:

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

بازگشت به رابطه دوستی

احتمال بازگشت مردان به رابطه

نظریه شش درجه جدایی و عشق از دست رفته

شرایط ازدواج مجدد با همسر

دینامیک های مرد و زن

دعا برای برگشتن معشوق از دست رفته به رابطه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

آشتی بعد از جدایی

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی

علت و درمان سرد شدن رابطه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.