no-img
نوین اطلس

دعا برای خوشبختی در ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای خوشبختی در ازدواج
امتیاز 3.67 ( 9 رای )
zip
تیر ۲۷, ۱۳۹۷

دعا برای خوشبختی در ازدواج


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعا برای خوشبختی در ازدواج را به شما معرفی می کنیم. دعاهایی که در این مطلب به شما معرفی می شود دعا برای خوشبخت شدن و دعا برای خوشبختی در زندگی می باشد. همچنین دعا برای خوشبختی دختر و ذکر خوشبخت شدن برای خوشبختی دخترانی که دم بخت هستند و یا تازه ازدواج کرده اند معرفی می شود. اگر می خواهید ازدواج موفقی را تجربه کنید دعا برای ازدواج موفق را بخوانید.

ختم دعای نادعلی برای ازدواج نیز برای افرادی خوب است که می خواهند راه ازدواجشان هموار شود. دعا برای خوشبختی زن و شوهر باعث ایجاد عشق و محبت و آسان تر شدن مشکلات و در نتیجه خوشبختی زن و شوهر می شود. برای دختری که ازدواج او دیر شده است و قصد دارد سریع تر ازدواج کند دعا برای ازدواج سریع دختر گردآوری شده است.

دعا برای خوشبخت شدن و خوشبختی در زندگی 

برای خوشبخت شدن و داشتن بخت نیکو آیت الکرسی دعایی بسیار مجرب است. novinatlas.com پیشنهاد می کند برای خوشبخت شدن هر روز ۷۰ مرتبه آیت الکرسی بخوانید تا ان شاءالله مشکلات شما حل شود و خوشبخت شدن را تجربه کنید.

همچنین سوره ی اخلاص برای خوشبختی در زندگی بسیار مجرب است. در کنار ۷۰ مرتبه آیت الکرسی در روز اگر ۷۰ مرتبه سوره ی اخلاص را تلاوت کنید خوشبختی در زندگی برای شما تضمین خواهد شد. سعی کنید هنگام قرائت سوره های قرآنی وضو داشته باشید و هنگامی که این ختم مجرب را انجام می دهید خود را از گناه و کارهای ناپاک دور نگه دارید.

دعا برای خوشبختی دختر و ذکر خوشبخت شدن

برای خوشبختی دختر سوره ی شریفه ناس کاربرد سریع و قوی دارد. نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند برای خوشبختی دختر سوره ی ناس را در سه پارچه ی روشن بنویسید و این پارچه ها را در سه جایی که دختر زیاد در آن حضور دارد قرار دهید. (مثلا محل کار و اتاق خواب و خانه ی او یا خانه ی کسی که زیاد رفت و آمد دارد). در کنار آن دختر باید روزی سه بار صبح و ظهر و شب و در هر وعده سه مرتبه سوره را تلاوت کند.

برای خوشبخت شدن ذکر سوره ی فلق بسیار مجرب است. این سوره را هر روز ۱۰ بار بخوانید. بعد از هربار قرائت سوره ذکر “یا حلیم” را ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید. این کار را هم قبل از ازدواج و هم بعد از ازدواج تا می توانید انجام دهید. هم خود دختر و هم مادر دختر می تواند این عمل را انجام دهد و نتیجه را به چشم ببیند.

ختم دعای نادعلی برای ازدواج موفق و دعا برای خوشبختی زن و شوهر

ختم دعای نادعلی برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن در زندگی از ختم های بسیار ساده اما با کاربرد فروان است. کافی است این دعا را یک بار بعد از نماز صبح و یک بار بعد از نماز عشا بخوانید.

برای خوشبختی زن و شوهر شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورید و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ مرتبه قرائت کنید. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می کنید این دعا را بخوانید:

«اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.» یا در صورتی که مرد است بگوید: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحبها وترضى عنها.»

دعا برای ازدواج سریع دختر

برای ازدواج سریع دختر دعای زیر به شما پیشنهاد می شود. برای استجابت سریع دعا آن را به حریر سبز بخوانید و حریر را به دست خود ببندید. اجازه دهید حریر سبز ۴۰ روز در دست شما باشد و در روز آخر آن را در حنا آغشته کنید و حنا را به کف دست خود بمالید. وقتی اثر حنا از دستتان رفت این کار را دوباره تکرار کنید. در کمتر از ۱ سال مقصود حاصل شود و دختر ازدواج کند.

«اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک»

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای درست شدن ازدواج

دعای ازدواج سریع

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق

راز خوشبختی در زندگی زناشویی

زندگی زناشویی عاشقانه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.