no-img
نوین اطلس

دعای نرم شدن قلب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای نرم شدن قلب
امتیاز 2.80 ( 5 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

دعای نرم شدن قلب


برای نرم شدن قلب دعاهای مجرب زیادی وجود دارد که در این مطلب از نوین اطلس دات کام به آن ها اشاره می کنیم. دعا برای نرم شدن دل ظالم و دعای به رحم آمدن دل برای نرم شدن قلب کسی که شما را اذیت می کند معرفی شده اند وباعث دل رحمی در او می شود. ذکر برای نرم شدن دل نیز ذکری است که دل هر فردی را نسبت به شما نرم می کند.

دعا برای رام کردن افراد و طلسم مطیع کردن افراد کاری می کند هر فردی که از شما سرپیچی می کند و نسبت به شما سرکش است رام و مطیعتان شود. دعای افتادن مهر به دل باعث افزایش مهر و محبت دیگران نسبت به شما می شود. دعا برای مسخر کردن افراد هر فردی را در تسخیر شما در می آورد و در آخر نیز اگر شوهر سنگدلی دارید دعای نرم شدن دل شوهر باعث می شود نسبت به شما مهربان تر باشد.

دعا برای نرم شدن دل ظالم

برای نرم شدن دل ظالمی که به شما ظلم می کند novinatlas.com دعای زیر را پیشنهاد می دهد. هر گاه فردی ظلمیی به شما روا داشت این دعا را به آب خنکی بخوانید و کاری کنید از آن آب بنوشد. خواهید دید که در همان لحظه ظالم نسبت به ظلم خود آگاه شده و از آن دست می کشد.

الله علیه وآله وسلم قال: من قرأها فکانما تصدق علی کل مؤمن ورث میراثاً  و أعطی من الاجر کمن اشتری محراً و بریء من الشرک و کان فی مشیه الله من الذین یتجاوز عنهم.

دعای به رحم آمدن دل

نوین اطلس دات کام برای افرادی که می خواهند دل کسی را نسبت به خود به رحم آورند دعای زیر را استخراج کرده است. برای به رحم آمدن دل کسی که شما را آزار می دهد و تغییر رفتار او آیات زیر را به مقداری گرد هرچیزی بخوانید و وقتی او را می بینید کاری کنید این گرد به او بپاشد. به رحم آمدن دل مطلوب را خیلی زود به چشم خواهید دید.

یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءکُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّکُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَیْکُمْ نُورًا مُّبِینًا ﴿۱۷۴﴾ فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُواْ بِاللّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَیُدْخِلُهُمْ فِی رَحْمَهٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَیَهْدِیهِمْ إِلَیْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا ﴿۱۷۵﴾

دعا برای رام کردن افراد و طلسم مطیع کردن افراد

برای رام کردن فرد سرکش و مطیع کردن فردی که همیشه با شما مخالفت می کند و نمی توانید به هیچ وجه او را راضی کنید دعای زیر را به مقداری شیر بخوانید و هر روز صبح به مدت ۱۳ روز از آن شیر بخورد. این دعا فرد را طلسم شما کرده و کاری می کند از آن به بعد در برابر فرمان های شما مطیع باشد. این طلسم بسیار مجرب است. لطفا در امر حلال استفاده کنید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لا إِلَهَ إِلا هُوَ وَ الْمَلائِکَهُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ قَائِما بِالْقِسْطِ لا إِلَهَ إِلا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلامُ وَ أَنَا الْعَبْدُ الضَّعِیفُ الْمُذْنِبُ الْعَاصِی الْمُحْتَاجُ الْحَقِیرُ أَشْهَدُ لِمُنْعِمِی وَ خَالِقِی وَ رَازِقِی وَ مُکْرِمِی کَمَا شَهِدَ لِذَاتِهِ وَ شَهِدَتْ لَهُ الْمَلائِکَهُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ مِنْ عِبَادِهِ بِأَنَّهُ

دعای افتادن مهر به دل و مسخر کردن افراد

برای افتادن مهر به دل هر روز نیت کنید و ۱۴۲ مرتبه بگویید (یاسین). این ذکر باعث می شود ناپاکی ها از شما زدوده شده و مهرتان در دل هرکس که می خواهید جای بگیرد.

هم چنین برای مسخر کردن افراد و تسخیر دل هر فردی که می خواهید هر روز ۱۰۰ مرتبه بگویید (وَ اَلْقُرانِ اْلحَکیمِ). این ذکر را نیز با نیت پاک و خالص بگویید تا شخص به محبت شما گرفتار شود و قلب و روحش را به شما بسپارد.

دعای نرم شدن دل شوهر

اگر شوهرتان بدخلقی می کند و به شما سخت می گیرد برای پایان دادن به این سخت گیری ها دعای نرم شدن دل شوهر را به کار بگیرید. دعاها و اذکار زیادی در این زمینه وجود دارد که پر کاربردترین و مجرب ترین آن ها را در این مطلب آورده ایم. این ذکر را بخوانید و به لباسی که می پوشید بدمید. هربار که شوهرتان بدخلقی می کند او را به آغوش بکشید و می بینید که چگونه دلش نسبت به شما نرم خواهد شد:

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای نرم شدن قلب

دعای تسخیر دل

طلسم تسخیر افراد

چگونه مرد را به رابطه برگردانیم

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.