no-img
نوین اطلس

طلسم جذب خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم جذب خواستگار
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

طلسم جذب خواستگار


این مطلب از نوین اطلس دات کام برای دخترانی که خواستگار ندارند نوشته شده است. اذکار قرآنی در قسمت ذکر جذب خواستگار معرفی شده اند. دعا برای جلب خواستگار زیاد را برای زیاد شدن خواستگارهایتان استفاده کنید. دعای جلب محبت خواستگار زمانی کاربرد دارد که احساس می کنید خواستگارتان حسی نسبت به شما ندارد و شما می خواهد مهر و محبت او را نسبت به خود افزایش دهید.

دعا برای سریع آمدن خواستگار برای تسریع در جذب خواستگار و امر ازدواج کاربرد فراوان دارد. جذب خواستگار در جلسه اول کاری می کند که خواستگار شما در همان جلسه ی اول از شما خوشش بیاید و ازدواجتان با او قطعی شود. دعا برای آمدن خواستگار خوب و دعا برای دختری که خواستگار ندارد نیز به دختران دم بخت کمک می کنند خواستگارهای خوب بیشتری داشته باشند.

ذکر جذب خواستگار

برای جذب خواستگار خوب ذکر یا لطیف بسیار مجرب و موثر است. در روایات آمده است دختر خانمی که می خواهد خواستگار خوب داشته باشد هر روز بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه ذکر یا لطیف را بگوید. ذکر دیگری که به دختر خانم ها کمک می کند خواستگار بیشتری جذب کنند ذکر یا عزیز می باشد. هر روز ۱۰۰۰ بار این ذکر را تکرار کنید تا نزد دیگران عزیز و محبوب شمرده شوید و خواستگارهای بیشتری جذب کنید.

دعا برای جلب خواستگار زیاد

اگر دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایش نیامده و به خانه بخت نرفته است، novinatlas.com دریافته می تواند برای جلب خواستگار زیاد و گشایش بخت خود به مدت چهل روز  بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن  (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

دعای جلب محبت خواستگار

برای جلب محبت خواستگار و ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای زیر را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسید و در جیب خود به همراه داشته باشید. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج صورت می گیرد..

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین )

به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرتان را بنویسید.

دعا برای سریع آمدن خواستگار

برای سریع آمدن خواستگار و تسریع در امر ازدواج آیه ۳۲ سوره ی نور را هر روز به وقت هر اذان بخوانید:

وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

همچنین نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند برای استجابت دعا و سریع تر آمدن خواستگار در کنار آیه ی شریفه ی بالا آیه ی زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و گلاب را بخورید:

وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ

جذب خواستگار در جلسه اول

برای جذب خواستگار در جلسه ی اول، یعنی داماد در همان جلسه ی اول به شما علاقه مند شده و هیچ بهانه ای برای ازدواج با شما نداشته باشد آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و در جلسه ی خواستگاری بر گردن خود آویزان کنید:

  1. سوره فتح آیات ۱ و ۲
  2. تمام سوره نصر

با این کار در همان جلسه ی اول داماد شما را به همسری انتخاب می کند و امر ازدواجتان بسیار آسان و سریع خواهد شد.

دعا برای آمدن خواستگار خوب

اگر دخترانی هستند که هیچ خواستگار خوبی ندارند و نمی توانند فردی را برای ازدواج انتخاب کنند آیه ی ۷۴ سوره ی فرقان برای آمدن خواستگار خوب بسیار مجرب و مکرم است. برای آمدن خواستگار خوب این آیه شریفه را همیشه در اوقات مختلف علی الخصوص قنوت نماز و سجده بعد از نماز بخوانید. در مدتی که این دستور را انجام می دهید از چشم نا محرم دور باشید و عفت خود را حفظ کنید. آیه به شرح زیر است:

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

دعا برای دختری که خواستگار ندارد

برای دختری که خواستگار ندارد قرآن ختم کنید و به محضر حضرت نرجس خاتون هدیه کنید و در هنگام ختم دعای زیر را روی پارچه ی سفید بنویسید و حلقه ای بین آن قرار دهید و این پارچه را همراه خود داشته باشید.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

آموزش جذب مردان

عامل جذب مردان

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

دعا برای جلب خواستگار زیاد

دعا برای پسندیده شدن دختر

سوره قران برای امدن خواستگار

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان

همسریابی رایگان بدون ثبت نام



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.