no-img
نوین اطلس

ختم آیه الکرسی برای تسخیر قلب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ختم آیه الکرسی برای تسخیر قلب
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

ختم آیه الکرسی برای تسخیر قلب


در این مطلب از وبسایت نوین اطلس دات کام چندین ختم مجرب دعای آیت الکرسی را برای تسخیر قلب معشوق به شما معرفی می کنیم. این ختم ها را می توانید با توجه به کاربرد آن ها همزمان یا جدا جدا انجام دهید. ختم ایه الکرسی برای ازدواج که کاربرد آن ازدواج با فرد مورد نظر می باشد معرفی شده است. ختم ابجدی آیت الکرسی و طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت را شرح داده ایم. ختم سه روزه ایه الکرسی یک ختم مجرب است که در سه روز انجام می شود. طلسم ایت الکرسی برای گرفتن حاجت های مختلف و ختم آیت الکرسی به عدد اسم نیز از موضوعات این مطلب می باشد. طریقه ختم هفت روزه آیه الکرسی را شرح می دهیم و خواص آیه الکرسی برای گشایش بخت را نیز معرفی خواهیم کرد.

ختم ایه الکرسی برای ازدواج

برای ازدواج با فردی مناسب ختم آیت الکرسی به شکل زیر بسیار مجرب است:

روز اول ماه قمری یک صلوات و یک آیه الکرسی
روز دوم ماه دوصلوات و دوتا آیه الکرسی
روز سوم ماه سه صلوات و ۳ تا آیه الکرسی


به همین شکل  به ترتیب روزها بر تعداد صلوات و آیه الکرسی ها اضافه می شود تا روز آخر ماه. که اگر ماه قمری ۲۹ روز باشد ۲۹ صلوات و ۲۹ آیه الکرسی و اگر ماه ۳۰ روزه باشد ۳۰ صلوات و ۳۰ آیه الکرسی می شود.

ختم ابجدی آیت الکرسی

نوین اطلس دات کام دریافته است ختم ابجدی آیت الکرسی یکی از سریع ترین و مجرب ترین ختم ها برای حاجت گرفتن می باشد. اگر می خواهید خیلی زود به حاجت خود برسید به صحرایی بروید که کسی نباشد و خطی دور خود بکشید و رو به قبله با تواضع بنشینید و ۷۰ بار آیه الکرسی را بخوانید . بدون شک در آن روز حاجات شما بر آورده شود . این کار تجربه شده است و شکی در آن نیست.

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.

امام علی (علیه السلام) فرمودند: هرگاه یکی از شما اراده حاجتی کند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آل عمران ( آیه ۱۹۰تا آخر) و آیه الکرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا که در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.

طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت

یک طریقه ی ختم آیت الکرسی برای حاجت گرفتن به شرح زیر است:

ابتدا ۲۵ بار آیه الکرسی را بخوانید و آخر هر دفعه ۱۰۰ بار ذکر «یا عزیز» را تکرار کنید.

بعد از این که ۲۵ بار خواندن آیه الکرسی تمام شد ۹ مرتبه سوره «قدر» را بخوانید.

بعد از آن ذکر «یا طا طو طوت» را با جوهر مشکی یا زعفران بر کف دست چپ خود بنویسید (دقت کنید که حرف واو در این ذکر تو خالی باشد).

ختم سه روزه و طلسم آیه الکرسی

ختم سه روزه آیه الکرسی به این شکل است که باید سه روز متوالی هنگام طلوع آفتاب و قبل از آن که با کسی حرف بزنید رو به قبله قرار بگیرید و ۱۱ بار آیه الکرسی را بخوانید و در بین دو حرف «ع» اصطلاح «یَشْفَعُ عِنْدَهُ» حاجت خود را بخواهید.

طلسم آیت الکرسی این است که هر کسی آیت الکرسی را بنویسد و در مزرعه دفن کند برکت زیادی خواهد داشت زیرا آیت الکرسی پنجاه کلمه است و در هر کلمه پنجاه برکت وجود دارد.

آیت الکرسی به عدد اسم

آیت الکرسی به عدد اسم برای جلب محبت و تسخیر قلب بسیار مجرب است. اگر دوست دارید که محبت کسی را جلب خودتان بکنید در شب جمعه دو رکعت نماز به صورت زیر بخوانید:

در هر رکعت بعد از سوره حمد به عدد اسم آیه الکرسی و ۱۱ مرتبه سوره توحید را بخوانید.

وقتی که نمازتان تمام شد ۷ بار بگویید:

«یا مقلب القلوب و الأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر»

(به جای فلان، اسم شخص مورد نظرتان را بگویید)

طریقه ختم هفت روزه آیه الکرسی

novinatlas.com دریافته است ختم هفت روزه آیت الکرسی یکی از ختم های مجرب برای تسخیر قلب و به دست آوردن دل معشوق می باشد. طریقه ی این ختم به شکل زیر است:مجرب آیت الکرسی را بخوانید و بعد از آن به سجده بروید و آیه ی زیر را تلاوت کنید:

۷ روز روزی ۳ بار قبل و بعد از نماز دعای

عَزَیِمَهِ علیکَ بِعَزیمَهِ الله وَ عَزِیمَهِ رَسُوِلِهِ وَ عَزِیمَهِ رَسُولِهِ وَ عَزِیمَهِ سُلِیمان بن داوود وَ عَزِیِمَهِ علیّ امیرالمُومنین (ع) وَ الاَئِمّهِ مِن بَعِدِهِ تَنَحّتَ عَن طَریقِنا وَ لَم تُوِذِنِا فَانّا نُوذیکَ

خواص آیه الکرسی برای گشایش بخت

یکی از خواص بسیار زیاد آیت الکرسی گشایش بخت دختران و پسران می باشد. به این منظور می توانید آیت الکرسی را ۱۵ بار بر آبی بخوانید و آب را روی سر دختر یا پسر بخت بسته بریزید و نیتتان بخت گشایی باشد. سپس دختر یا پسر این آیه ی شریفه را ۳۰۰ بار تلاوت کند:

وَ اذ جَعَلنَا البَیتَ مَثابَهً لِلناسِ وَ امناً وَ وَ اتّخِذُوا مِن مَقامِ اِبراهیمَ مُصَلّی وَ عَهدنا اِلی اِبراهیمَ وَ اِسماعیل اَن طهّراً بَیِتَی للِطّائِفینَ وَ العاکِفینَ وَ الرّکّعِ السّجُود

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

طلسم تسخیر افراد

نماز تسخیر قلب

دعا برای تسخیر قلب دیگران

تسخیر قلب مردان

نماز بخت گشایی

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.