no-img
نوین اطلس

دعای برگرداندن عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای برگرداندن عشق
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

دعای برگرداندن عشق


وبسایت نوین اطلس یکی از وبسایت های مطرح اینترنتی در زمینه ی بازگرداندن عشق می باشد. در این مطلب نوین اطلس قصد دارد شما را با دعا برای برگرداندن عشق آشنا کند. موضوعاتی که در این مطب به آن می پردازیم شامل طلسم قوی برای برگرداندن معشوق، دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق و دعای برگشتن عشق از دست رفته می باشند.

در مورد خواستگاری که رفته نیز دعا برای برگشتن خواستگار را به شما معرفی می کنیم.  دعا برای بازگشت غایب یکی از دعاهای مربوط به برگشتن عشق می باشد. دعای برگرداندن معشوق از راه دور برای برگشتن معشوقی که از شما دور است کاربرد دارد. همچنین به دعا برای برگشتن شخصی که رفته و طلسم قوی برای بازگشت معشوق اشاره می کنیم.

طلسم قوی برای برگرداندن رابطه با معشوق

اگر می خواهید معشوقتان را به رابطه برگردانید و او را عاشق خود کنید این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است را به غذای او چهارده مرتبه در شب بخوانید و کاری کنید از آن بخورد. سپس ۱۴ مرتبه صلوات بفرستید و نیت کنید معشوقتان برگردد:

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن شخصی که دوستش دارید

برای برگرداندن شخصی که دوستش دارید دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد و به سمت شما برگردد. این دعا بسیار سریع الاجابه بوده و مجرب است.

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعای برگشتن عشق از دست رفته

یکی از دعاهای مجرب برای برگرداندن معشوق به رابطه دعای برگرداندن عشق از دست رفته می باشد. این دعا را روزی ۳ بار به آب بخوانید و آب را روی سر خود بریزید. مجرب است.

وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ

دعا برای برگشتن خواستگار مورد علاقه

اگر خواستگار شما رفته است و می خواهید او را برگردانید دعای برای برگشتن خواستگار زیر را به شما توصیه می کنیم. این دعا را تا ۴۰ روز روزی ۳ بار بعد از هر وعده نماز خود بخوانید و از خدا بخواهید خواستگارتان را برگرداند و شرایط را برای ازدواج شما هموار کند.

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب ……….. (هر کدام که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد) بمحبه ………. ( اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد) . اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم .

دعا برای بازگشت غایبی که باید حاظر باشد

اگر برای بازگشت غایب و شخصی که شما را ترک کرده است به دنبال دعا هستید نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما پیشنهاد می دهد. این دعا امتحان شده است و شخص غایب را در کمترین زمان به شما برمی گرداند. این دعا را به آبی بخوانید و با آن آب روزی یک بار درختی را آب دهید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا

معشوقی را که از شما دور است با چه دعایی برگردانید

آیا می توان معشوقی را که از شما دور است با دعا برگرداند؟ ممکن است بارها این سوال را از خود بپرسید. خبر خوب این است که بله می توانید این کار را انجام دهید و دعای زیر در این زمینه کمک زیادی به شما می کند. آیه ی شریفه ی زیر را به اسم معشوق از دست رفته ی خود را بخوانید و آن را زیر درخت کاجی دفن کنید. این دعا معشوقتان را حتی از راه دور برمی گرداند.

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

دعا برای برگشتن شخصی که رفته و بازگشت معشوق به رابطه با طلسم

برای برگشتن شخصی که رفته دعای زیر بسیار مجرب است. آیه ی شریفه ی زیر را بعد از نماز به حالت سجده بخوانید.

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً واللهُ غَفورٌ رَحیم

دعای زیر نیز برای بازگشت معشوق به رابطه یک دعای بسیار قوی بوده و معشوقتان را طوری طلسم می کند که هیچ وقت از شما جدا نشود. این دعا را در حالی که به حالت دو زانو نشسته اید به مقداری نمک بخوانید و از آن بخورید.

اَللهُمَ لَین لی فلان بن فلان کَما لَینتَ الحَدیدَلِداوود وسَخِرهُ لی کَما سَخَرتَ ریحَ لِسُلَیمان

دقت کنید:

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

دعای بازگشت معشوق

دعا برای بازگشت سریع خواستگار

برگشتن عشق قدیمی

ترمیم رابطه دوستی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.