no-img
نوین اطلس

دعای قوی برای جلب محبت از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای قوی برای جلب محبت از راه دور
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

دعای قوی برای جلب محبت از راه دور


نوین اطلس دات کام در این مطلب چندین دعای قوی برای جلب محبت از راه دور به شما معرفی می کند. دعا برای جلب محبت پسر از راه دور یکی از این دعاها می باشد که به کمک آن می تواند هر پسری را به خود جذب کنید. طلسم احضار عشق از راه دور باعث می شود عشقتان خیلی زود به سمت شما برگردد.(همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت شوهر)

دعا برای جلب محبت قوی و دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور فرد مورد نظرتان را دلتنگ شما می کند و همین دلتنگی باعث افزایش محبت او نسبت به شما می شود. بیقرار کردن مطلوب از راه دور معشوق را بیقرار شما کرده و طلسم عشق قوی در کنار دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور کمک می کنند بتوانید هر فردی را عاشق خود کنید.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور)

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

برای جلب محبت پسر از راه دور نوین اطلس دات کام پیشنهاد میی کند دعای ذیل را هفت مرتبه بر یک لیوان از آب پاک بخوانید و آن آب را به همه جای خانه بپاشید. همچنین این دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود نگه دارید. به اذن خداوند تبارک و تعالی به زودی محبت پسر مورد علاقه تان جلب می شود و همچنین جلب محبت معشوق اتفاق می افتد:

بسم الله الرحمن الرحیم و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببینکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم یا الله یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله

طلسم احضار عشق از راه دور

طلسم زیر یکی از طلسم های بسیار قوی برای احضار عشق از راه دور می باشد. این طلسم را روی کاغذی بنویسید و در خاک گلدانی دفن کنید. هر روز نام عشق خود را به آبی بخوانید و آب را با گل داخل گلدان بدهید تا خاک نم شود. این طلسم بسیار مجرب است.

بسم الله الرحمن الرحیم (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند)) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان).

دعا برای جلب محبت قوی

استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین. (همچنین نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور

جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور novinatlas.com دعای زیر را پیشنهاد می کند. روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورید. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخوانید و تا ۷ روز بعد یک یک در آتش اندازید. زمانی که سنگ را در آتش می اندازید نام مطلوب را ذکر کنید.

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

برای بیقرار کردن مطلوب از راه دور  سوره مبارکه شوری را در کاغذ بدون خط با گلاب و زعفران بنویسید و در آب حل کند و با آن آب گِل درست کنید و کوزه ای بسازید و سپس در آن کوزه آب بریزید.

سپس این آیه شریفه را بر گلاب بخوانید و بدمید و سپس گلاب را به صورت بمالید. انشاءالله مطلوب شما بیقرار خواهد شد:

«إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّهِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَهٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

طلسم عشق قوی جهت عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

یک طلسم عشق قوی این است که هر روز هفتصد و هشتاد و شش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگویید. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذیل را هفتاد مرتبه تکرار کنید :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخصی که می خواهید عشق شما شود) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

همچنین برای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور ذکر زیر را هر روز هنگامی که به آسمان نگاه کرده و پسر را تصور می کند بخوانید:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

بیشتر بدانید:

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

دعای تسخیر دل برای ازدواج

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

وابسته کردن پسر به خود

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.