no-img
نوین اطلس

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه
امتیاز 4.50 ( 4 رای )
zip
تیر ۲۶, ۱۳۹۷

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه


برای رسیدن به شخص مورد علاقه ی خود در کنار تلاش می توانید از دعاهای مجرب بهره ببرید. اگر می خواهید با طرف مقابلتان ازدواج کنید دعای آمدن شخص مورد نظر به خواستگاری به شما کمک می کند. دعای رسیدن به معشوق فوری به شما کمک می کند خیلی زود به عشق زندگی خود برسید. دعای جذب پسر مورد علاقه و دعا برای رسیدن به دختر مورد علاقه از دعاهایی است که هم برای پسران و هم برای دختران گردآوری شده است. اگر رویای ازدواج با معشوق خود را دارید طلسم ازدواج با شخص مورد نظر، جادو برای ازدواج با معشوق ودعا برای ازدواج سریع با معشوق به شما پیشنهاد می شود. دعا برای تسخیر قلب از راه دور نیز باعث می شود دل معشوق خود را به دست آورید به گونه ای که فقط شما را بخواهد.

دعای آمدن فرد مورد علاقه به خواستگاری

برای آمدن فرد مورد علاقه به خواستگاری دعای زیر را هر روز هنگام قنوت در نماز خود ۳ بار بخوانید سپس دست را به نیت فرد مورد علاقه به صورت خود بکشید و نماز را ادامه دهید. بسیار مجرب است و کاربرد فراوان دارد.

رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

دعای برای بهم رسیدن با عشقتان

برای بهم رسیدن با عشقتان نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند آیه شریفه زیر را ۹۰ مرتبه روی کاغذ کاهی با قلم مشکی بنویسید:

(فسیکفیکهم الله وهو السمیع العلیم)

و در انتها، حاجت خود را که رسیدن به عشقتان است بنویسد:

ألقوا محبه ….. فى قلب…… (ابتدا نام طالب و سپس نام مطلوب را بنویسد)

آیه ای برای جذب پسر مورد علاقه

برای ایجاد مهر و محبت خود در پسر مورد علاقه تان و جذب او برای ازدواج اسم پسر مورد علاقه را روی برگه ای بنویسید. سپس آیه ی زیر را به سنگی بخوانید و سنگ را روی برگه بگذارید و برگه را دور آن بپیچید. آن را در جایی که پسر مورد علاقه تان زیاد رفت و آمد می کند قرار دهید.

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

دعای قرآنی برای رسیدن به دختری که دوستش دارید

برای رسیدن به دختری که دوستش دارید novinatlas.com دعای زیر را جهت بخت گشایی توصیه می کند. این دعا را به آبی بخوانید و لباس خود را با آن آب بشویید و هنگامی که آن دختر را می بینید همان لباس را به تن داشته باشید.

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

طلسم ازدواج با شخص مورد نظر

یکی از دعاهای مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان دعای زیر است. این دعا شخص مورد نظر را طلسم می کند تا در عشق شما گرفتار شده و به شما پیشنهاد ازدواج دهد. این دعا را روزی سه بار به نیت ازدواج با شخص مورد نظر همراه با نام او و نام مادرش به چند دانه زعفران بخوانید و آن را در آب حل کنید و از آن آب بخورید.

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن

جادوی قرآنی برای برای تسخیر قلب از راه دور و ازدواج با معشوق

برای تسخیر قلب معشوق از راه دور ذکر زیر را به مقداری دانه ی گندم یا جو بخوانید و آن را در آب بریزید و از آن آب هر روز کمی بنوشید.

رَبِّ هَبْ لِی مِن لَّدُنْکَ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاء

همچنین برای ازدواج با معشوقتان که قلب او را تسخیر کرده اید می توانید روزی ۳۰ مرتبه به وقت اذان دعای زیر را تلاوت کنید.

(الللهم انه لیس فی السموات دورات ولا فی العیون لحظات ولا فی النفوس خطرات الاوهی بک عارفات ولک شاهدات وعلیک دالات وفی ملکک متحیرات فبالقدره التی سخرت بها اهل السموات والارض سخر لی قلوب المخلوقات انک على کل شئ قدیر وبالاجابه جدیر وصلى الله على محمد وعلى اله اجمعین)

دعا برای ازدواج سریع با معشوق

جهت جلب محبت سریع معشوق و ازدواج با او دعای زیر را به خوراکی شیرین بدمید و کاری کنید معشوقتان از ان خوراکی بخورد. دقت کنید خوراکی حتما شیرین باشد. با نیت پاک این عمل را انجام دهید.

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای جذب پسر مورد علاقه

جذب پسر مورد علاقه از راه دور

راههای علاقه مند کردن مردان

دعا برای ازدواج با مرد مورد علاقه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.