no-img
نوین اطلس

دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فرد مورد نظر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فرد مورد نظر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فرد مورد نظر


در این مطلب از نوین اطلس دات کام می خواهیم چندین دعای سریع الاجابه برای ازدواج با فرد مورد نظر را به شما معرفی کنیم. طلسم ازدواج با شخص مورد نظر یکی از دعاهایی می باشد که فرد مورد نظر شما را طلسم می کند. دعا برای ازدواج سریع با معشوق و دعا برای ازدواج سریع دختر باعث می شود خیلی زود به خانه ی بخت بروید. دعا برای ازدواج موفق از دعاهای مجربی است که کمک می کند به خوشبختی برسید و ختم دعای نادعلی برای ازدواج نیز یک ختم مجرب برای بخت گشایی می باشد.

طلسم ازدواج سریع با معشوق مورد نظر

برای ازدواج سریع با شخص مورد نظر امام صادق (ع) میفرمایند که ذکر لا حول و لاقوه الا بالله را  هر روز ۱۰۰۰ مرتبه بخوانید.  همچنین برای استجابت سریع دعا بهتر است که این عمل را سه روز ادامه دهید و آن را ورد زبان سازید. مجرب است.

برای ازدواج با معشوق خود نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند پس از نماز صبح بیست و پنج مرتبه سوره مبارکه فتح را بخوانید و سه روز این عمل را ادامه دهید. بهتر است از روز چهارشنبه شروع کنید و سه روز (چهارشنبه پنجشنبه و جمعه ) ادامه دهید. قطعا به حاجت می رسید. مجرب است.

دعا برای ازدواج سریع دختر

برای ازدواج سریع دختر  هر روز سوره مبارکه جمعه را هشت بار به همان نیت بخوانید و به صورت دختر بدمید. سپس کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار کنید.

در روز جمعه آیه شریفه ۲۹ از سوره فاطر را در کاغذ بدون خط بنویسید و با خود به همراه داشته باشد و با آن نماز بخوانید.

إنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً

دعا برای ازدواج موفق

برای ازدواج موفق novinatlas.com پیشنهاد می کند سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز جعفر طیار به جاى آورید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال روز جمعه آمده است). این عمل که مورد توجه بزرگان دین بوده، در استجابت دعا بسیار مؤثر است.

سپس در شب جمعه غسل کنید (غسل مستحبى) و بعد از نیمه شب، نماز امام زمان (عج) را بخوانید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال شب جمعه آمده است).

همچنین در هر شبانه روز، یک بار زیارت عاشورا و دعاى توسل را با توجه کامل به نیت این حاجت قرائت کنید.

ختم دعای نادعلی برای ازدواج

ختم دعای نادعلی یکی از ختم های بسیار قوی و مجرب برای ازدواج می باشد. این دعا را روز های پنج شنبه رو به قبله بنشینید و بعد از نماز عشا دعا را بخوانید.

سپس صبح روز جمعه هزار مرتبه ذکر «اَسْتَغفرالله» ویکصد مرتبه ذکر (الحَمْدُللهِ رَبِّ العٰالَمین) را بخوانید و سپس چهارده مرتبه صلوات بفرستید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای ازدواج سریع

دعای راضی شدن خانواده پسر برای ازدواج

دعا برای درست شدن ازدواج

ازدواج با عشق قدیمی

طریقه خواندن نماز جعفر طیار برای ازدواج

جذب پسر برای ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.