no-img
نوین اطلس

دعای برگرداندن همسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای برگرداندن همسر
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

دعای برگرداندن همسر


این مطلب از نوین اطلس دات کام به دعاهای مجرب برای برگرداندن همسر اشاره می کند. یکی از این دعاها دعای برگشت زن طلاق گرفته می باشد. با دعای برگشت همسر به زندگی و دعای احضار همسر می توانید همسر قبلی خود را به زندگی برگردانید و دوباره زندگی مشترکتان را از نو بسازید. دعا برای برگشت از طلاق نیز راه حلی برای رفع طلاق به شما ارائه می دهد. دعای برگرداندن یار و دعای برگشت به خانه عشق قبلی تان را به شما برمی گرداند. همچنین دعای پشیمانی شوهر و ذکر برای بازگشت همسر باعث می شود زندگی و همسر قبلی خود را پس بگیرید.

دعای برگشت زن طلاق گرفته

برای برگشت زن طلاق گرفته به زندگی novinatlas.com تحقیق کرده است دعای زیر بسیار مجرب می باشد. اگر زن زندگی تان را با طلاق از دست داده اید و خواهان برگشت او و شروع دوباره ای هستید این موضوع را با او مطرح کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از صحبت و بعد از صحبت با او این دعا را بخوانید و به صورتش بدمید. زبانش بسته خواهد شد و به زندگی با شما برمی گردد:

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله .

دعای برگشت همسر به زندگی

اگر همسرتان زندگی مشترک را ترک کرده است دعای برگشت همسر به زندگی به شما پیشنهاد می شود. دعای زیر را روی یک تکه کاغذ بنویسید و در محلی که همسرتان می خوابیده یا زیر تخت یا زیر بالشت او قرار دهید. بعد از ۱۵ روز در طرف دیگر کاغذ نیز دعا را بنویسید و همین عمل را تکرار کنید.

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد  بمحبه اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دعای احضار همسر

برای اخضار همسر خود نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما معرفی می کند. این دعا مناسب افرادی است که همرشان چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ فیزیکی دور شده است و می خواهند او را به خود برگردانند. نام همسرتان را در جایی بنویسید و روزی سه بار این دعا را به نیت احضار او بخوانید و به نام همسرتان بدمید. بسیار مجرب است.

بسم الله الرحمن الرحیم و ان امرت خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین (اسم اشخاصی که قهر کرده اند بنویسد) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند) یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین.

دعا برای برگشت از طلاق

اگر همسرتان تصمیم جدی به طلاق گرفته است یا از هم طلاق گرفته اید طلسم زیر را برای برگشت از طلاق انجام دهید. نقش زیر را به دو سنجاق قفلی بخوانید و سنجاق ها را به یکدیگر وصل کنید. سنجاق های وصل شده را در جیب لباس یا جایی که همراه همسرتان باشد، مثلا در ماشین یا محل کار او قرار دهید.

( ح ح ح عدد۷ ه ه ه عدد ۷ لح لح لح عدد۷ ص ص ص عدد ۷ مح مح مح عدد ۷ د د د عدد۷ ۱۱۱ عدد ۷ طه طه طه عدد ۷ لا اله لا لا ضلتی لا لا یا الله عدد ۳ الهم الف محبه کذا و کذا فی حب کذ وکذا فی قلب کذا )

دعای برگرداندن یار

برای برگرداندن یار خود سوره ی آل عمران آیه ی ۱۴ بسیار مجرب است و کاربرد فراوان دارد. برای اینکه یارتان برگردد هر شب وضو بگیرید و به سجده بروید و این آیه را ۱۴۰ مرتبه تکرار کنید. ۱۴ روز این عمل را انجام دهید و نتیجه ی آن را به چشم خود ببینید.

((زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ)) (سوره مبارکه آل عمران، آیه شریفه ۱۴). (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب بازگشت معشوق)

دعای برگشت به خانه

برای برگشت همسر خود به خانه از دعای برگشت به خانه ی زیر بهره ببرید. اگر می خواهید همسرتان دلتنگ خانه و زندگی اش شود و برگردد دعای زیر را به تکه ای صابون بخوانید و با این صابون بر جایی از لباس خود که پنهان باشد اسم همسرتان را بنویسید سپس لباس را بپوشید و با ائ ملاقات کنید و در حین ملاقات خواهان برگشت او به خانه شوید.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای پشیمانی شوهر و بازگشت همسر

برای پشیمانی شوهر از اینکه با شما بد رفتاری کرده یا از لحاظ عاطفی از شما دور شده است دعای پشیمانی شوهر را به شما پیشنهاد می کنیم. عملکرد این دعا ساده است. باید آیات کریمه ی زیر را هر روز ۱۰۰ مرتبه بخوانید و از خدا بخواهید شوهرتان را در مقابل شما به زانو درآورد. این آیات برای بازگشت همسرتان که شما را ترک کرده است نیز کاربرد فراوان دارد.

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای بازگشت همسر

دعای برگرداندن عشق

دعای بازگشت معشوق

پشیمانی مردان بعد از طلاق

چگونه از طلاق جلوگیری کنیم

رجوع بعد از طلاق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.