no-img
نوین اطلس

نذر مجرب برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نذر مجرب برای ازدواج
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

نذر مجرب برای ازدواج


در این مطلب از نوین اطلس دات کام نذرهای مجرب برای ازدواج را معرفی می کنیم. نذر برای ازدواج سریع یکی از این نذرها می باشد.  دعا برای ازدواج موفق را در کنار این نذرها فراموش نکنید. برخی دیگر از این نذرهای مجرب ختم سوره طه برای ازدواج، ختم دعای نادعلی برای ازدواج و ختم سوره مزمل برای ازدواج می باشند. دعا برای ازدواج سریع دختر، دعا برای ازدواج پسران و دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فرد مورد نظر از جمله دعاهایی هستند که در اجابت نذرها کمک می کنند.

نذر برای ازدواج سریع

تنها ذکر دعای معراج است که میتواند ارتباط با خداوند را بدون واسطه صورت دهد . پس خواسته خود را بخواهید از خدای خویش از طریق خواندن دعای معراج در هر لحظه و هر ساعت و در هر جا و مکان و آن چنان که در سوره اسراء آیه ١١٠ و سوره کهف آیه ١٠٩، سوره غافر آیه ۶۰ و سوره اعراف آیه ۲۰۵ آمده است.  برای ازدواج سریع نذر کنید و این آیاتی که معرفی شده است را هر روز یک بار بخوانید.

دعا برای ازدواج موفق

برای ازدواج موفق باید در کنار نذرها از دعای ازدواج موفق استفاده کنید. novinatlas.com به شما پیشنهاد می کند دعای زیر را برای ازدواج موفق با فرد مورد نظر به کار بگیرید. برای ازدواج موفق این دعا را هر روز به مهر خود بخوانید و بر آن سجده کنید و در حالت سجده از خدا بخواهید ازدواجتان را نیک گرداند.

یا مُسَبِّبُ سَبِّب یا مُفَتِّحُ فَتِّح یا مُفَرِّجُ فَرِّج یامُدَبِّرُ دَبِّر یا مُسَهِّلُ سَهِّل یا مُیَسِّرُ یَسِّر یا مُتَمِّمُ تَمِّم بِرحمتک یا ارحم الراحمین

ختم سوره طه برای ازدواج

ختم سوره ی طه برای ازدواج به این صورت است که باید تلاوت سوره را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز حتما حتما حتما از خداوند جل جلاله طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید. اذکار دفع سحر را دائم به کار بندید، چونکه جهت از بین بردن هر گونه بستگی و مانع در کارها بسیار موثر است.
عمل بدانها در روزهای سعد ( یکشنبه و پنج شنبه و جمعه در ساعات اولیه یعنی زمان طلوع آفتاب است) بسیار نیکوست. البته هر زمان دیگری نیز میتوان انجام داد.

ختم دعای نادعلی برای ازدواج

برای ازدواج موفق نوین اطلس دات کام ختم دعای نادعلی را به شما معرفی می کند. این ختم را به این شکل انجام دهید:

۴۰ روز روزهای زوج دو بار و روز های فرد یک بار سوره ی نادعلی را به نیت ازدواج بخوانید. جمعه ها نیز سوره را سه بار بخوانید. خواندن سوره قبل یا بعد از نماز بسیار مجرب است. در این مدت به دیگران نیکی کنید. پشت سر کسی غیبت نکنید و اخلاق نیکو داشته باشید تا دعایتان مورد اجابت قرار گیرد.

ختم سوره مزمل برای ازدواج

هرکس می خواهد ازدواجش سریع و به خیر و نیکی انجام پذیرد ختم سوره ی مزمل را انجام دهد. هر روز هنگام غروب آفتاب سوره ی مزمل را بخوانید و غسل کنید. هنگامی که غسل می کنید دعای زیر را تلاوت کنید.

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین ).

دعا برای ازدواج سریع دختر

نوین اطلس دات کام دعا برای ازدواج سریع و ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج را به شما پیشنهاد می دهد که به شرح زیر است:
برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه زیر که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:
هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

دعا برای ازدواج پسران و دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فرد مورد نظر

آیه شریفه زیر را برای پذیرفتن خواستگاری از طرف دختر دختر بر روی کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید:

“وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ”

خواندن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس هر روز و به طور مدام برای ازدواج پسران توصیه می شود و بسیار مجرب است.

یک دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فرد مورد نظر نیز به شرح زیر است:

خواندن سوره فلق و ناس هر روز به تعداد زیاد و هر مقدار که می توانید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

ختم سوره مزمل برای ازدواج

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق

قانون جذب عشق و ازدواج

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان

همسریابی رایگان بدون ثبت نام



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.