no-img
نوین اطلس

دعای قوی برای تسخیر قلب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای قوی برای تسخیر قلب
امتیاز 3.00 ( 4 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

دعای قوی برای تسخیر قلب


در این مطلب نوین اطلس دات کام چند دعای قوی و مجرب برای تسخیر قلب به شما معرفی می کند. آموزش طلسم تسخیر قلب یکی از طلسم ها و دعاهای تسخیر قلب را به شما یاد می دهد. دعای تسخیر قلب از راه دور باعث می شود دل معشوق را حتی با فاصله ی زیاد به دست آورید. دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج و طلسم تسخیر افراد فرد مورد نظر شما را چنان تسخیر می کند و قلب او را در دست می گیرید که با شما ازدواج خواهد. برای تسخیر قلب مرد، نماز تسخیر قلب و ختم آیه الکرسی برای تسخیر قلب معرفی شده است.

آموزش طلسم تسخیر قلب

برای تسخیر قلب هر شخصی که باشد نوین اطلس دات کام طلسم زیر را به شما آموزش می دهد:

در آیه شریفه «رسل الله» در بین دو الله این دعا را بخوانید و پس از اتمام، شروع به خواندن کنید تا سوره تمام شود .

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شده الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن محمداً عبده و رسوله .

دعای تسخیر قلب از راه دور برای ازدواج

برای تسخیر قلب معشوق از راه دور و برای ازدواج با ایمان واعتقاد قلبی اگر این ذکرها را به مدت یک هفته بگویید به هر حاجتی خواهید رسید.

شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (یا حی یا قیوم)
یکشنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (ایاک نعبد و ایاک نستعین)
دوشنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (سبحان الله و الحمد لله)
سه‌شنبه؛ ۱۰۰۰مرتبه: (یا الله یا رحمن)
۴شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (حسبی الله و نعم الوکیل)
پنج‌شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (یا غفور یا رحیم)
جمعه؛ ۱۰۰۰ مرتبه:( یا ذالجلال و الاکرام)

سپس بعد از خواندن ذکر جمعه ۱۰۰ صلوات بفرستید و هر جمعه ۱۰۰ صلوات را تکرار کنید .

طلسم تسخیر افراد

درکتاب من لا یحضره الفقیه از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است که؛ برای تسخیر افراد با توکل به خدای مهربان و با اخلاص۳ روز ،۴ شنبه ، ۵شنبه، جمعه روزه بگیرید که سپس در روز جمعه غسل کنید و با لباس نو و تمیز در پشت بام دو رکعت نماز به نیت حاجت روایی بخوانید و دستها را به سوی آسمان دراز کنسد و بگویسد:

اللَّهُمَ‏ إِنِّی‏ حَلَلْتُ‏ بِسَاحَتِکَ‏ لِمَعْرِفَتِی‏ بِوَحْدَانِیَّتِکَ وَ صَمَدَانِیَّتِکَ‏ وَ أَنَّهُ لَا قَادِرَ عَلَى حَاجَتِی غَیْرُکَ وَ قَدْ عَلِمْتُ یَا رَبِّ أَنَّهُ کُلَّمَا تَظَاهَرَتْ نِعْمَتُکَ عَلَیَّ اشْتَدَّتْ فَاقَتِی إِلَیْکَ وَ قَدْ طَرَقَنِی هَمُّ کَذَا وَ کَذَا وَ أَنْتَ بِکَشْفِهِ عَالِمٌ غَیْرُ مُعَلَّمٍ وَاسِعٌ غَیْرُ مُتَکَلِّفٍ‏ فَأَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذِی وَضَعْتَهُ عَلَى الْجِبَالِ فَنُسِفَتْ‏ وَ وَضَعْتَهُ عَلَى السَّمَاءِ فَانْشَقَّتْ وَ عَلَى النُّجُومِ فَانْتَثَرَتْ وَ عَلَى الْأَرْضِ فَسُطِحَتْ وَ أَسْأَلُکَ بِالْحَقِّ الَّذِی جَعَلْتَهُ عِنْدَ مُحَمَّدٍ وَ الْأَئِمَّهِ ع وَ تُسَمِّیهِمْ إِلَى آخِرِهِمْ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَیْتِهِ وَ أَنْ تَقْضِیَ حَاجَتِی وَ أَنْ تُیَسِّرَ لِی عَسِیرَهَا وَدتَکْفِیَنِی مُهِمَّهَا فَإِنْ فَعَلْتَ فَلَکَ الْحَمْدُ وَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَلَکَ الْحَمْدُ غَیْرَ جَائِرٍ فِی حُکْمِکَ وَ لَا مُتَّهَمٍ فِی قَضَائِکَ وَ لَا حَائِفٍ فِی

سپس به سجده بروید و بگویید:

اللَّهُمَّ إِنَّ یُونُسَ بْنَ مَتَّى عَبْدَکَ دَعَاکَ فِی بَطْنِ الْحُوتِ وَ هُوَ عَبْدُکَ فَاسْتَجَبْتَ لَهُ‏ وَ أَنَا عَبْدُکَ أَدْعُوکَ فَاسْتَجِبْ لِی ثُمَّ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع- لَرُبَّمَا کَانَتِ الْحَاجَهُ لِی فَأَدْعُو بِهَذَا الدُّعَاءِ فَأَرْجِعُ وَ قَدْ قُضِیَت‏ تا برنگشته حاجتش روا میشود. ان شاء الله .

ختم آیه الکرسی برای تسخیر قلب

novinatlas.com دریافته است ختم آیه الکرسی برای تسخیر قلب بسیار مجرب می باشد و کاربرد فراوان دارد. شیوه ی ختم آیت الکرسی برای تسخیر قلب به شکل زیر است:

اگر روز پنجشنبه چهل مرتبه آیه الکرسی را تا (هو العلی العظیم ) بخوانید و سپس با گلاب و زعفران آیه الکرسی را بر روی یک کاغذ بدون خط بنویسید و به سمت راست لباس خود سنجاق کنید به اذن خداوند تبارک و تعالی محبت هر فرد نسبت به شما افزایش پیدا می کند و می توانید قلب او را تسخیر کنید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

دستوری برای تسخیر قلب مرد

برای تسخیر قلب مرد دستور زیر یک دستور امتحان شده و کارآزموده است و تاثیر فروان دارد. اگر میخواهید مرد خود را جذب خانه کنید به گونه ای که به شدت وابسته ی شما شده و از شما جدا نشود این دستور را امتحان کنید:

پدر ابتدا در صبح روز جمعه هزار مرتبه «اَسْتَغفرالله» و یکصد مرتبه (الحَمْدُللهِ رَبِّ العٰالَمین) را بخوانید و سپس چهارده مرتبه صلوات بفرستید. در پایان دست ها را برای دعا بلند کنید (کف دست ها به سمت آسمان باشد) و از خداوند تبارک و تعالی طلب حاجت کنید . در استجابت دعا مجرب و فوری است.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

تسخیر قلب مردان

به دست آوردن کلید قلب مرد

دعای عاشق کردن مرد

ختم آیه الکرسی برای تسخیر قلب

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.