no-img
نوین اطلس

دعای یافتن همسردلخواه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای یافتن همسردلخواه
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

دعای یافتن همسردلخواه


ممکن است افراد زیادی به دنبال راهکارهایی برای یافتن همسر دلخواه خود باشند. نوین اطلس دات کام بهره مند شدن از دعاهای مجرب را به شما پیشنهاد می کند. اگر می خواهید همسرتان زیبا باشد دعا برای یافتن زن زیبا به شما پیشنهاد می شود. دعا برای یافتن همسر باتقوا نیز شما را به همسری نیکو و باتقوا می رساند.

برای دخترانی که خواستگار ندارند دعای شوهر دار شدن و دعا برای آمدن خواستگار خوب و ازدواج پیشنهاد می شود. دعای قنوت برای ازدواج و دعا برای رسیدن به همسر دلخواه از دیگر دعاهای مجرب برای ازدواج و پیدا کردن همسر دلخواه می باشند. اگر می خواهید عشق و نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کنید دعا برای پیدا کردن عشق معرفی شده است.

دعا برای یافتن زن زیبا

بسیاری از پسرها و مردها دوست دارند زن زیبایی داشته باشند . دعا برای یافتن زن زیبا هر مردی را در این زمینه کمک می کند. novinatlas.com دعای زیر را برای یافتن زن زیبا برای شما گردآوری کرده است. اگر می خواهید زن زیبایی داشته باشید هر شب قبل از خواب این دعا را ۵ بار به مخلوط آب و عسل بخوانید و از ان بخورید.

” اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَه و لا آخِذ اِلاّ ما مَنَنْتَ و اَعْطَیْتَ”

دعا برای یافتن همسر باتقوا

برای یافتن همسر با تقوا و صالح دعای زیر بسیار مجرب است. این دعا را هر بار که به خواستگاری می روید یا خواستگاری برای شما می آید به خوراکی بخوانید تا بخورد. اگر طرف مقابل صالح و با تقوا باشد شرایط ازدواج هموار خواهد شد.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا­الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی‏.

دعای شوهر دار شدن و دعای قنوت برای ازدواج

برای شوهردار شدن دعای «بند ۵۹/جوشن کبیر/مفاتیح الجنان» را با زعفران در بشقاب چینی بنویسید و بشویید و سپس در شربت بریزید ودر مجلس خواستگاری به خواستگار خود بدهید تا بخورد ان شاءالله شرایط برای ازدواجتان فراهم خواهد شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم.یا حبیب من لا حبیب له…(تا) خلصنا من النار یارب»

دعای قنوت برای ازدواج نیز به این شکل است که هر شب دستان خود را به حالت قنوت بالا ببرید و نیت کنید و ۱۰۸ بار “یا آخر” بگویید.

دعا برای آمدن خواستگار خوب و ازدواج

برای آمدن خواستگار خوب و ازدواج ابتدا یک مربع در وسط کاغذی می کشیم واسم چهار ملک مقرب را چهار گوشه ی آن می نویسیم:

( جبرائیل ، میکائیل ، عزرائیل ، اسرافیل )
و در وسط آ ن مقداری نمک می ریزیم و کاغذ را روی یک نان درسته قرار می دهیم ونان را روی یک سفره یا دستمال نو گذاشته ودر هنگام خواندن نماز، سفره را جلوی جانماز پهن می کنیم وشروع به خواندن نماز می کنیم. سپس به نیتی که داریم دو رکعت نماز حاجت توسل به علی ابن ابیطالب(ع) ومثل نماز صبح می خوانیم بعد از سلام نماز ۱۱۰ مرتبه می گوییم:«یا الله ادرکنی،یا علی ادرکنی» و ۱۱۰ مرتبه صلوات می فرستیم وسفره نان را جمع می کنیم وزیر بالش دختر قرار می دهیم. بسیار مجرب است.

دعا برای رسیدن به همسر دلخواه و پیدا کردن عشق

برای رسیدن به همسر دلخواه خود هر شب ۱۶۵ صلوات برای حضرت زهرا بفرستید  و ذکر یا لیطف را شب ها بعد از نماز ۱۲۹ مرتبه به مدت ۴۰ شب بگویید. همچنین برای پیدا کردن عشق خود می توانید بعد از آن ۵ بار آیات اول و دوم سوره ی فتح را تلاوت کنید. ذکر الصمد را هم زیاد تکرار کنید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای همسر خوب

دعا برای آمدن خواستگار خوب و ازدواج

دعای بخت گشایی مجرب

چگونه همسر دلخواهم را بیابم

ازدواج با مرد دلخواه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.