no-img
نوین اطلس

دعای قرآنی برای آمدن خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای قرآنی برای آمدن خواستگار
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

دعای قرآنی برای آمدن خواستگار


در این مطلب از نوین اطلس دات کام به دعاهای قرآنی برای دخترانی که خواستگار ندارند برای آمدن خواستگار می پردازیم. دختری که خواستگار ندارد می تواند از دعا برای آمدن خواستگار مناسب بهره ببرد. دعا برای آمدن خواستگار برای دختر معرفی می کنیم که بسیار مجرب است. برای دخترانی که برای امر ازدواج عجله دارند دعا برای سریع آمدن خواستگار  باتقوا و دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه معرفی شده است.برای تسریع در امر ازدواج به دعا برای آمدن خواستگار خوب و طلسم جذب خواستگار اشاره می کنیم.

دعای قرآنی مجرب برای سریع آمدن خواستگار باتقوا

برای آمدن خواستگار مناسب دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهید.

برای سریع آمدن خواستگار روزی دو مرتبه سوره ی یس و ۴۰ مرتبه حمد بخوانید و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهید و هر روز بگویید به حق علی و فاطمه بر شما خواستگار و همسری خوب برایم بفرست. این دعا بسیار مجرب است.

سوره ی قرآن برای آمدن خواستگار برای دختر

سوره ی قرآن برای آمدن خواستگار برای دختر سوره ی آل عمران می باشد. روزی ۱۱۰ مرتبه آیه ۹ سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخوانید و سپس این ذکر را بگویید:

اجمع بینی و بین زوج المومن

ختم برای آمدن خواستگار مورد علاقه دختر 

یکی از ختم های مجرب برای آمدن خواستگار مورد علاقه ی دختر ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه می باشد. بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر است. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات بگویید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت کنید و به به اطراف خود بدمید و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بگویید. ( این ذکر را کامل بگویید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخوانید و بعد از نماز، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهید و صد مرتبه صلوات بگویید و ختم را تمام کنید.

دعای عجیب برای جذب و به دست آوردن خواستگار خوب 

برای جذب خواستگار خوب نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود) قبل از گذاردن نوشته در داخل کوزه، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید. بسیار مجرب است.

یک طلسم و دعای خیلی خوب برای به دست آوردن خواستگار ختم صلوات است. ختم صلوات چهارده هزار مرتبه درچهل روز روزی سیصد و پنجاه بار را بردارید تا خواستگار شما بسیار افزایش پیدا کند.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

روش جذب خواستگار مناسب

دعا برای درست شدن خواستگاری

دعا برای جلب خواستگار زیاد

دعا برای سریع آمدن خواستگار

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.